Zoek: Geavanceerd zoeken
Welkom, Gast. Alsjeblieft inloggen of registreren.
Mei 25, 2012, 06:18:32

Login met gebruikersnaam, wachtwoord en sessielengte
PS3 SHOP
PS3 Forum.nl - Het Playstation 3 Forum van Nederland | Hardware, software & design | Algemeen (Moderators: nuckacola, KingOfPop1981, HHC-bossie) | Topic: firmware 1.90 speelt Avi's 0 geregistreerde leden en 1 gast bekijken dit topic. « vorige volgende »
Pagina's: [1] E-mail dit topic Print
Auteur Topic: firmware 1.90 speelt Avi's  (gelezen 554 keer)
waldo
PS3 Newbie
*

Aantal schouderklopjes: 0

« Gepost op: Augustus 02, 2007, 02:00:22 »

hallo luitjes ,

geloof dat ik met mijn eerste post gelijk een meesterlijke ontdekking kan mededelen,

gisteren mijn ps3 geupdate naar 1.9,
vandaag via nerohome wat files naar de ps3-Harddisk  versleept , daar zatten ook wat  *.avi dingetjes bij,
die bleken nu ineens wel afspeelbaar te zijn op de PS3.

Gelijk geprobeert met een hele zooi ander avi's en zij (mijn ps3 is vrouwelijk) blijkt ongeveer 90% af te spelen.

By the way , ik heb dit zelfs ook nog niet op de U.K./U.S.A. boards gezien , dus mischien is het wel een primeur.

Sony heeft wel een aantal vernieuwingen aan gegeven bij de update , maar het afspelen van avi's staat er dus niet bij.

We hoeven dus voortaan niet meer te streamen.

veel plezier ieder.

Waldo

Pagina's: [1] E-mail dit topic Print 
PS3 Forum.nl - Het Playstation 3 Forum van Nederland | Hardware, software & design | Algemeen (Moderators: nuckacola, KingOfPop1981, HHC-bossie) | Topic: firmware 1.90 speelt Avi's « vorige volgende »
Ga naar: