Zoek: Geavanceerd zoeken
Welkom, Gast. Alsjeblieft inloggen of registreren.
Mei 25, 2012, 05:28:27

Login met gebruikersnaam, wachtwoord en sessielengte
PS3 SHOP
PS3 Forum.nl - Het Playstation 3 Forum van Nederland | PS3 games | Games voor de PS3 | Metal Gear Solid 4 (Moderators: nuckacola, KingOfPop1981, HHC-bossie, CoenRSD) | Topic: Metal Gear Solid 4: Guns of the Patriots 0 geregistreerde leden en 1 gast bekijken dit topic. « vorige volgende »
Poll
Vraag: wat vind je van de Metal Gear Solid 4 - Gameplay beelden ?
helemaal de bom - 41 (38.7%)
dit gaat denk ik het beste deel worden - 22 (20.8%)
mwa niet echt leuk - 9 (8.5%)
helemaal ruk - 6 (5.7%)
weet het nog niet - 28 (26.4%)
Totaal aantal stemmen: 97

Pagina's: 1 2 [3] 4 5 ... 36 E-mail dit topic Print
Auteur Topic: Metal Gear Solid 4: Guns of the Patriots  (gelezen 20361 keer)
Touch Of Insanity
Tis Toch Focking Niet Normaal!
PS3 Guru!

Aantal schouderklopjes: 1
Geslacht: Man

Dikke LuL! Drie Bier!

« Antwoord #30 Gepost op: Oktober 21, 2007, 10:32:44 »

eerste deel MGS demo!
voor de rest even kijken  op : www.gametrailers.com

TV: Sony Bravia 32S2800K HD 83 cm
Games: Assasins Creed, Call Of Duty, GTA IV, Gran Turismo 5 Prologue, Harry Potter, Motorstorm, Oblivion, RainbowSIX en Warhawk
PSN: TouchOfInsanity
Axe: Shock, Africa, Dark Temptation And Vice

Touch Of Insanity
PS3 Guru!

Dikke LuL! Drie Bier!

« Antwoord #31 Gepost op: Oktober 23, 2007, 06:50:14 »

MGS4-medewerker: 'Ruimte genoeg voor drie consoles' (PS3, X360, Wii)
Nieuws | 23 oktober 2007 - In een interview met Ryan Payton, één van de medewerkers van Kojima Production - momenteel werkend aan Metal Gear Solid 4: Guns of the Patriots -, zegt hij dat er genoeg ruimte in de industrie is voor drie consoles. 'Ik denk dat de industrie echt volwassen moet worden en moet afstappen van die hele Xbox vs. PlayStation-mentaliteit.' claimt Payton.

Metal Gear Solid 4 speelt zich af na de avonturen van deel twee. Solid Snake zien we terug als speelbaar personage, maar daarnaast maken oude bekenden als Ocelot, Merryl en Otacon ook hun opwachting. Verder wist Kojima al te melden dat er een online modus in zit.

Games: Assasins Creed, Call Of Duty, GTA IV, Gran Turismo 5 Prologue, Harry Potter, Motorstorm, Oblivion, RainbowSIX en Warhawk
Hardcorehoolie
PS3 Hero

Aantal schouderklopjes: 0

Xbox 360

« Antwoord #32 Gepost op: Oktober 23, 2007, 01:20:33 »

Grrrr ik kan niet wachten op dit spel...

Maar intussen komen er nog wel een aantal spellen waarmee ik de tijd doorkom hahaha.
jokemaster
PS3 Boss

« Antwoord #33 Gepost op: Oktober 24, 2007, 03:23:47 »

99,9% dan

Idd man en ik ben er een deeltje van

Touch Of Insanity
PS3 Guru!

Dikke LuL! Drie Bier!

« Antwoord #34 Gepost op: November 30, 2007, 09:17:29 »

MGS4 moet in één dag een miljoen keer verkocht worden
Nieuws | 30 november 2007 - Volgens een assistent producer van Metal Gear Solid 4 moet de game op de eerste verkoopdag in ieder geval een miljoen keer verkopen om de productiekosten te compenseren. Voor een spel dat platformexclusief is, is dat geen eenvoudige opgave. Dat geldt zeker voor een PlayStation 3-exclusive, aangezien dat platform op dit moment in veel minder huishoudens te vinden is de Xbox 360. Als je bedenkt dat er tot nu toe slechts twee PS3-spellen meer dan een miljoen keer zijn verkocht, weet je dat dit een zeer zware opgave is voor Metal Gear Solid 4.

Toch heeft Konami geen spijt van het feit dat de game alleen voor de PS3 komt, aldus Konami's Ryan Payton. Volgens Payton is Sony altijd erg goed geweest voor Konami en de ontwikkelaar is erg gek op de PS3.

Metal Gear Solid 4 is één van de weinige third party games die alleen naar de PS3 komt. Sony zegt zich al lang te hebben voorbereid op de afname van third party exclusives. Een spel uitbrengen op meerdere platformen zorgt immers voor meer opbrengsten en dat is nodig omdat games steeds duurder worden om te produceren. Sony vangt de afname in third party exclusives op door de gameproductie van haar interne studio's op te schroeven.

Darkfreak
n00b-pwner
PS3 Master

Aantal schouderklopjes: 3

I r teh 1337-modz0rz

« Antwoord #35 Gepost op: November 30, 2007, 09:35:28 »

Ik vind het een erg goede stap van kojima.
En geloof me, ik vind het reuze jammer voor mensen met een xbox, want hun wil ik het MGS speelplezier neit ontnemen.

Maar sinds Metal Gear Solid (PS1) is het toch meer een Sony game, dus ik vind het super dat Kojima bij Sony is gebleven.
Maar, dit word het laatste project van Kojima, en daarna gaat hij stoppen, of zijn team zonder hem verder gaat met MGS is onbekend.

Must have games:
EyePet, Prototype, Street Fighter

Games owned:
LittleBigPlanet, Soulcalibur 4, Metal Gear Solid 4, Devil May Cry 4 LE, Guitar Hero 3, Guitar Hero: World
Struikie-nl
PS3 Lord

Aantal schouderklopjes: 31

To Ps3 or Not to PS3... That's The Question!

« Antwoord #36 Gepost op: November 30, 2007, 10:07:12 »

gun de ps3 ook een keer zijn succes Cheesy zeer goed bezig van die mannen.
ricar6
PS3 Boss

« Antwoord #37 Gepost op: November 30, 2007, 10:33:29 »

ik kan niet wachten tot dat ik hem heb ik vind mgs echt een top game ik heb alle delen gehad van af de ps1

alleen nog ff wachten op deze Sad
nuckacola
Global Moderator
PS3 Legend!

Aantal schouderklopjes: 116

we had joy we had fun we had united on the run

« Antwoord #38 Gepost op: December 05, 2007, 11:28:37 »

dat had ik ook met deel 3 toen had ik hem en wat een bout spel was het zeg

Touch Of Insanity
PS3 Guru!

Dikke LuL! Drie Bier!

« Antwoord #39 Gepost op: Januari 02, 2008, 04:59:44 »

Metal Gear Solid 4 verschijnt op 17 juni
Gerucht | 2 januari 2008 - Enkele grote gameketens waaronder GameStop en EBgames zijn begonnen met een pre-order actie voor Metal Gear Solid 4: Guns of the Patriots. Volgens de online shops ligt de game op 17 juni in de winkelschappen. Dit blijft echter een gerucht, het laatste officiële nieuws is dat de game het tweede kwartaal van 2008 verschijnt. Dit houdt in dat game op zijn laatst eind juni verschijnt, wat op zijn beurt de datum van 17 juni weer logisch kan maken.

Struikie-nl
PS3 Lord

Aantal schouderklopjes: 31

To Ps3 or Not to PS3... That's The Question!

« Antwoord #40 Gepost op: Januari 03, 2008, 10:09:10 »

word nog even wachten, maar hoop echt het wachten waard.Metal gear ownd:D
Darkfreak
n00b-pwner
PS3 Master

Aantal schouderklopjes: 3

I r teh 1337-modz0rz

« Antwoord #41 Gepost op: Januari 03, 2008, 10:16:34 »

Citaat van: www.ps3only.nl
Kon je hier nog lezen dat er wederom een gerucht de wereld in geholpen was over het verschijnen van Metal Gear Solid 4 op de Xbox360, nu heeft Konami officieel gereageerd op dit gerucht.

Citaat
For the record, Metal Gear Solid 4: Guns of the Patriots is a PlayStation 3 exclusive and there are no plans to develop an Xbox 360 version of the game.

Duidelijke taal dus van de ontwikkelaar die niet blij is met opnieuw te moeten reageren op een loos gerucht. Echter, Konami houdt de hoop in leven voor Xbox 360-bezitters, omdat het nog geen statement heeft gedaan over de toekomst van Metal Gear en de aanwezigheid op meerdere consoles.
In your face, Microsoft Cheesy

Must have games:
EyePet, Prototype, Street Fighter

Games owned:
LittleBigPlanet, Soulcalibur 4, Metal Gear Solid 4, Devil May Cry 4 LE, Guitar Hero 3, Guitar Hero: World
nuckacola
Global Moderator
PS3 Legend!

« Antwoord #42 Gepost op: Januari 03, 2008, 02:27:43 »

In your face, Microsoft

jaja bil geld maakt niet .......

Touch Of Insanity
PS3 Guru!

Dikke LuL! Drie Bier!

« Antwoord #43 Gepost op: Januari 03, 2008, 05:21:06 »

Konami ontkent Xbox 360-versie van MGS4
Nieuws | 3 januari 2008 - Konami heeft officieel gereageerd op het zoveelste gerucht dat Metal Gear Solid 4 ook op de spelcomputer van Microsoft zal verschijnen. De ontwikkelaar bevestigt nogmaals dat de game exclusief op de PlayStation 3 verschijnt en er geen plannen zijn om een Xbox 360-versie te ontwikkelen.

Het gerucht werd op nieuwjaarsdag de wereld in geholpen door de website XboxFamily. Maar Konami ontkent dat ze contact hadden met een medewerker van XboxFamily en het lijkt er dus op dat het verhaal is verzonnen om meer bezoekers naar de website te lokken.

HAHAHAHAHAHHAHHAHHA                   BITCHSsssLAP

nuckacola
Global Moderator
PS3 Legend!

« Antwoord #44 Gepost op: Januari 03, 2008, 05:25:19 »

hahaha lekker hoor hey kom je ook zo online met cod4?

Pagina's: 1 2 [3] 4 5 ... 36 E-mail dit topic Print 
PS3 Forum.nl - Het Playstation 3 Forum van Nederland | PS3 games | Games voor de PS3 | Metal Gear Solid 4 (Moderators: nuckacola, KingOfPop1981, HHC-bossie, CoenRSD) | Topic: Metal Gear Solid 4: Guns of the Patriots « vorige volgende »
Ga naar: