Zoek: Geavanceerd zoeken
Welkom, Gast. Alsjeblieft inloggen of registreren.
Mei 25, 2012, 12:15:18

Login met gebruikersnaam, wachtwoord en sessielengte
PS3 SHOP
PS3 Forum.nl - Het Playstation 3 Forum van Nederland | Hardware, software & design | Algemeen (Moderators: nuckacola, KingOfPop1981, HHC-bossie) | Topic: Gebruik Headset 0 geregistreerde leden en 2 gasten bekijken dit topic. « vorige volgende »
Pagina's: [1] E-mail dit topic Print
Auteur Topic: Gebruik Headset  (gelezen 387 keer)
AceKing
PS3 Newbie
*

Aantal schouderklopjes: 0

« Gepost op: December 29, 2009, 09:21:05 »

Beste,

Laatst heb ik een headset aangeschaft, hij werkt ook goed, alleen weet ik niet precies hoe ik deze bij sommige applicaties moet gebruiken.

- Zo weet ik niet hoe ik bij Playstation Home kan communiceren met de headset.
- Bij Fifa 10, kun je daar niet aangeven dat je online alleen wilt spelen met iemand die een headset heeft of wordt hierop niet geselecteerd?

Alvast bedankt!

HHC-bossie
Global Moderator
PS3 Guru!

Aantal schouderklopjes: 63
Geslacht: Man

Allles is voor Bossie

« Antwoord #1 Gepost op: December 29, 2009, 10:59:42 »

bij home kon het eerst wel, ze hebben het daarna verwijderd omdat er teveel werdt gescholden en beledigd via de headset. Ze hebben wel belooft dat het ooit terug zou komen, maar ik weet echt niet of ze dat al gedaan hebben.

bij fifa kan je volgens mij niet aangeven dat je alleen met headset wilt spelen.

29-06-2007 tot 10-09-2010 ps3 60 gb † R.I.P.

Pagina's: [1] E-mail dit topic Print 
PS3 Forum.nl - Het Playstation 3 Forum van Nederland | Hardware, software & design | Algemeen (Moderators: nuckacola, KingOfPop1981, HHC-bossie) | Topic: Gebruik Headset « vorige volgende »
Ga naar: