Zoek: Geavanceerd zoeken
Welkom, Gast. Alsjeblieft inloggen of registreren.
Mei 25, 2012, 05:58:37

Login met gebruikersnaam, wachtwoord en sessielengte
PS3 SHOP
PS3 Forum.nl - Het Playstation 3 Forum van Nederland | PS3 games | Games voor de PS3 | GTA IV (Moderators: nuckacola, KingOfPop1981, HHC-bossie, CoenRSD) | Topic: Uitbreiding doet het niet meer 0 geregistreerde leden en 2 gasten bekijken dit topic. « vorige volgende »
Pagina's: [1] E-mail dit topic Print
Auteur Topic: Uitbreiding doet het niet meer  (gelezen 735 keer)
THCweedTHC
PS3 Addict

Aantal schouderklopjes: 0

« Gepost op: Mei 16, 2010, 01:52:58 »

Hey beste medeforummers.

Ik heb een paar weekjes terug de uitbreidingen gekocht in de psn store(The balled of the gay tony en the lost and damned) en er komen wel eens vrienden over de vloer die het leuk vinden om hun ps3 account op mijn playstation te zetten. Dus ik dacht van de week. ik gooi even al die troep van mijn playstation af en heb ik per ongeluk mijn eigen account ook verwijderd-,-. alle savegames weg maar daar gaat het nu even niet om. Toen ik de games voor het eerst opstarten(via de normale disk) kreeg ik een keus om op kruisje te drukken en de uitbreiding te spelen of rondje en het normale spel te spelen. Dus ik speel de uitbreiding blablabla leuk enz... Maar naar dat ik alles kwijt was en ze opnieuw geinstalleerd heb komt die optie niet meer en kan ik ze niet meer spelen... weet iemand hoe ik dit kan oplossen?

Alvast bedankt Afro

Jamez
PS3 Legend!

Aantal schouderklopjes: 96
Geslacht: Man

ლ(ಠ益ಠლ)

« Antwoord #1 Gepost op: Mei 16, 2010, 03:33:30 »

gewoon naar de Psn-store gaan en daar in je 'Download-list' kijken en de uitbreiding opnieuw downloaden.

PSN: Jamez_AFCA
THCweedTHC
PS3 Addict

« Antwoord #2 Gepost op: Mei 18, 2010, 09:26:19 »

gewoon naar de Psn-store gaan en daar in je 'Download-list' kijken en de uitbreiding opnieuw downloaden.

Dat heb ik al 10x geprobeerd hij download hem hij installed hem maar hij komt er niet doorheen als ik hem opstart
Hoolz
PS3 Guru!

Aantal schouderklopjes: 40

BE QUICK OR BE DEAD!

« Antwoord #3 Gepost op: Mei 18, 2010, 09:30:47 »

Alles van GTA verwijderen van je PS3, inclusief savegames en installatie data van GTA IV zelf

GTA IV opnieuw installeren
Extensies installeren

PS3 opnieuw opstarten

en weer proberen.

Als dat niet lukt gewoon even formatteren, en nog eens proberen.

P.S.
Is het misschien mogelijk dat je eerst GTA IV de missies moet uitspelen voordat je aan de downloadable content kan beginnen?

THCweedTHC
PS3 Addict

« Antwoord #4 Gepost op: Mei 18, 2010, 09:35:12 »

Alles van GTA verwijderen van je PS3, inclusief savegames en installatie data van GTA IV zelf

GTA IV opnieuw installeren
Extensies installeren

PS3 opnieuw opstarten

en weer proberen.

Als dat niet lukt gewoon even formatteren, en nog eens proberen.

P.S.
Is het misschien mogelijk dat je eerst GTA IV de missies moet uitspelen voordat je aan de downloadable content kan beginnen?

Dank je wel voor je snelle antwoord. mijn savegames was ik al kwijt ik ga nu even alles met wat ik over gta op mijn ps3 kan vinden eraf flikkeren en dan nog een keer proberen ik stuur even een bericht als het gelukt is;)
Hoolz
PS3 Guru!

Aantal schouderklopjes: 40

BE QUICK OR BE DEAD!

« Antwoord #5 Gepost op: Mei 18, 2010, 09:41:59 »

Top, en nu hopen dat het werkt!

THCweedTHC
PS3 Addict

« Antwoord #6 Gepost op: Mei 18, 2010, 09:47:38 »

Top, en nu hopen dat het werkt!

Ja 32% van downloaden duurt altijd even... 2.063 gig...
THCweedTHC
PS3 Addict

« Antwoord #7 Gepost op: Mei 19, 2010, 03:28:58 »

Probleem verholpen dank jullie wel gooi maar dicht

Pagina's: [1] E-mail dit topic Print 
PS3 Forum.nl - Het Playstation 3 Forum van Nederland | PS3 games | Games voor de PS3 | GTA IV (Moderators: nuckacola, KingOfPop1981, HHC-bossie, CoenRSD) | Topic: Uitbreiding doet het niet meer « vorige volgende »
Ga naar: