Zoek: Geavanceerd zoeken
Welkom, Gast. Alsjeblieft inloggen of registreren.
Mei 25, 2012, 06:19:36

Login met gebruikersnaam, wachtwoord en sessielengte
PS3 SHOP
PS3 Forum.nl - Het Playstation 3 Forum van Nederland | PS3 nieuws & polls | PS3 algemeen (Moderators: nuckacola, KingOfPop1981, HHC-bossie) | Topic: Het grote PlayStation Plus topic 0 geregistreerde leden en 3 gasten bekijken dit topic. « vorige volgende »
Poll
Vraag: Heb jij PSN Plus aangeschaft en zo ja welk pakket?
Gelijk voor 1 jaar! - 6 (12.2%)
Voor 3 maanden om even te kijken! - 8 (16.3%)
Ik wacht eerst op de reacties van gebruikers. - 16 (32.7%)
Nee, hier begin ik niet aan. - 19 (38.8%)
Totaal aantal stemmen: 43

Pagina's: 1 2 [3] 4 5 ... 24 E-mail dit topic Print
Auteur Topic: Het grote PlayStation Plus topic  (gelezen 8323 keer)
KingOfPop1981
Twitter: KingOfPop1981.
Global Moderator
PS3 Legend!

Aantal schouderklopjes: 168
Geslacht: Man

PS3 met 500GB HDD! Crazy but happy!

« Antwoord #30 Gepost op: Juni 16, 2010, 07:45:31 »

ik ga zeker doen, maar wel eers 3 maanden lbp vind ik toch niet leuk heb de demo gespeeld maar viel vies tegen

Heb de game die heb niks aan de download.

Jamez
PS3 Legend!

Aantal schouderklopjes: 96

ლ(ಠ益ಠლ)

« Antwoord #31 Gepost op: Juni 16, 2010, 07:58:26 »

Heb de game die heb niks aan de download.

Verkoop je hem toch ff door?
Heb de mijne jaar terug doorverkocht,dus dit komt mooi uit.

PSN: Jamez_AFCA
HHC-bossie
Global Moderator
PS3 Guru!

Aantal schouderklopjes: 63

Allles is voor Bossie

« Antwoord #32 Gepost op: Juni 16, 2010, 08:34:14 »

ik koop het ook gewoon.

29-06-2007 tot 10-09-2010 ps3 60 gb † R.I.P.
KingOfPop1981
Global Moderator
PS3 Legend!

« Antwoord #33 Gepost op: Juni 16, 2010, 08:41:31 »

Verkoop je hem toch ff door?
Heb de mijne jaar terug doorverkocht,dus dit komt mooi uit.

Ben console/game verzamelaar dus die hou ik.

mototje
PS3 Hero

Aantal schouderklopjes: 0

psn: "mototjesk8brd" zeg ff dat je NL bent

« Antwoord #34 Gepost op: Juni 19, 2010, 03:34:24 »

op nl.playstation.com vond ik deze berichten, staat eigenlijk grotendeels al hierboven Roll Eyes

Alles wat je moet weten over het premium lidmaatschap waarmee je nog meer uit je PlayStation 3 kunt halen.

Word lid van PlayStation Plus en geniet van allerlei games en content in de PlayStation Store en exclusieve toegang tot premium PlayStation Network-features.

Wat is PlayStation Plus?
PlayStation Plus is een service waarmee je bestaande gratis PlayStation Network-account wordt uitgebreid. Als je lid van PlayStation Plus wordt, krijg je toegang tot premium gamingfeatures en speciale aanbiedingen via de PlayStation Store.

Wat zijn de voordelen van PlayStation Plus?
Met PlayStation Plus profiteer je van premium gamingfeatures, waaronder Volledige game uitproberen en Automatisch downloaden voor demo's, games en updates van de systeemsoftware. Daarnaast profiteer je met PlayStation Plus ook van speciale aanbiedingen in de PlayStation Store, zoals gamedownloads, kortingen, als eerste toegang tot demo's en bètaversies en andere exclusieve goodies.

Wat zijn de speciale aanbiedingen voor PlayStation Plus?
De games en speciale aanbiedingen voor PlayStation Plus omvatten elke maand downloadbare PSN-games, minis en PS one-klassiekers, game-extra's, premium avatars en dynamische thema's. Bovendien kunnen leden van exclusieve kortingen in de PlayStation Store profiteren en als eerste exclusief demo's en bètaversies uitproberen.

Wat is Volledige game uitproberen?
Met Volledige game uitproberen kun je volledige games downloaden en deze gratis voor een beperkte tijd uitproberen. Je voortgang wordt opgeslagen en de door jou verdiende trofeeën worden ontgrendeld als je de game na de proefperiode aanschaft. De speelbare tijd in de proefversie en de periode dat je de download kunt spelen, verschilt per game en wordt voorafgaand aan het downloaden getoond.

Als de aangegeven proefperiode voorbij is, is de content niet langer speelbaar. Koop de volledige game om verder te kunnen spelen. Je voortgang in Volledige game uitproberen wordt opgeslagen en de door jou tijdens de proefperiode verdiende trofeeën worden na de aankoop ontgrendeld.

Wat is Automatisch downloaden?
Als Automatisch downloaden is geactiveerd, worden updates van de systeemsoftware, game-updates en bepaalde demo's automatisch naar je PlayStation 3-systeem gedownload, zodat deze op je staan te wachten als je je PS3 de volgende keer weer gebruikt. Ga om Automatisch downloaden te activeren via het XMB (XrossMediaBar)-menu van je PlayStation 3-systeem naar Instellingen > [Systeeminstellingen].

Hoeveel kost een PlayStation Plus-lidmaatschap?
PlayStation Plus kost €49,99 voor een eenjarig lidmaatschap en €14,99 voor een lidmaatschap van 90 dagen.

Geldt er een leeftijdsgrens voor PlayStation Plus?
Je moet 18 jaar of ouder zijn om een PlayStation Plus-lidmaatschap aan te schaffen.

Kan ik het PlayStation Plus-lidmaatschap naar een andere account, bijvoorbeeld een Sub-account, overzetten?    
Nee. Als het PlayStation Plus-lidmaatschap eenmaal is aangeschaft, kan dit niet naar een andere account worden overgezet.

Werkt mijn PlayStation Plus-account zowel op mijn PlayStation 3-systeem als op mijn PSP-systeem?    
Ja. Je ene PlayStation Plus-account kan zowel voor je PlayStation 3 als je PSP worden gebruikt. Gedownloade content kan zowel op je PS3 als op je PSP worden gebruikt, mits deze content compatibel is met elk systeem.

Hoewel PlayStation Plus-leden toegang tot speciale aanbiedingen voor PSP hebben, kan PlayStation Plus niet via de PlayStation Store van PSP of Media Go worden aangeschaft. Volledige game uitproberen en Automatisch downloaden zijn niet beschikbaar op PSP.

Kan ik PlayStation Network cards gebruiken om voor een PlayStation Plus-lidmaatschap te betalen?
Ja, alle betaalmethoden die voor de aanschaf van content in de PlayStation Store zijn goedgekeurd, kunnen worden gebruikt om lid van PlayStation Plus te worden.

Moet ik een creditcard registreren om lid van PlayStation Plus te worden?
Het is niet nodig om een creditcard te registreren om lid van PlayStation Plus te worden. We raden je echter wel aan om dit te doen zodat je gebruik van automatische verlenging kunt maken.

Wat is het annuleringsbeleid voor PlayStation Plus?
Je kunt je lidmaatschapsverlenging te allen tijde opzeggen via PlayStation Network > Accountbeheer of door naar de klantenservice te bellen. Tenzij de lokale wet anders bepaalt, gaan annuleringen aan het einde van de huidige lidmaatschapsperiode in en ontvang je geen restitutie voor reeds betaalde lidmaatschapsgelden.

Wat gebeurt er als ik per ongeluk de PlayStation Plus-content van mijn systeem verwijder?
In de meeste gevallen kun je de content, als deze nog steeds beschikbaar is, opnieuw downloaden. Content onder Volledige game uitproberen kan echter slechts één keer worden gedownload.

Kan ik PlayStation Plus-content opnieuw downloaden?
In de meeste gevallen kun je de content, als deze nog steeds beschikbaar is, opnieuw downloaden. Content onder Volledige game uitproberen kan echter slechts één keer worden gedownload.

Meld je aan voor PlayStation Plus en haal nog meer uit je PlayStation 3 met een hele reeks premium en exclusieve features, waaronder jaarlijks games en content ter waarde van ten minste €200, PSN-features uitsluitend voor leden en nog veel meer!

* Games: krijg jaarlijks allerlei PlayStation Network-games, minis en PS one-klassiekers plus premium avatars en dynamische thema's ter waarde van ten minste €200 in handen. Bovendien kun je van exclusieve kortingen in de PlayStation Store profiteren en als eerste demo's en bètaversies uitproberen. De content in de PlayStation Store wordt elke maand geüpdatet, dus er is altijd wel iets nieuws om je mee te vermaken.
    * Volledige game uitproberen: probeer enkele PlayStation®Network-games en releases op Blu-ray Disc een uur lang uit voordat je deze aanschaft.
    * Automatisch downloaden: ontvang de nieuwste systeemsoftware voor je PS3, alle updates voor je games en zelfs enkele demo's automatisch.

*Totale waarde bepaald op basis van de adviesprijzen voor de beschikbare content, exclusief kortingen en volgens de wisselkoers van mei 2010. Werkelijke waarde kan afwijken. Aan het einde van de abonnementsperiode heb je niet langer toegang tot alle content, met uitzondering van content met korting.

nl.playstation.com

ff een vraagje: komen de inmiddels al wat oudere games ook in de store (cod mw2 en bfbc2 (dit zijn toch nog vrij nieuwe games)) om gratis een bepaalde periode uit te proberen of gebeurt dit alleen met games die vanaf dan uitkomen??
« Laatste verandering: Juni 19, 2010, 03:37:47 door mototje » Gelogd

Crimby
PS3 Master

Aantal schouderklopjes: 19

Who said I was a Geek??

« Antwoord #35 Gepost op: Juni 19, 2010, 05:04:09 »

Ben benieuwd of als je een spel gratis uitprobeerd of je hm daarna direct kan kopen (en dus downloaden) of dat je dan naar de winkel moet om het spel te halen...

KingOfPop1981
Global Moderator
PS3 Legend!

« Antwoord #36 Gepost op: Juni 19, 2010, 05:12:06 »

Ben benieuwd of als je een spel gratis uitprobeerd of je hm daarna direct kan kopen (en dus downloaden) of dat je dan naar de winkel moet om het spel te halen...

De games die geslecteerd zijn om te proberen kan je ook als download kopen. Al heb ik liever de Blu-Ray disc.

djamez
PS3 Boss

Aantal schouderklopjes: 1

« Antwoord #37 Gepost op: Juni 20, 2010, 12:01:30 »

die volledige games die da
djamez
PS3 Boss

Aantal schouderklopjes: 1

« Antwoord #38 Gepost op: Juni 20, 2010, 12:03:38 »

die volledige games die dan gedownload worden, stel dat die gekopieerd worden naar een externe usb harde schijf. En je kopieert ze dan van die harde schijf naar nog een andere kun je zo toch gratis spellen hebben? of hebben ze daaraan gedacht?
oliebol
PS3 Master

Aantal schouderklopjes: 10

Welcome to PS3World!

« Antwoord #39 Gepost op: Juni 20, 2010, 12:14:27 »

Je kan die games niet kopieren

HAVES: Assassin's Creed 2, Call of Duty: Modern Warfare 2, FIFA 08, FIFA 09, FIFA 10, Gran Turismo 5 Prologue, Harry Potter OVDF, Killzone 2,
Jamez
PS3 Legend!

Aantal schouderklopjes: 96

ლ(ಠ益ಠლ)

« Antwoord #40 Gepost op: Juni 20, 2010, 12:43:33 »

Idd,de uitgevers zijn niet helemaal achterlijk Tongue

PSN: Jamez_AFCA
Crimby
PS3 Master

Aantal schouderklopjes: 19

Who said I was a Geek??

« Antwoord #41 Gepost op: Juni 20, 2010, 01:18:42 »

en anders kan het nog niet doordat ze aan profiel gebonden zijn

KingOfPop1981
Global Moderator
PS3 Legend!

« Antwoord #42 Gepost op: Juni 21, 2010, 03:53:04 »

In Nederland liggen de prijsverhoudingen iets anders. € 14,99 voor 90 dagen (3 maanden) of € 49,99 voor een jaar. Dit in tegenstelling tot eerdere berichten. Zo te zien kan je dus niet voor 1 maandje lid worden.

Tevens een leuk klein nieuwtje. Als je een game volledig probeerd voor een bepaalde periode wat mogelijks is met PSN Plus dan behaal je geen trophy's. Maar stiekem onthoud hij wel welke trophy's je behaald zou hebben. Besluit je dan deze game alsnog te kopen op Blu-Ray disc of te downloaden dan worden alsnog de trophy's unlocked die je tijdens de trial periode behaald hebt.
« Laatste verandering: Juni 21, 2010, 03:55:30 door KingOfPop1981 » Gelogd

Hoolz
PS3 Guru!

Aantal schouderklopjes: 40

BE QUICK OR BE DEAD!

« Antwoord #43 Gepost op: Juni 21, 2010, 05:34:14 »

Dus als ik het goed begrijp king of pop, als je dan een game speelt zie je ook dat hij de trophie behaald, maar als je de game dan koopt krijg je de trophie er pas bij?

Dus als je veel trophies haald.. kopen kopen? Tongue

KingOfPop1981
Global Moderator
PS3 Legend!

« Antwoord #44 Gepost op: Juni 21, 2010, 11:42:23 »

Dus als ik het goed begrijp king of pop, als je dan een game speelt zie je ook dat hij de trophie behaald, maar als je de game dan koopt krijg je de trophie er pas bij?

Dus als je veel trophies haald.. kopen kopen? Tongue

Nee, je ziet ook niet dat je ze haalt. Maar als je de game uiteindelijk aanschaft heeft de PS3 dus wel bijgehouden welke je hebt behaald en die krijg je dan gelijk er allemaal bij.

Pagina's: 1 2 [3] 4 5 ... 24 E-mail dit topic Print 
PS3 Forum.nl - Het Playstation 3 Forum van Nederland | PS3 nieuws & polls | PS3 algemeen (Moderators: nuckacola, KingOfPop1981, HHC-bossie) | Topic: Het grote PlayStation Plus topic « vorige volgende »
Ga naar: