Zoek: Geavanceerd zoeken
Welkom, Gast. Alsjeblieft inloggen of registreren.
Mei 25, 2012, 01:00:22

Login met gebruikersnaam, wachtwoord en sessielengte
PS3 SHOP
PS3 Forum.nl - Het Playstation 3 Forum van Nederland | PC area | PC gaming (Moderators: nuckacola, KingOfPop1981, HHC-bossie) | Topic: scarface doet het niet 0 geregistreerde leden en 2 gasten bekijken dit topic. « vorige volgende »
Pagina's: [1] E-mail dit topic Print
Auteur Topic: scarface doet het niet  (gelezen 538 keer)
nederland7
PS3 Gamer
**

Aantal schouderklopjes: 0

« Gepost op: Maart 11, 2010, 03:04:32 »

ik heb laatst scarface the world is yours besteld want het was erg gedkoop maar wanneer ik het spel opstart doet ie heel erg vreems zo zie ik maar een klein gedeelte van tony's hoofd en zijn lichaam zie ik helemaal niet(dat speelt zich dus af bij het begin wanneer je de tutorial gestart hebt) ik word beschoten door maffia mensen terwijl ik niemand zie en gewoon het hele beeld is verneukt. Ik zie haast niks alleen een klein gedeelte van tony's hoofd en iets wat op een oceaan ofzo moet voorstellen(ik kan het ook mis hebben maar het beeld is gewoon verneukt) weet iemand wat het probleem is? mijn computer is niet zo oud en de game wel dus aan mijn computer ligt het niet...denk ik

YoupY
PS3 Hero

Aantal schouderklopjes: 3
Geslacht: Man

« Antwoord #1 Gepost op: Maart 11, 2010, 03:08:16 »

heb er niet veel verstand van maar misschien tog de video kaart

PSN: youpy
Bouncebread
PS3 Lite Gamer
*

« Antwoord #2 Gepost op: Maart 25, 2010, 11:27:10 »

Denk ook dat het aan de videokaart ligt.
Drivers even updaten en nog een keer proberen. Als het dan nog niet werkt is die misschien versleten...

DraZ
PS3 Legend!

Aantal schouderklopjes: 60

PSN: DraZziE

« Antwoord #3 Gepost op: Maart 25, 2010, 11:30:01 »

ja idd, zijn de specs van je pc goed genoeg voor deze game

Platinum: Fallout 3 - Ratchet&Clank:ACIT - Call of Duty:MW2 -  Bioshock - Borderlands - Fallout: New Vegas - Mafia 2 - The elder scrolls V: Skyrim
Bouncebread
PS3 Lite Gamer
*

« Antwoord #4 Gepost op: Maart 25, 2010, 11:32:51 »

ja idd, zijn de specs van je pc goed genoeg voor deze game

Hij zegt van wel, maar misschien een goed idee om het nog even te controleren.

Pagina's: [1] E-mail dit topic Print 
PS3 Forum.nl - Het Playstation 3 Forum van Nederland | PC area | PC gaming (Moderators: nuckacola, KingOfPop1981, HHC-bossie) | Topic: scarface doet het niet « vorige volgende »
Ga naar: