Zoek: Geavanceerd zoeken
Welkom, Gast. Alsjeblieft inloggen of registreren.
Mei 25, 2012, 12:34:48

Login met gebruikersnaam, wachtwoord en sessielengte
PS3 SHOP
PS3 Forum.nl - Het Playstation 3 Forum van Nederland | PC area | PC modding en hardware (Moderators: nuckacola, KingOfPop1981, HHC-bossie) | Topic: vraag over nieuwe videokaart. 0 geregistreerde leden en 2 gasten bekijken dit topic. « vorige volgende »
Pagina's: [1] E-mail dit topic Print
Auteur Topic: vraag over nieuwe videokaart.  (gelezen 1558 keer)
mototje
PS3 Hero

Aantal schouderklopjes: 0

psn: "mototjesk8brd" zeg ff dat je NL bent

« Gepost op: Februari 02, 2010, 12:46:30 »

ik wil voor onze ACER Aspire SA85(ik heb er nog niks aan verandert, wel komt er binnenkort meer intern geheugen in(2 gb)) een nieuwe grafische kaart aanschaffen, prijs het liefst onder de honderd euries. er zit behalven de onboard kaart nog niks in de sloten.
zijn er echter dingen waar ik op moet letten? zoals;
-zijn er verschillende sloten waar de kaart in moet? zoja hoe weet ik welke ik heb?
-zijn er meer factoren die de snelheid bepalen dan alleen het aantal mb/gb?
-hoe weet ik of mijn voeding het aan kan?
-is het verstandig om hem erin te laten zetten of kan een wannabe als ik dat zelf wel?
-kunnen hierbij mijn gegevens verloren
-zijn er nog meer dingen waar ik op moet letten?

als jullie meer gegevens nodig hebben hoor ik het graag, verteel er i.v.m mijn verstand a.u.b wel bij waar ik dit kan vinden

nog even over het interne geheugen, als ik er een extra kaart van 2 gb instop moet ik dan de oude verwijderen aangezien deze een lagere snelheid heeft. kan me vaag herinneren dat dit verstandig is.

alvast bedankt Afro

Crimby
PS3 Master

Aantal schouderklopjes: 19
Geslacht: Man

Who said I was a Geek??

« Antwoord #1 Gepost op: Juli 30, 2010, 09:39:35 »

Wat is je doel met een nieuwe vga?

Daarbij kan ik zo op internet niet vinden of je PCI-E aansluiting hebt (kijk even in de handleiding van je moederbord)

Hoeveel watt en welk merk is je voeding?

In principe gaan er GEEN gegevens verloren, alleen is het soms wel aan te raden je pc te formateren.... niet direct nodig.

De snelheid is een wisselwerking van je, voornamelijk, cpu en vga.... vandaar ook mijn eerste vraag; wat wil je met een nieuwe vga bereiken....

Persoonlijk vind ik vga vervangen makkelijker dan hdd vervangen... ik zou het, mits je voorzichtig bent, zelf doen. Ik heb mijn hele pc zelf in elkaar gezet en opzich is dat allemaal best te doen. mits je voorzichtig bent.

Als je antwoord geeft, kan ik je zeker een goede kaart aanraden... dus ik kijk uit naar je reactie:)

mototje
PS3 Hero

Aantal schouderklopjes: 0

psn: "mototjesk8brd" zeg ff dat je NL bent

« Antwoord #2 Gepost op: Augustus 18, 2010, 05:36:26 »

zie je reactie nu pas, maar word gewoon een nieuwe pc als ik mijn ouders zo ver kan krijgen(heb zelf geen pc, ben 15)

Hoolz
PS3 Guru!

Aantal schouderklopjes: 40

BE QUICK OR BE DEAD!

« Antwoord #3 Gepost op: Augustus 18, 2010, 05:40:33 »

Dikke game pc voor 1000 euro bouwen jonge Tongue

Crimby
PS3 Master

Aantal schouderklopjes: 19

Who said I was a Geek??

« Antwoord #4 Gepost op: Augustus 21, 2010, 11:34:27 »

overdreven? voor 500-600 heb je echt een hele goede die aankomende jaren zeker goed genoeg is

Hoolz
PS3 Guru!

BE QUICK OR BE DEAD!

« Antwoord #5 Gepost op: April 14, 2012, 10:11:41 »

overdreven? voor 500-600 heb je echt een hele goede die aankomende jaren zeker goed genoeg is

Daar verkijk je je best op ;-)

Heb nu een systeem gebouwd en ben al zeker 850 euro kwijt, en is nog niet eens klaar.

DraZ
PS3 Legend!

Aantal schouderklopjes: 60

PSN: DraZziE

« Antwoord #6 Gepost op: April 14, 2012, 11:41:14 »

ben ik t mee eens, ik heb nu een laptop van bijna 6 jaar oud, aanschaf was 600euro, loopt nog als een zonnetje (uiteraard wel geheel verouderd). De allernieuwste games draait hij niet, maar daar heb ike en ps3 voor.
was wel aan t denken om voor diablo III even een nieuwe laptop aan te schaffen Wink

Platinum: Fallout 3 - Ratchet&Clank:ACIT - Call of Duty:MW2 -  Bioshock - Borderlands - Fallout: New Vegas - Mafia 2 - The elder scrolls V: Skyrim
Jesper-vs
PS3 Hero

Aantal schouderklopjes: 32

-- FIFA proud --

« Antwoord #7 Gepost op: April 14, 2012, 01:56:04 »

Daar verkijk je je best op ;-)

Heb nu een systeem gebouwd en ben al zeker 850 euro kwijt, en is nog niet eens klaar.
kijk de datum man das 2jaar geleden xD
Hoolz
PS3 Guru!

BE QUICK OR BE DEAD!

« Antwoord #8 Gepost op: April 14, 2012, 07:46:22 »

ben ik t mee eens, ik heb nu een laptop van bijna 6 jaar oud, aanschaf was 600euro, loopt nog als een zonnetje (uiteraard wel geheel verouderd). De allernieuwste games draait hij niet, maar daar heb ike en ps3 voor.
was wel aan t denken om voor diablo III even een nieuwe laptop aan te schaffen Wink
Zou als ik jouw was zelf een tower gaan bouwen, ipv een laptop. Kan je altijd nog wat upgraden enzovoort.

kijk de datum man das 2jaar geleden xD
2 jaar geleden of niet, maakt niks uit, hardware blijft vernieuwen, en prijzen blijven gelijk op die manier.

DraZ
PS3 Legend!

Aantal schouderklopjes: 60

PSN: DraZziE

« Antwoord #9 Gepost op: April 14, 2012, 08:15:57 »

Zou als ik jouw was zelf een tower gaan bouwen, ipv een laptop. Kan je altijd nog wat upgraden enzovoort.

ja, maar ik heb em ook voor werk nodig, dus moet een laptop zijn.

hoe zit t eigelijk met apples en games? Huh?

Platinum: Fallout 3 - Ratchet&Clank:ACIT - Call of Duty:MW2 -  Bioshock - Borderlands - Fallout: New Vegas - Mafia 2 - The elder scrolls V: Skyrim

Pagina's: [1] E-mail dit topic Print 
PS3 Forum.nl - Het Playstation 3 Forum van Nederland | PC area | PC modding en hardware (Moderators: nuckacola, KingOfPop1981, HHC-bossie) | Topic: vraag over nieuwe videokaart. « vorige volgende »
Ga naar: