Zoek: Geavanceerd zoeken
Welkom, Gast. Alsjeblieft inloggen of registreren.
Mei 25, 2012, 06:33:48

Login met gebruikersnaam, wachtwoord en sessielengte
PS3 SHOP
PS3 Forum.nl - Het Playstation 3 Forum van Nederland | PS3 nieuws & polls | PS3 nieuws (Moderators: nuckacola, KingOfPop1981, HHC-bossie, CoenRSD) | Topic: Sony past gebruiksvoorwaarden van de PS3-console aan 0 geregistreerde leden en 1 gast bekijken dit topic. « vorige volgende »
Pagina's: [1] E-mail dit topic Print
Auteur Topic: Sony past gebruiksvoorwaarden van de PS3-console aan  (gelezen 353 keer)
nuckacola
Global Moderator
PS3 Legend!

Aantal schouderklopjes: 116
Geslacht: Man

we had joy we had fun we had united on the run

« Gepost op: Juli 13, 2010, 02:22:42 »

13 juli 2010 - Sony heeft de gebruiksvoorwaarden van de PS3-console aangepast. De wijzigingen hebben betrekking op 3D en benadrukken dat de ondersteuning van 3D kan zorgen voor gezondsheidproblemen. In de nieuwe voorwaarden laat het concern weten dat 3D-gamen en 3D films kijken kan zorgen voor vermoeidheid van de ogen of misselijkheid. Het is dan ook van groot belang om regelmatig te pauzeren om zo merkbare symptomen van vermoeidheid en misselijkheid te voorkomen. Kinderen jonger dan 6 wordt aangeraden eerst naar een kinderarts of opticien te gaan om de ogen te controleren. Deze groep vormt dan ook een risicofactor aangezien de ogen van jonge kinderen nog in ontwikkeling zijn. Sony raadt tevens aan om als ouder te controleren of zijn of haar kinderen genoeg pauzes nemen tijdens het spelen of kijken van 3D-media. Eind dit jaar zal Sony de PS3 compatibel maken met 3D-films. 3D-games zijn inmiddels wel al speelbaar in combinatie met een 3D-TV.

Dennis120506
PS3 Boss

Aantal schouderklopjes: 9

PAINTBALL I LOVE IT

« Antwoord #1 Gepost op: Juli 13, 2010, 07:17:52 »

zelf kan ik niet tegen 3d films ik wordt er idd misselijk van na een minuut of 20

dus dat 3d is wel heel vet, maar niet voor mij

Jamez
PS3 Legend!

Aantal schouderklopjes: 96

ლ(ಠ益ಠლ)

« Antwoord #2 Gepost op: Juli 13, 2010, 10:23:50 »

Even blij dat ik geen 3D kan zien,heb ik hier ook geen last van Tongue

PSN: Jamez_AFCA
KingOfPop1981
Twitter: KingOfPop1981.
Global Moderator
PS3 Legend!

Aantal schouderklopjes: 168

PS3 met 500GB HDD! Crazy but happy!

« Antwoord #3 Gepost op: Juli 13, 2010, 11:37:15 »

Dit is niks nieuws. Vroeger in pretparken met de oude 3D stonden deze waarschuwingen vantevoren al op het scherm.

nuckacola
Global Moderator
PS3 Legend!

Aantal schouderklopjes: 116

we had joy we had fun we had united on the run

« Antwoord #4 Gepost op: Juli 14, 2010, 05:15:43 »

idd sony moet dit wel aan passen anders worden het weer heel veel rechtzaken  ik had gister btw gelezen dat 12% van alle engelsen geen 3D kunnen zien lijkt mij beetje veel

Pagina's: [1] E-mail dit topic Print 
PS3 Forum.nl - Het Playstation 3 Forum van Nederland | PS3 nieuws & polls | PS3 nieuws (Moderators: nuckacola, KingOfPop1981, HHC-bossie, CoenRSD) | Topic: Sony past gebruiksvoorwaarden van de PS3-console aan « vorige volgende »
Ga naar: