Zoek: Geavanceerd zoeken
Welkom, Gast. Alsjeblieft inloggen of registreren.
Mei 25, 2012, 06:05:33

Login met gebruikersnaam, wachtwoord en sessielengte
PS3 SHOP
PS3 Forum.nl - Het Playstation 3 Forum van Nederland | Hardware, software & design | Controllers (Moderators: nuckacola, KingOfPop1981, HHC-bossie) | Topic: sixaxis 0 geregistreerde leden en 3 gasten bekijken dit topic. « vorige volgende »
Pagina's: 1 [2] E-mail dit topic Print
Auteur Topic: sixaxis  (gelezen 1308 keer)
Yum3
PS3 Addict

Aantal schouderklopjes: 0
Geslacht: Man

meh..

« Antwoord #15 Gepost op: Augustus 01, 2007, 03:42:58 »

hier ben ik het deels mee eens, maar ik weet wel één spel waarvan ik vind dat sixaxis goed benut wordt: NBA 2k7. Dit (in nederland) waarschijnlijk minder populaire spel maakt er gebruik van bij vrije worpen. Om een vrije worp te nemen moet je je controller naar achter halen om te beginnen met het schot, en naar voren draaien om de bal los te laten. Toen ik het voor het eerst gebruikte was het even irritant, maar na een paar keer is het een nuttige toevoeging aan het spel: er komt nu echt 'techniek' bij kijken om een vrije worp raak te schieten, net als in het echt Smiley 
Omdat het spel niet zo heel populair is, durf ik er vanuit te gaan dat je dit spel niet hebt, en dus begrijp ik je reactie; ik ken ook verder geen spellen die het goed gebruiken

nee idd ik heb geen sport spellen dus ik zou het niet kunnen zeggen.

Pagina's: 1 [2] E-mail dit topic Print 
PS3 Forum.nl - Het Playstation 3 Forum van Nederland | Hardware, software & design | Controllers (Moderators: nuckacola, KingOfPop1981, HHC-bossie) | Topic: sixaxis « vorige volgende »
Ga naar: