Zoek: Geavanceerd zoeken
Welkom, Gast. Alsjeblieft inloggen of registreren.
Mei 25, 2012, 12:14:34

Login met gebruikersnaam, wachtwoord en sessielengte
PS3 SHOP
PS3 Forum.nl - Het Playstation 3 Forum van Nederland | Hardware, software & design | Controllers (Moderators: nuckacola, KingOfPop1981, HHC-bossie) | Topic: Sing it mics - guitar hero 0 geregistreerde leden en 2 gasten bekijken dit topic. « vorige volgende »
Pagina's: [1] E-mail dit topic Print
Auteur Topic: Sing it mics - guitar hero  (gelezen 389 keer)
anheuer
PS3 Newbie
*

Aantal schouderklopjes: 0

« Gepost op: December 21, 2009, 11:36:41 »

Hallo allemaal.

Ben een vrij nieuwe ps3 gebruiker.
Ik heb oa guitar hero en band hero.

Nu dacht ik eraan om mics te kopen voor de games.
En zag ik in de winkel een aanbieding liggen van 60 naar 15 voor sing it met 2 mics erbij.

De verkoper wist niet zeker of de mics ook gebruikt konden worden voor guitar hero of band hero.

Weten jullie misschien of er een verschil in zit en of ik dit gewoon kan kopen en bij elke game kan gebruiken waar in kan worden gezongen?

alvast bedankt!

oliebol
PS3 Master

Aantal schouderklopjes: 10
Geslacht: Man

Welcome to PS3World!

« Antwoord #1 Gepost op: December 21, 2009, 05:06:36 »

Op de wii werkt het, dus zal op de ps3 ook wel werken

HAVES: Assassin's Creed 2, Call of Duty: Modern Warfare 2, FIFA 08, FIFA 09, FIFA 10, Gran Turismo 5 Prologue, Harry Potter OVDF, Killzone 2,

Pagina's: [1] E-mail dit topic Print 
PS3 Forum.nl - Het Playstation 3 Forum van Nederland | Hardware, software & design | Controllers (Moderators: nuckacola, KingOfPop1981, HHC-bossie) | Topic: Sing it mics - guitar hero « vorige volgende »
Ga naar: