Zoek: Geavanceerd zoeken
Welkom, Gast. Alsjeblieft inloggen of registreren.
Mei 25, 2012, 12:34:07

Login met gebruikersnaam, wachtwoord en sessielengte
PS3 SHOP
PS3 Forum.nl - Het Playstation 3 Forum van Nederland | Hardware, software & design | Controllers (Moderators: nuckacola, KingOfPop1981, HHC-bossie) | Topic: Stugge Controller 0 geregistreerde leden en 2 gasten bekijken dit topic. « vorige volgende »
Pagina's: [1] E-mail dit topic Print
Auteur Topic: Stugge Controller  (gelezen 564 keer)
POLDER-MODEL
Gast
« Gepost op: Januari 31, 2010, 01:14:58 »

Ik heb 2 weken terug 2 hagelnieuwe controllers gekocht
Wat mij meteen opviel was de stugge besturing tijdens een potje mw2, ik heb in de options van het spel al de besturing aangepast en alle opties geprobeerd
niks hielp echter
Als ik een ouwe controller pak zonder dual shock heb ik dit probleem niet
Hebben meerder mensen deze ervaring? of moet ik de controllers nog wat "inspelen"

Groet Bas

BoycotF
PS3 Master

Aantal schouderklopjes: 11
Geslacht: Man

« Antwoord #1 Gepost op: Januari 31, 2010, 01:40:54 »

Die knuppeltjes zitten idd bij het begin wat stroever. Je moet maar is een mw2 spelen dan komt het wel goed en niet campen want dan beweeg je de knuppeltjes niet  Wink En L2 en R2 zitten ook wel wat vast bij het begin maar komt allemaal goed.

POLDER-MODEL
Gast
« Antwoord #2 Gepost op: Januari 31, 2010, 02:20:32 »

Dat hoop ik dan maar, ik gooi streetfighter er wel een paar uurtjes in dan moet het toch wel los komen
BoycotF
PS3 Master

Aantal schouderklopjes: 11

« Antwoord #3 Gepost op: Januari 31, 2010, 03:52:30 »

Dat hoop ik dan maar, ik gooi streetfighter er wel een paar uurtjes in dan moet het toch wel los komen
Je moet niet gaan denken dat er een fout ofzo in je controller zit want elke nieuwe controller begint stroef. Net als bij een maat van mij. Hij had een nieuwe controller gekocht en die daarvoor was al helemaal los gespeelt. Hij speelde CoD met die nieuwe controller hij bakte er niks van en toen ging die gewoon verder spelen met zn oude controller. Pas als die oude kapot gaat gaat hij die nieuwe gebruiken.

dolbyarmed
Gast
« Antwoord #4 Gepost op: Februari 22, 2010, 07:42:07 »

Je moet niet gaan denken dat er een fout ofzo in je controller zit want elke nieuwe controller begint stroef. Net als bij een maat van mij. Hij had een nieuwe controller gekocht en die daarvoor was al helemaal los gespeelt. Hij speelde CoD met die nieuwe controller hij bakte er niks van en toen ging die gewoon verder spelen met zn oude controller. Pas als die oude kapot gaat gaat hij die nieuwe gebruiken.

Ik wissel ze steeds om:p heb er 2 als de ene leeg is pak ik de andere weer.   ik heb er niet echt last van gehad dat ze stroef gaan ?
DraZ
PS3 Legend!

Aantal schouderklopjes: 60

PSN: DraZziE

« Antwoord #5 Gepost op: Februari 22, 2010, 10:49:35 »

ik moet ook nieuwe gaan kopen.. mijn L knuppeltjes zijn bij beide controllers die ik heb gaar... als ik ergens prone lig, dan kan ik niet richten omdat hij steeds vooruit kruipt Tongue

Platinum: Fallout 3 - Ratchet&Clank:ACIT - Call of Duty:MW2 -  Bioshock - Borderlands - Fallout: New Vegas - Mafia 2 - The elder scrolls V: Skyrim

Pagina's: [1] E-mail dit topic Print 
PS3 Forum.nl - Het Playstation 3 Forum van Nederland | Hardware, software & design | Controllers (Moderators: nuckacola, KingOfPop1981, HHC-bossie) | Topic: Stugge Controller « vorige volgende »
Ga naar: