Zoek: Geavanceerd zoeken
Welkom, Gast. Alsjeblieft inloggen of registreren.
Mei 25, 2012, 01:00:45

Login met gebruikersnaam, wachtwoord en sessielengte
PS3 SHOP
PS3 Forum.nl - Het Playstation 3 Forum van Nederland | PS3 games | Games voor de PS3 | Call Of Duty | Modern Warfare 2 (Moderators: nuckacola, KingOfPop1981, HHC-bossie, CoenRSD) | Topic: "geheime" spots warfare 2 ! post ze hier 0 geregistreerde leden en 1 gast bekijken dit topic. « vorige volgende »
Pagina's: [1] 2 3 ... 7 E-mail dit topic Print
Auteur Topic: "geheime" spots warfare 2 ! post ze hier  (gelezen 3658 keer)
dolbyarmed
Gast
« Gepost op: Maart 15, 2010, 08:30:04 »

Ik zat te denken om hier dus een topic te openen.
De bedoeling is dat iedereen die een leuke spot weet waar bijna niemand zit of niet weet te zitten. die hier te posten zodat iedereen er van kan genieten Afro 
Als je het liever geheim houd dat is natuurlijk ook prima.

Hier onder staan de maps als je een plek weet dan zal ik die ook erbij zetten!
staat netter allles apart Afro

HIGHRISE :

- Hijskraan :    Bij de Liften ga je op het dak. daarna op de plank met balken richting de hijskraan.
Je kunt daan links of rechts.  Als je naar links gaat kan je in het hoekje zitten ideaal voor te snipen. of je klinkt op de rand en dan op de pijler omhoog dan zit je op het topje van de hijskraan ! je ziet echt iedereen lopen. en dan in combi met ee termalscope  kan je achter elkaar mensen afknallen.

Als je naar rechts gaat kan je op de glazenwasserlift springen en dan over de rand van het gebouw. door een gat . daar kan je voor de ramen ook leuk snipen. of je gaat naar de 5de raam en dan zie je weer zo'n glazenwasserlift.  daar kan je ook op klimmen en dan daar gaan liggen.

Op het dak van een gebouw

Bij 1 gebouw kan je op het dak. Je kijkt naar de 2 gebouwen en het gebouw met hekken op het dak en waar een gastank staat daar moet je dus op het dak. Als je dan aan de zijkant kijkt van het gebouw onderaan.  als je voor de helicopter staat met het uitzicht naar het gebouw zie je links een glazenwasserlift die maar aan 1 kant vast zit dus verticaal hangt. daar loop je naar toe en dan springg je daar tegen aan en dan klim je omhoog langs de rand van het gebouw loop tot je dan weer een glazenwasserlift ziet hangen daar klim je op en dan op klim je op de rand van het gebouw langs het hek en dan snipen

Afghan

Vliegtuig

Als je een hekel hebt aan mensen die in de bunkers zitten te snipen dan is dit zeker een goede plek om hun terug te pakken!
Je loopt naar de vleugels toe.  ga zo staan dat je de vleugel links ziet die in de lucht steekt. Loop dan naar de rechter vleugel. Als je dus met je rug richting de bunkers staat loop dan even aan de andere kant van de vleugel. daar zie je de stuursysteem van de vleugel. daar moet je op springen. ( paar keer springen en bewegen ) dan gehurkt klim je om hoog naar de 2e propeller van de linker vleugel daar ga je liggen en je kan de 2 bunkers in de gaten houden en iedereen neer snipen !

Heuvel

Als je bij de staart staat van het vliegtuig en je kijkt omhoog zie je een heuvel waar de meeste gaan snipen. Het is idd een goede plek om te snipen maar iedereen weet dat al dus je word vaak meteen neergeschoten als je daar ligt. Hier heb ik wat op gevonden.

Je loopt eerst dus naar die plek. Je loopt naar de rand. En je kijkt links schuin naar beneden. Je ziet een boompje en een struik. daar is ruimte om te gaan zitten. en te gaan liggen. Je valt totaal niet op in de bosjes daar ! Enigste nadeel je ziet niet de achterste bunker meer door de vleugels van het vliegtuig.
Verder kan je bijv. mensen neer snipen die in de grot zit.
( ga wel zo dicht mogelijk met je rug tegen de heuvel aan staan anders steek je wapen uit de bosjes ! Dus je word eerder ontdekt. )
« Laatste verandering: Maart 15, 2010, 01:52:01 door dolbyarmed » Gelogd

DraZ
PS3 Legend!

Aantal schouderklopjes: 60
Geslacht: Man

PSN: DraZziE

« Antwoord #1 Gepost op: Maart 15, 2010, 09:29:05 »

ik heb bij wasteland een sniper in een boom zien zitten, die was echt bijna niet te zien (helaas voor hem miste hij me 2x, en daardoor zag ik waar de kogels vandaan kwamen), maar dat was echt een hele goede sniperplek. (boom staat midden in het level!)

Platinum: Fallout 3 - Ratchet&Clank:ACIT - Call of Duty:MW2 -  Bioshock - Borderlands - Fallout: New Vegas - Mafia 2 - The elder scrolls V: Skyrim
DraZ
PS3 Legend!

« Antwoord #2 Gepost op: Maart 15, 2010, 11:17:59 »

zijn goede tips! Tnx Smiley

Platinum: Fallout 3 - Ratchet&Clank:ACIT - Call of Duty:MW2 -  Bioshock - Borderlands - Fallout: New Vegas - Mafia 2 - The elder scrolls V: Skyrim
dolbyarmed
Gast
« Antwoord #3 Gepost op: Maart 15, 2010, 02:15:12 »

ik ga tijdens het spelen foto's maken van de spots waar ik vaak lig !  en dan post ik die hier in deze topic. dus  is het meteen duidelijk waar je moet zijn!
Jamez
PS3 Legend!

Aantal schouderklopjes: 96

ლ(ಠ益ಠლ)

« Antwoord #4 Gepost op: Maart 15, 2010, 02:15:51 »

ik ga tijdens het spelen foto's maken van de spots waar ik vaak lig !  en dan post ik die hier in deze topic. dus  is het meteen duidelijk waar je moet zijn!

Ik gebruik normaal geen Camp Spots maar vind dit wel een goed Topic! Afro

PSN: Jamez_AFCA
dolbyarmed
Gast
« Antwoord #5 Gepost op: Maart 15, 2010, 03:20:37 »

Nee campen is opzich wel iritant voor anderen. maargoed ik lig hooguit 2min. op 1 plek. ik ga steeds rond. Dus ik vind het niet echt campen. en als je gaat snipen moet je wel ergens gaan liggen:p

De meeste van het team gaan allemaal op 1 plek rond hangen en op bekende plekken waar dus iedereen zit..  dan is het juist makkelijk om ff daar heen te gaan en schieten maar. ik doe dat dus niet. ik loop me eigen weg en als dus de vijand druk bezig is me team af te knallen. dan ga ik de andere kant op om in me eentje de vijand aan te pakken:p

ben stuk beter geworden ! ik zat 2dagen terug op 16,26% accuracy nu op 16,74% als ik het goed heb. en dat in een paar uurtjes tijd Cheesy

maargoed. komende dagen zal ik steeds meer leuke plekjes hier posten !
Uniek
PS3 Boss

Aantal schouderklopjes: 0

« Antwoord #6 Gepost op: Maart 15, 2010, 03:48:06 »

1 tip voor als je in highrise op het dak gaat, laat na het springen je pookje los. Dan glip je er niet vanaf.
harleypaul
PS3 Lord

Aantal schouderklopjes: 22

Acta Non Verba

« Antwoord #7 Gepost op: Maart 20, 2010, 02:06:55 »

Leuk dit, ga snel ff kijken! Word druk in de kraan!!!

We few, we happy few,
we band of brothers
For he today that sheds
his blood with me
Shall be my brother
dolbyarmed
Gast
« Antwoord #8 Gepost op: Maart 20, 2010, 02:17:59 »

Ik ga vanavond verder met de spots te plaatsen in dit topic. 
Ik ben nu  nieuwe spots aan het zoeken en aan het  bekijken.
Vanavond komen er ook foto's !

op het gebouw zelf gaan zitten bij highrise is echt een aanrader. gistere 42 kill en 2 death  !!!  en nog een grote voordeel die ik ontdekt heb.. 
 Je kan niet geraakt worden door harriers etc !   hingen 2 harrier in de lucht en een ac130  en ik werd niet geraakt !!! cold blood stond niet aan.

vanavond dus meer info erover !
DraZ
PS3 Legend!

« Antwoord #9 Gepost op: Maart 20, 2010, 02:19:18 »

Leuk dit, ga snel ff kijken! Word druk in de kraan!!!

lol... iedereen elkaar daar wegduwen.. en de bom wordt gewoon geplant Wink

harleypaul
PS3 Lord

Acta Non Verba

« Antwoord #10 Gepost op: Maart 20, 2010, 02:25:12 »

Dat wegduwen, dat mag je me eens voordoen dan Grin, want dan word het  Knuppel Knuppel, is dat duidelijk jonge man! 2funny

We few, we happy few,
we band of brothers
For he today that sheds
his blood with me
Shall be my brother
BoycotF
PS3 Master

Aantal schouderklopjes: 11

« Antwoord #11 Gepost op: Maart 20, 2010, 02:26:03 »

Ik ga vanavond verder met de spots te plaatsen in dit topic.  
Ik ben nu  nieuwe spots aan het zoeken en aan het  bekijken.
Vanavond komen er ook foto's !

op het gebouw zelf gaan zitten bij highrise is echt een aanrader. gistere 42 kill en 2 death  !!!  en nog een grote voordeel die ik ontdekt heb..  
 Je kan niet geraakt worden door harriers etc !   hingen 2 harrier in de lucht en een ac130  en ik werd niet geraakt !!! cold blood stond niet aan.

vanavond dus meer info erover !

AC kan jou wel raken dan.. Want hun zien dan wel een rood vierkantje om je heen maar hun denken dat je in het gebouw zit zodat ze je niet kunnen raken.. Maar als er een slimme AC bestuurder in zit dan ziet hij jou gewoon..

DraZ
PS3 Legend!

« Antwoord #12 Gepost op: Maart 20, 2010, 04:11:42 »

mij zien ze niet..heb altijd coldblooded, en ninja aanstaan!

harleypaul
PS3 Lord

Acta Non Verba

« Antwoord #13 Gepost op: Maart 20, 2010, 06:50:25 »

Ze zien je wel, ze negeren je!
Ben net ff op die kraan geweest, althans dat denk ik, misschien was ik op de verkeerde maar ik stond erop!

We few, we happy few,
we band of brothers
For he today that sheds
his blood with me
Shall be my brother
DraZ
PS3 Legend!

« Antwoord #14 Gepost op: Maart 20, 2010, 07:34:35 »

nee, maar ik bedoel de AC130... die ziet geen rood vierkantje om mij heen... en dan moet je toch wel geluk hebben om me te raken... bovendien haal ik ze altijd meteen neer Tongue

stingers!!!!!!! Wink

Pagina's: [1] 2 3 ... 7 E-mail dit topic Print 
PS3 Forum.nl - Het Playstation 3 Forum van Nederland | PS3 games | Games voor de PS3 | Call Of Duty | Modern Warfare 2 (Moderators: nuckacola, KingOfPop1981, HHC-bossie, CoenRSD) | Topic: "geheime" spots warfare 2 ! post ze hier « vorige volgende »
Ga naar: