Zoek: Geavanceerd zoeken
Welkom, Gast. Alsjeblieft inloggen of registreren.
Mei 25, 2012, 12:55:49

Login met gebruikersnaam, wachtwoord en sessielengte
PS3 SHOP
PS3 Forum.nl - Het Playstation 3 Forum van Nederland | Hardware, software & design | Controllers (Moderators: nuckacola, KingOfPop1981, HHC-bossie) | Topic: controller uit elkaar, waar veertje??? 0 geregistreerde leden en 1 gast bekijken dit topic. « vorige volgende »
Pagina's: [1] E-mail dit topic Print
Auteur Topic: controller uit elkaar, waar veertje???  (gelezen 1489 keer)
fiestaboyke
PS3 Lite Gamer
*

Aantal schouderklopjes: 0

« Gepost op: Maart 03, 2010, 08:29:31 »

Heykes,

Ik zit met een vervelend probleem... Ik heb overlaatst mijn controller uit elkaar gehaald omdat er wat vuiligheid tussen zat (was een 2dehands en vond het een beetje vies ...) Nu heb ik hem open gedaan en wil ik hem trug in elkaar steken maar ik kan me niet meer juist herrineren waar die veertjes moeten van de L2 en de R2 knop... Moet die rond dat staafje? Heeft er mss iemand ergens een handige howto voor de controller? Ik hoop het hier te horen ....

Greetz

dolbyarmed
Gast
« Antwoord #1 Gepost op: Maart 03, 2010, 08:48:52 »

Oei dat word denk ik lastig...    Ik zou het niet 123 weten.   al op google gekeken ??
fiestaboyke
PS3 Lite Gamer
*

Aantal schouderklopjes: 0

« Antwoord #2 Gepost op: Maart 03, 2010, 08:49:40 »

Ja, maar wordt ik ook niet veel wijzer op ...
Jamez
PS3 Legend!

Aantal schouderklopjes: 96
Geslacht: Man

ლ(ಠ益ಠლ)

« Antwoord #3 Gepost op: Maart 03, 2010, 09:38:21 »

youtube is je vriend, als je onder ps3 controller mod zoekt zie je ook meteen hoe je controller openmaken en weer netjes inelkaar zet.

PSN: Jamez_AFCA

Pagina's: [1] E-mail dit topic Print 
PS3 Forum.nl - Het Playstation 3 Forum van Nederland | Hardware, software & design | Controllers (Moderators: nuckacola, KingOfPop1981, HHC-bossie) | Topic: controller uit elkaar, waar veertje??? « vorige volgende »
Ga naar: