Zoek: Geavanceerd zoeken
Welkom, Gast. Alsjeblieft inloggen of registreren.
Mei 25, 2012, 12:06:44

Login met gebruikersnaam, wachtwoord en sessielengte
PS3 SHOP
PS3 Forum.nl - Het Playstation 3 Forum van Nederland | Hardware, software & design | Controllers (Moderators: nuckacola, KingOfPop1981, HHC-bossie) | Topic: Gekleurde controllers 0 geregistreerde leden en 3 gasten bekijken dit topic. « vorige volgende »
Pagina's: 1 2 3 [4] E-mail dit topic Print
Auteur Topic: Gekleurde controllers  (gelezen 3934 keer)
mototje
PS3 Hero

Aantal schouderklopjes: 0

psn: "mototjesk8brd" zeg ff dat je NL bent

« Antwoord #45 Gepost op: Oktober 23, 2010, 05:26:45 »

heb hem ook even een mail gestuurd. bedankt voor de link!!!

jilljanssens
PS3 Boss

Aantal schouderklopjes: 6
Geslacht: Man

Kyan 4 september 2010

« Antwoord #46 Gepost op: November 16, 2010, 12:40:02 »

Ik heb de controller een paar dagen geleden eindelijk binnen gekregen.
Duurde erg lang (hij moest hem nog bestellen) en ik ben er nog niet helemaal uit of het nu een echte of namaak is.
Hij lijkt me lichter dan de originele zwarte die ik heb. En de trilfunctie komt lomp over.
Ik heb hem nog bijna niet gebruikt, maar zal erop letten of hij nog meer gekke dingen heeft. De resetknop kan ik er ook niet in vinden btw. maar die zie ik bij de originele ook niet/ niet goed.

Ðayli
PS3 Hero

Aantal schouderklopjes: 9

« Antwoord #47 Gepost op: November 16, 2010, 12:41:14 »

Duurde erg lang (hij moest hem nog bestellen) en ik ben er nog niet helemaal uit of het nu een echte of namaak is.
Hij lijkt me lichter dan de originele zwarte die ik heb. En de trilfunctie komt lomp over.
Ik heb hem nog bijna niet gebruikt, maar zal erop letten of hij nog meer gekke dingen heeft. De resetknop kan ik er ook niet in vinden btw. maar die zie ik bij de originele ook niet/ niet goed.
gwn iets in de reset knop steken dan weet je genoeg

Jamez
PS3 Legend!

Aantal schouderklopjes: 96

ლ(ಠ益ಠლ)

« Antwoord #48 Gepost op: November 16, 2010, 02:30:35 »

over de kleur he, je hebt waarschijnlijk een 60 of 80GB en donker zwarte controller?
zoja,dan is het verschil in kleur doordat toen net voor de ps3 slim uit kwam alle controllers aangepast van Sony.
ze werden mat en licht zwart,zodat de controller beter bij de slim paste.

PSN: Jamez_AFCA
jilljanssens
PS3 Boss

Aantal schouderklopjes: 6

Kyan 4 september 2010

« Antwoord #49 Gepost op: November 16, 2010, 02:55:27 »

Ik bedoel lichter in gewicht. Ik had een witte controller besteld, waarvan ik denk dat het een namaak is.

Jamez
PS3 Legend!

ლ(ಠ益ಠლ)

« Antwoord #50 Gepost op: November 16, 2010, 02:56:43 »

Ik bedoel lichter in gewicht. Ik had een witte controller besteld, waarvan ik denk dat het een namaak is.

Dat is bij mij n2e officiële controller ook, enkel is deze mat zwart oftewel zelfde als ps3 slim.

RogerOwnage
Gast
« Antwoord #51 Gepost op: November 16, 2010, 02:59:37 »

Denk dat ik een Witte gehalen toch wel leuk om erbij te hebben .
Ðayli
PS3 Hero

Aantal schouderklopjes: 9

« Antwoord #52 Gepost op: November 16, 2010, 03:49:10 »

vergeet niet dat als je een 60 of 40 GB ps3 hebt dat je geen DS3 hebt waardoor je controller lichter is

Jamez
PS3 Legend!

ლ(ಠ益ಠლ)

« Antwoord #53 Gepost op: November 16, 2010, 04:01:12 »

vergeet niet dat als je een 60 of 40 GB ps3 hebt dat je geen DS3 hebt waardoor je controller lichter is

uhm sommige 60GB ps3's hadden al wel de DS3 en dat is een donker zwarte controller.(dus niet mat)
Dus graag geen onzin praten want hij had al een zware(wat dus DS3 is) en de nieuwe is lichter dus moet wel zo'n slim-versie zijn of natuurlijk een neppe.

Pagina's: 1 2 3 [4] E-mail dit topic Print 
PS3 Forum.nl - Het Playstation 3 Forum van Nederland | Hardware, software & design | Controllers (Moderators: nuckacola, KingOfPop1981, HHC-bossie) | Topic: Gekleurde controllers « vorige volgende »
Ga naar: