Zoek: Geavanceerd zoeken
Welkom, Gast. Alsjeblieft inloggen of registreren.
Mei 25, 2012, 07:03:07

Login met gebruikersnaam, wachtwoord en sessielengte
PS3 SHOP
PS3 Forum.nl - Het Playstation 3 Forum van Nederland | PS3 nieuws & polls | PS3 nieuws (Moderators: nuckacola, KingOfPop1981, HHC-bossie, CoenRSD) | Topic: PS3 algemeen Firmware Topic 0 geregistreerde leden en 2 gasten bekijken dit topic. « vorige volgende »
Pagina's: 1 ... 28 29 [30] 31 E-mail dit topic Print
Auteur Topic: PS3 algemeen Firmware Topic  (gelezen 33911 keer)
nuckacola
Global Moderator
PS3 Legend!

Aantal schouderklopjes: 116
Geslacht: Man

we had joy we had fun we had united on the run

« Antwoord #435 Gepost op: September 23, 2010, 04:52:26 »

Nieuws | 23 september 2010 - De nieuwste firmware voor de PlayStation 3 heeft naast toevoeging van 3D blu-ray ondersteuning en nieuwe Facebook integratie ook een functie verwijderd. Zo is het niet meer mogelijk om met bepaalde third-party controllers te spelen en worden bepaalde USB apparaten geblokkeerd.

Onveilig
Als je een USB-product hebt dat niet door Sony gelicenseerd is, bestaat de kans dat het niet meer werkt op je PS3. Volgens Sony kan het bedrijf niet de veiligheid, kwaliteit en vertrouwbaarheid van ‘neppe’ controllers garanderen en zal deze daarom blokkeren.

Quote:
Counterfeit PlayStation3 Wireless Controllers, which are practically identical in appearance to genuine PlayStation3 Wireless Controllers, have been discovered in the market. SCEA advises consumers to be cautious when buying PlayStation3 Wireless Controllers from uncertain sources as the quality, reliability and safety of counterfeit products is uncertain, and in some cases, may be dangerous.

Exploderende controllers
Het is, zo zegt Sony, mogelijk dat zulke controllers exploderen of vlamvatten. Controllers die nu nog niet worden geblokkeerd kunnen in toekomstige updates aan bod komen.

bron
(Playstation Only)

lora520
PS3 Newbie
*

Aantal schouderklopjes: 0

« Antwoord #436 Gepost op: September 24, 2010, 12:19:54 »

【NOTE】I'm not the ad agent, just share the latest information with other member in the community.

A new product “P3HUB” was launched by PS3 break team. It’s putting on sale globally on Sept.23. The most eye-catching selling points of this amazing P3HUB are as following:

1. P3 HUB is basically used as a normal USB hub, which does not contain any unauthorized program code. So it will not cause any legal problems to the sellers.

2. This device supports self-programmable feature through USB, users can easily upgrade the system according to their needs.

3. By uploading the latest firmware, users do not need to unplug external USB storage device during restarting the PS3 console.
For both slim and fat models, it will increase the life time of the external USB storage device and simplify the operation step.

4. With extra two more USB ports, users can connect more USB devices to their PS3 console.
5. The good news is, It’ s upgradeable, and It’s possible that users can play games directly without using any booting-disc soon.

6. No need to repeat the USB Plug and play operation of the P3HUB, Users may start playing a new round of the games

P3HUB Tutorial Video:
« Laatste verandering: September 24, 2010, 12:25:22 door lora520 » Gelogd
nuckacola
Global Moderator
PS3 Legend!

« Antwoord #437 Gepost op: September 24, 2010, 03:23:40 »

lora520 dit is gewoon de ps3jailbreak man alleen een andere naam

LD-Thai
PS3 Newbie
*

« Antwoord #438 Gepost op: September 26, 2010, 10:41:06 »

Sinds de laatste nieuwe firmware 3.50 valt bij sommige spelen (bijvoorbeeld Battlefield BC2) het geluid soms weg, als je daarna het spel wilt afsluiten start de Playstation automatisch opnieuw op en moet je weer opnieuw aanmelden. Zijn er meer gebruikers die hier last van hebben, met name dat het geluid weg valt?
Hoolz
PS3 Guru!

Aantal schouderklopjes: 40

BE QUICK OR BE DEAD!

« Antwoord #439 Gepost op: September 27, 2010, 09:55:27 »

Ik heb wel last van dat af en toe mijn wapens pleite zijn, en vaak connection lost krijg.. maar weet niet of dit ligt aan de firmware 3.5 of dat het ligt aan mijn thuisnetwerk (wat ik denk).

Jamez
PS3 Legend!

Aantal schouderklopjes: 96

ლ(ಠ益ಠლ)

« Antwoord #440 Gepost op: September 27, 2010, 10:04:21 »

is het in allebei de gevallen online?

PSN: Jamez_AFCA
LD-Thai
PS3 Newbie
*

« Antwoord #441 Gepost op: September 27, 2010, 03:33:39 »

is het in allebei de gevallen online?
In mijn geval online, ik heb zelfs al een HDMI 1.3 kabel vervangen door een HDMI 1.4 kabel. De Playstation gereset, alle instellingen nagelopen maar niets vreemds kunnen ontdekken. Het is begonnen na de update 3.50 en daarvoor nooit problemen gehad met het geluid.
Jamez
PS3 Legend!

ლ(ಠ益ಠლ)

« Antwoord #442 Gepost op: September 27, 2010, 03:52:33 »

In mijn geval online, ik heb zelfs al een HDMI 1.3 kabel vervangen door een HDMI 1.4 kabel. De Playstation gereset, alle instellingen nagelopen maar niets vreemds kunnen ontdekken. Het is begonnen na de update 3.50 en daarvoor nooit problemen gehad met het geluid.

Dan denk ik dat het aan de verbinding met de host ligt.

LD-Thai
PS3 Newbie
*

« Antwoord #443 Gepost op: September 27, 2010, 04:14:43 »

Dan denk ik dat het aan de verbinding met de host ligt.
Ik heb net ook single game gespeeld (offline) en het geluid viel ook hier weg, na het afsluiten van de game start PS3 automatisch opnieuw op. Ik wordt er gek van, soms kan ik een uur spelen en soms gebeurd het al bij het eerste spel. Ik heb ook 2 andere games geprobeerd en geen problemen gehad dus ik denk dat het een combinatie is van Battlefield BC2 en de laatste PS3 firmware 3.50 update.
Hoolz
PS3 Guru!

Aantal schouderklopjes: 40

BE QUICK OR BE DEAD!

« Antwoord #444 Gepost op: September 27, 2010, 08:35:49 »

Ik heb nergens last van met dat mijn geluid wegvalt met BFBC2, dus ik denk ook dat het aan de update ligt.

Dan heb je als nog 3 keuzes,

keuze 1; wacht op een nieuwe firmware update en hoop dat het verholpen is
keuze 2; stuur hem terug naar sony, je valt nog binnen je garantie. (Toch?)
keuze 3; geen battlefield meer spelen Tongue Tongue Tongue

Đayli
PS3 Hero

Aantal schouderklopjes: 9

« Antwoord #445 Gepost op: Januari 27, 2011, 09:02:13 »

Firmware 3.56

Er is sinds vannacht een nieuwe firmware beschikbaar voor de PlayStation 3. Naar aanleiding van de console die enkele weken geleden gehackt werd, draait de firmware 3.56 volledig rond het verbeteren van de beveiliging. De vorige firmware (3.55) had ook al als doel om de beveiliging verder  op te schroeven. En dat is zowat alles wat er valt te vertellen over deze nieuwste firmware.

Crimby
PS3 Master

Aantal schouderklopjes: 19

Who said I was a Geek??

« Antwoord #446 Gepost op: Januari 27, 2011, 09:05:27 »

Firmware 3.56

Er is sinds vannacht een nieuwe firmware beschikbaar voor de PlayStation 3. Naar aanleiding van de console die enkele weken geleden gehackt werd, draait de firmware 3.56 volledig rond het verbeteren van de beveiliging. De vorige firmware (3.55) had ook al als doel om de beveiliging verder  op te schroeven. En dat is zowat alles wat er valt te vertellen over deze nieuwste firmware.

Veel is er nog niet bekend, maar volgens Sony zou het gaan om een security patch. Het enige wat Sony dan ook wist te melden was het onderstaande, waarschijnlijk zal de update wat doen aan het feit dat de ‘Root-keys’ van Sony’s PlayStation producten zijn gevonden. Zou kan het nu goed mogelijk zijn dat PlayStation 3′s met een custom firmware niet meer op het PlayStation Network in kunnen loggen.

Zodra we meer weten lees je dat op PS3-Sense.

Update: Deze nieuwe firmware maak het gebruik van homebrew onbeschikbaar en bevat volgens experts een nieuwe, onbekende key.

Update 2: Verschillende mensen posten op hacking forums dat hun PS3 gebrickt is na het installeren van deze firmware, dit komt als het goed is alleen voor op mensen die updaten vanaf een custom firmware. Homebrew en custom firmware installeren die er al is lukt niet door de nieuwe key, de nieuwe key is overigens al bekend volgens diverse hacking sites.
Het zou dan ook niet lang duren voordat er weer een nieuwe custom firmware komt. Overigens kunnen mensen met een custom firmware nog steeds online gamen met de bekende “DNS trick” .

Bron: Ps3-sense.nl

Jamez
PS3 Legend!

ლ(ಠ益ಠლ)

« Antwoord #447 Gepost op: Januari 27, 2011, 09:56:03 »

Veel is er nog niet bekend, maar volgens Sony zou het gaan om een security patch. Het enige wat Sony dan ook wist te melden was het onderstaande, waarschijnlijk zal de update wat doen aan het feit dat de ‘Root-keys’ van Sony’s PlayStation producten zijn gevonden. Zou kan het nu goed mogelijk zijn dat PlayStation 3′s met een custom firmware niet meer op het PlayStation Network in kunnen loggen.

Zodra we meer weten lees je dat op PS3-Sense.

Update: Deze nieuwe firmware maak het gebruik van homebrew onbeschikbaar en bevat volgens experts een nieuwe, onbekende key.

Update 2: Verschillende mensen posten op hacking forums dat hun PS3 gebrickt is na het installeren van deze firmware, dit komt als het goed is alleen voor op mensen die updaten vanaf een custom firmware. Homebrew en custom firmware installeren die er al is lukt niet door de nieuwe key, de nieuwe key is overigens al bekend volgens diverse hacking sites.
Het zou dan ook niet lang duren voordat er weer een nieuwe custom firmware komt. Overigens kunnen mensen met een custom firmware nog steeds online gamen met de bekende “DNS trick” .

Bron: Ps3-sense.nl

PS3-sense,ps3clan en psfocus geven slechte info...je kan beter http://www.playstationpure.be/ gebruiken.

nuckacola
Global Moderator
PS3 Legend!

« Antwoord #448 Gepost op: Januari 27, 2011, 10:05:49 »

welke lul gaat er ook vanaf een CFW updaten dan ben je echt een pannekoek vraag mij af hoelang het gaat duren voor ze de nieuwe key ook gevonden hebben

CrizCroz
PS3 Lord

Aantal schouderklopjes: 1

« Antwoord #449 Gepost op: Januari 27, 2011, 12:59:48 »

wanneer komt sony nou met een firmware update dat de regioncode eraf haalt..

Pagina's: 1 ... 28 29 [30] 31 E-mail dit topic Print 
PS3 Forum.nl - Het Playstation 3 Forum van Nederland | PS3 nieuws & polls | PS3 nieuws (Moderators: nuckacola, KingOfPop1981, HHC-bossie, CoenRSD) | Topic: PS3 algemeen Firmware Topic « vorige volgende »
Ga naar: