Zoek: Geavanceerd zoeken
Welkom, Gast. Alsjeblieft inloggen of registreren.
Mei 25, 2012, 05:50:38

Login met gebruikersnaam, wachtwoord en sessielengte
PS3 SHOP
PS3 Forum.nl - Het Playstation 3 Forum van Nederland | PS3 games | Online gaming | Clans (Moderators: nuckacola, KingOfPop1981, HHC-bossie, CoenRSD) | Topic: Join nu de Benelux clan! En wordt 1 van de 3 Co-leaders! 0 geregistreerde leden en 2 gasten bekijken dit topic. « vorige volgende »
Pagina's: [1] E-mail dit topic Print
Auteur Topic: Join nu de Benelux clan! En wordt 1 van de 3 Co-leaders!  (gelezen 479 keer)
DutchKiing
PS3 Newbie
*

Aantal schouderklopjes: 0

« Gepost op: Mei 01, 2010, 07:08:17 »

Ik ben Tom Schoonderwoerd, DutchKiing ik wil een Benelux clan oprichten met de naam Battling Benelux. (Site is al in de maak, nu op vakantie voor 8 mei is de site nog niet af)

Even in het kort:

Ik wil een gezellige 'Nederlands talige' clan oprichten, die zich vooral stort op Shooters zoals: Call Of Duty Modern Warfare 2, Battlefield Bad Company 2, Killzone 2 en meer! Uiteraard is het toegestaan om andere niet shooter spellen en te spelen en te joinen puur voor de gezelligheid.

Wat in wil berijken?
Een gezellig, clan oprichten die hier en daar wat clan wars doet. Naarmate er meer leden zijn zullen wij uiteraard ook trainingen doen en mee doen aan toernooien.

Wat heb je nodig om te joinen:

- Een headset is toch wel erg handig
- Een goed humeur
- Een Playstation (3), spreekt voor zich
- En het liefst ben je 14 jaar of ouder. Hangt ervan af hoe je je gedraagt.

Ben je 1 van de eerste 3 die zich aanmeld, dan word jij 1 van de Co-leaders. Je krijgt net zoveel rechten als ik. Zoals wars organiseren, trainingen leiden, wars zelf leiden, en meer.

Als je geintresseert bent laat het dan even weten.
- Mail me op tom_schoonderwoerd@hotmail.com
- Tot 8 mei heb ik liever dat je smst wegens vakantie, op 06-12155500
- Voeg me toe op Playstation network en geef de titel van je bericht: Battling Benelux.
                   (ik kan pas vanaf 8 mei weer accepteren)

Met vriendelijke groeten,

Tom Schoonderwoerd, DutchKiing

Jamez
PS3 Legend!

Aantal schouderklopjes: 96
Geslacht: Man

ლ(ಠ益ಠლ)

« Antwoord #1 Gepost op: Mei 01, 2010, 07:42:42 »

nummer 389834 die weer leden zoekt.......

PSN: Jamez_AFCA
KingOfPop1981
Twitter: KingOfPop1981.
Global Moderator
PS3 Legend!

Aantal schouderklopjes: 168
Geslacht: Man

PS3 met 500GB HDD! Crazy but happy!

« Antwoord #2 Gepost op: Mei 01, 2010, 07:44:45 »

We hebben al een eigen clan. Je bent welkom op dit forum als PS3 gamer maar niet om reclame te maken.

**TOPIC GESLOTEN**

Pagina's: [1] E-mail dit topic Print 
PS3 Forum.nl - Het Playstation 3 Forum van Nederland | PS3 games | Online gaming | Clans (Moderators: nuckacola, KingOfPop1981, HHC-bossie, CoenRSD) | Topic: Join nu de Benelux clan! En wordt 1 van de 3 Co-leaders! « vorige volgende »
Ga naar: