Zoek: Geavanceerd zoeken
Welkom, Gast. Alsjeblieft inloggen of registreren.
Mei 25, 2012, 05:40:49

Login met gebruikersnaam, wachtwoord en sessielengte
PS3 SHOP
PS3 Forum.nl - Het Playstation 3 Forum van Nederland | PS3 trophies | Trophy guides (Moderators: nuckacola, KingOfPop1981, HHC-bossie, Jamez) | Topic: Call Of Duty: Modern Warfare 2 (Trophy guide) 0 geregistreerde leden en 1 gast bekijken dit topic. « vorige volgende »
Pagina's: 1 [2] E-mail dit topic Print
Auteur Topic: Call Of Duty: Modern Warfare 2 (Trophy guide)  (gelezen 6356 keer)
DraZ
PS3 Legend!

Aantal schouderklopjes: 60
Geslacht: Man

PSN: DraZziE

« Antwoord #15 Gepost op: Oktober 29, 2010, 10:41:10 »

69sterren halen dat is verdomd moeilijk Cheesy  bij special ops  ik zit op rond de 20 sterren

zijn er maar 2 die fucked up zijn: grab en retrieve is by far de moeilijkste, high explosive heeft me ook wel een controller gekost Wink
die wat wij toen probeerden (breach), is in je eentje best goed te doen!

Platinum: Fallout 3 - Ratchet&Clank:ACIT - Call of Duty:MW2 -  Bioshock - Borderlands - Fallout: New Vegas - Mafia 2 - The elder scrolls V: Skyrim

Ricmaniac
PS3 Master

Aantal schouderklopjes: 15

/LOVE PS3

« Antwoord #16 Gepost op: Oktober 29, 2010, 11:01:40 »

zijn er maar 2 die fucked up zijn: grab en retrieve is by far de moeilijkste, high explosive heeft me ook wel een controller gekost Wink
die wat wij toen probeerden (breach), is in je eentje best goed te doen!
als je skilled bent samen met een mattie zijn ze aardig te doen hoor. in 3 dagen allemaal gehaald. wel aardig wat uurtjes per dag

DraZ
PS3 Legend!

Aantal schouderklopjes: 60

PSN: DraZziE

« Antwoord #17 Gepost op: Oktober 29, 2010, 11:48:09 »

die 2 kutmissies kreeg ik niet met 2 man gehaald... moest ze alleen doen.
en dan heb ik bij snatch and grab ook nog van een 'bug' gebruik gemaakt

Platinum: Fallout 3 - Ratchet&Clank:ACIT - Call of Duty:MW2 -  Bioshock - Borderlands - Fallout: New Vegas - Mafia 2 - The elder scrolls V: Skyrim
dolbyarmed
Gast
« Antwoord #18 Gepost op: Oktober 29, 2010, 06:44:26 »

Ja ik loop altijd te snel vooruit Tongue  duurt dan te lang voor die gasten weer verschijnen ren ik stuk door en dan loop ik midden in zo'n groepje gaaiers met schietijzers ghehe

Pagina's: 1 [2] E-mail dit topic Print 
PS3 Forum.nl - Het Playstation 3 Forum van Nederland | PS3 trophies | Trophy guides (Moderators: nuckacola, KingOfPop1981, HHC-bossie, Jamez) | Topic: Call Of Duty: Modern Warfare 2 (Trophy guide) « vorige volgende »
Ga naar: