Zoek: Geavanceerd zoeken
Welkom, Gast. Alsjeblieft inloggen of registreren.
Mei 25, 2012, 05:43:29

Login met gebruikersnaam, wachtwoord en sessielengte
PS3 SHOP
PS3 Forum.nl - Het Playstation 3 Forum van Nederland | PS3 games | Games voor de PS3 | GTA IV (Moderators: nuckacola, KingOfPop1981, HHC-bossie, CoenRSD) | Topic: GTA IV Episodes From Liberty City 0 geregistreerde leden en 1 gast bekijken dit topic. « vorige volgende »
Pagina's: [1] E-mail dit topic Print
Auteur Topic: GTA IV Episodes From Liberty City  (gelezen 929 keer)
Hoolz
PS3 Guru!

Aantal schouderklopjes: 40
Geslacht: Man

BE QUICK OR BE DEAD!

« Gepost op: April 15, 2010, 08:24:51 »

Grand Theft Auto IV: Episodes From Liberty City bevat twee downloadbare episodes voor Grand Theft Auto IV. Zowel The Lost and Damned als The Ballad of Gay Tony zijn namelijk onderdeel van de disc. Beide episodes zijn te spelen zonder een exemplaar van GTA IV.

Net als in de voorgaande delen is GTA IV een free roaming actiegame. Dit betekent dat je kunt gaan en staan waar je zelf wilt in Liberty City. Je kunt je zelf daarbij te voet voortbewegen, maar je kunt ook gebruik maken van auto's, motoren en helikopters. Ook op het gebied van missiekeuze heb je veel vrijheid. Je kunt altijd kiezen uit meerdere missies en het is bovendien mogelijk zelf opdrachtgevers op te bellen met je mobiele telefoon. Hiermee kun je ook een handelaar in illegale wapens opbellen. Met deze persoon kun je vervolgens een afgelegen steegje afspreken. Dit is één van de vele gebieden waarop het spel serieuzer en realistischer is dan zijn voorgangers.

In The Lost and Damned kunnen spelers aan de gang met een lid van één van de meest beruchte motorbendes van het fictieve noordelijk halfrond, The Lost. Vanuit de ogen van ruige biker Johnny Klebitz aanschouw je de grootsheid en veelzijdigheid van de metropool Liberty City op een heel andere manier dan voorheen.

In The Ballad of Gay Tony kruipen spelers in de huid van Luis Lopez, een draaideurcrimineel. Luis is assistent van de legendarische nachtclubmanager Tony Prince (beter bekend als Gay Tony) en raakt al snel in een loyaliteitsconflict. Deze episode zit vol met geweren en vuile complotten, want het is lastig te bepalen wie je echte vrienden zijn.

Release: 16 April (Morgen dus)

Iemand die deze gaat halen?

Hoolz
PS3 Guru!

BE QUICK OR BE DEAD!

« Antwoord #1 Gepost op: April 16, 2010, 06:45:50 »

niemand die deze gaat halen?Huh?

nuckacola
Global Moderator
PS3 Legend!

Aantal schouderklopjes: 116

we had joy we had fun we had united on the run

« Antwoord #2 Gepost op: April 16, 2010, 08:44:35 »

ik zeker nog wel ja

KingOfPop1981
Twitter: KingOfPop1981.
Global Moderator
PS3 Legend!

Aantal schouderklopjes: 168

PS3 met 500GB HDD! Crazy but happy!

« Antwoord #3 Gepost op: April 16, 2010, 08:49:28 »

Heb erover getwijfeld maar ondanks de andere verhaallijnen is het veel van hetzelfde dus ik laat deze schieten.

Gideon
PS3 Newbie
*

Aantal schouderklopjes: 0

« Antwoord #4 Gepost op: April 18, 2010, 06:59:54 »

Gehaald (beide) en ze zijn fantastisch!
Hoolz
PS3 Guru!

BE QUICK OR BE DEAD!

« Antwoord #5 Gepost op: April 18, 2010, 10:22:55 »

ik laat hem ook voorbij gaan.. eerst dacht ik yes! maar toen kwam gta iv weer naar boven, het zelfde hetzelfde het zelfde.....

Jamez
PS3 Legend!

Aantal schouderklopjes: 96

ლ(ಠ益ಠლ)

« Antwoord #6 Gepost op: April 18, 2010, 10:50:03 »

ik laat hem ook voorbij gaan.. eerst dacht ik yes! maar toen kwam gta iv weer naar boven, het zelfde hetzelfde het zelfde.....

dat had ik dus ook.

PSN: Jamez_AFCA
Hoolz
PS3 Guru!

BE QUICK OR BE DEAD!

« Antwoord #7 Gepost op: Juni 03, 2010, 06:47:00 »

Van de week toch weer GTA IV aangeschaft voor 20 euro, en deze week of volgende week de uitbreiding voor 15 euro ophalen bij een maat van me.

Ga deze proberen platinum te krijgen Tongue

nuckacola
Global Moderator
PS3 Legend!

« Antwoord #8 Gepost op: Juni 03, 2010, 07:26:48 »

echt een 100% kopen dit heb er nu heel veel lol mee

nuckacola
Global Moderator
PS3 Legend!

« Antwoord #9 Gepost op: Juni 04, 2010, 03:17:20 »

Heb net het verhaal uit van Gay Tony was langer dan ik had verwacht en nog veel meer te doen

ScoperDown
PS3 Boss

Aantal schouderklopjes: 8

ϟƘƦІןן∑x

« Antwoord #10 Gepost op: Januari 19, 2012, 06:39:27 »

Morge  ga ik het hale Tongue

Pagina's: [1] E-mail dit topic Print 
PS3 Forum.nl - Het Playstation 3 Forum van Nederland | PS3 games | Games voor de PS3 | GTA IV (Moderators: nuckacola, KingOfPop1981, HHC-bossie, CoenRSD) | Topic: GTA IV Episodes From Liberty City « vorige volgende »
Ga naar: