Zoek: Geavanceerd zoeken
Welkom, Gast. Alsjeblieft inloggen of registreren.
Mei 25, 2012, 12:01:41

Login met gebruikersnaam, wachtwoord en sessielengte
PS3 SHOP
PS3 Forum.nl - Het Playstation 3 Forum van Nederland | PS3 games | Games voor de PS3 | Call Of Duty | Modern Warfare 2 (Moderators: nuckacola, KingOfPop1981, HHC-bossie, CoenRSD) | Topic: Welke leuke PSN berichten hebben jullie gehad bij MW2? 0 geregistreerde leden en 2 gasten bekijken dit topic. « vorige volgende »
Pagina's: 1 ... 4 5 [6] E-mail dit topic Print
Auteur Topic: Welke leuke PSN berichten hebben jullie gehad bij MW2?  (gelezen 3059 keer)
pauzemenu
Gast
« Antwoord #75 Gepost op: Augustus 13, 2011, 06:13:50 »

Misschien hoort deze mening niet helemaal thuis in dit topic maar toch ook wel weer een klein beetje, ik game al sinds de begin fase van online game online.

Toen der tijd kon je normaal een potje online gamen zonder dat je meteen een scheldkanon op je af kreeg gevuurd, of je nou won of verloor het deed er niet toe misschien op een enkel gevalletje na verliep alles zonder gezeik.

Anno de dag van vandaag is dit vaak niet echt meer haalbaar, dan bedoel ik online gamen zonder dat er wel iemand bij zit die het verziekt voor andere of begint te schelden etc etc.

Vaak zijn dit kleine etterbakjes die van papa en mama een ps3 hebben gehad en online gaan spelen en denken dat ze heel wat voorstellen als ze een ander verrot schelden of het spel verzieken voor andere, schreeuwen/gillen door de headset, andere uitschelden, schelden als het te lang duurt voordat het spel begint, als je ze overhoop schiet je kapot schelden helaas zijn dit de dagelijkse dingen die bij online gamen erbij horen.

Erg jammer want dit bedrukt toch voor vele vooral oudere gamers dat men het online gedeelte laten varen omdat men er geen plezier meer in ziet, dit doordat een stel kids de boel verzieken.
Het zijn dat niet altijd kids die het doen hoor een enkel geval is ook volwassen en moet zich als een kleuter gedragen, en ook niet alle minderjarige gamers zijn zo triest om dit te doen hoor er zijn er gelukkig ook een hoop bij die zich wel normaal kunnen gedragen online.

karel
PS3 Addict

Aantal schouderklopjes: 6
Geslacht: Man

« Antwoord #76 Gepost op: Augustus 14, 2011, 07:11:59 »

Wel ik moet zeggen, ik ben 16 en vindt dat sommige leeftijdgenoten indd soms overdrijven met geroep en gevloek vroeger op mw2 vandaag de dag op black ops.

HHC-bossie
Global Moderator
PS3 Guru!

Aantal schouderklopjes: 63

Allles is voor Bossie

« Antwoord #77 Gepost op: Augustus 14, 2011, 08:07:16 »

@pauzemenu ik ben het helemaal met je eens, ik wordt helemaal gek van die kinderen als je Cod of zoiets speel! IUk speel het echt voor de fun heb geen zin om uitgescholden te worden of zoiets dergelijks.

Vandaar dat ik eigenlijk nooit meer cod online speel.

29-06-2007 tot 10-09-2010 ps3 60 gb † R.I.P.
pauzemenu
Gast
« Antwoord #78 Gepost op: Augustus 14, 2011, 09:26:55 »

@pauzemenu ik ben het helemaal met je eens, ik wordt helemaal gek van die kinderen als je Cod of zoiets speel! IUk speel het echt voor de fun heb geen zin om uitgescholden te worden of zoiets dergelijks.

Dat bedoel ik dus, voor jou is de fun weg alleen maar door een stel kids die zich niet kunnen gedragen.
Fastgonerr
PS3 Expert

Aantal schouderklopjes: 18

« Antwoord #79 Gepost op: Augustus 14, 2011, 09:48:56 »

voor mij is er voor dat soort kinders-kleuters maar  1 optie en dat is de mute knop

pauzemenu
Gast
« Antwoord #80 Gepost op: Augustus 14, 2011, 09:51:28 »

voor mij is er voor dat soort kinders-kleuters maar  1 optie en dat is de mute knop

Dus toch wel mogelijk he, want ik heb zelf geen headset dus komen die knuppels schreeuwend door me tv speakers heen.
MartieB19
Gast
« Antwoord #81 Gepost op: Augustus 14, 2011, 10:15:03 »

Dus toch wel mogelijk he, want ik heb zelf geen headset dus komen die knuppels schreeuwend door me tv speakers heen.
En het ergste is als je kleine kinderen in huis hebt lopen die alles napraten wat ze op tv horen. Van de week noemde een zoon van mijn maat hem een kkcamper, kind is net 5.
pauzemenu
Gast
« Antwoord #82 Gepost op: Augustus 14, 2011, 10:16:44 »

En het ergste is als je kleine kinderen in huis hebt lopen die alles napraten wat ze op tv horen. Van de week noemde een zoon van mijn maat hem een kkcamper, kind is net 5.

Begint steeds vroeger he, erg jammer want het is niet normaal.
MartieB19
Gast
« Antwoord #83 Gepost op: Augustus 14, 2011, 10:24:29 »

Moet ik er wel ff bijvertellen dat mijn maat zat te gamen he, niet dat kindje van 5 Tongue! En ja, als je dan net te laat bent met de mute knop is het al feest.

Fastgonerr
PS3 Expert

Aantal schouderklopjes: 18

« Antwoord #84 Gepost op: Augustus 14, 2011, 11:03:22 »

Begint steeds vroeger he, erg jammer want het is niet normaal.

dat is bij mij ook een reden dat ik niet achter de ps3 zit als mn zoontje beneden is

sooike5
PS3 Lite Gamer
*

Aantal schouderklopjes: 3

« Antwoord #85 Gepost op: Augustus 22, 2011, 01:31:14 »

ik heb nog nooit zo'n berichten gekregen op mw2 alleen is 1tje op WaW maar ik reageer er niet op en report ze gwn omdat ze schelden. pff lozers

my psn is:sooike5
Hoolz
PS3 Guru!

Aantal schouderklopjes: 40

BE QUICK OR BE DEAD!

« Antwoord #86 Gepost op: Augustus 22, 2011, 01:35:15 »

Had het laatst toevallig, op Black ops.

Schoot ik een of andere duitser 10 keer achter mekaar op dezelfde plek.

toen stond er iets in het duits, en ik stuurde terug '' report '' en heb grief rapporteren gedaan :-)

Jamez
PS3 Legend!

Aantal schouderklopjes: 96

ლ(ಠ益ಠლ)

« Antwoord #87 Gepost op: Augustus 22, 2011, 04:51:16 »

''u camping prick'' ghehe logisch bij S&D volgens mij  moet je daar de bomb defenden....

PSN: Jamez_AFCA

Pagina's: 1 ... 4 5 [6] E-mail dit topic Print 
PS3 Forum.nl - Het Playstation 3 Forum van Nederland | PS3 games | Games voor de PS3 | Call Of Duty | Modern Warfare 2 (Moderators: nuckacola, KingOfPop1981, HHC-bossie, CoenRSD) | Topic: Welke leuke PSN berichten hebben jullie gehad bij MW2? « vorige volgende »
Ga naar: