Zoek: Geavanceerd zoeken
Welkom, Gast. Alsjeblieft inloggen of registreren.
Mei 25, 2012, 07:10:36

Login met gebruikersnaam, wachtwoord en sessielengte
PS3 SHOP
PS3 Forum.nl - Het Playstation 3 Forum van Nederland | Hardware, software & design | Controllers (Moderators: nuckacola, KingOfPop1981, HHC-bossie) | Topic: Sixaxis = Achteruitgang 0 geregistreerde leden en 3 gasten bekijken dit topic. « vorige volgende »
Pagina's: 1 ... 5 6 [7] E-mail dit topic Print
Auteur Topic: Sixaxis = Achteruitgang  (gelezen 5099 keer)
kamil
PS3 Newbie
*

Aantal schouderklopjes: 0

« Antwoord #90 Gepost op: November 08, 2007, 04:30:40 »

tga hier over ps3 ni over ps
sixaxis in de psp moet nog mooier worden
p

kamil
PS3 Newbie
*

« Antwoord #91 Gepost op: November 08, 2007, 04:43:11 »

[daar kan ik van meespreken, heb ook een xbox gehad, is twee keer tilt geslagen, heb hem uiteindelijk weggegeven na nog een nieuwe te krijgen aan een neefke, wil ook ps 3 kopen maar twijfel nog wa omdak schrik heb dat er weer direkt een ps 4 of niuewe xbox kan uitkomen eventueel weet het niet maar het gaat zo snel tegenwoordig en je wilt toch mee zijn.  Kan je me die sixasis controller ook schietspellen spelen, heb da ergens gehoord? da zou wel cool zijn, dan kunde al auto rijden vliegen schieten, bijna even leuke gameplay als een wii dan maar de wii zen kaske is toch ook maar iet aardig .  En idd de prijs valt al bij al wel mee tov de xbox, twee goei spellen twee controllers blue ray dan kostem uiteindelijk nog maar 315 controller kost geld twee games ook al 140 euro ongeveer dus da vinek ook maar zever
Tha Hashashiin
PS3 Newbie
*

Geslacht: Man

The Hashashins are incoming , so watch out ! :D

« Antwoord #92 Gepost op: November 26, 2007, 07:16:01 »

[daar kan ik van meespreken, heb ook een xbox gehad, is twee keer tilt geslagen, heb hem uiteindelijk weggegeven na nog een nieuwe te krijgen aan een neefke, wil ook ps 3 kopen maar twijfel nog wa omdak schrik heb dat er weer direkt een ps 4 of niuewe xbox kan uitkomen eventueel weet het niet maar het gaat zo snel tegenwoordig en je wilt toch mee zijn.  Kan je me die sixasis controller ook schietspellen spelen, heb da ergens gehoord? da zou wel cool zijn, dan kunde al auto rijden vliegen schieten, bijna even leuke gameplay als een wii dan maar de wii zen kaske is toch ook maar iet aardig .  En idd de prijs valt al bij al wel mee tov de xbox, twee goei spellen twee controllers blue ray dan kostem uiteindelijk nog maar 315 controller kost geld twee games ook al 140 euro ongeveer dus da vinek ook maar zever

Volgens Sony gaat de PS3 nog voor het komende decennia (10 jaar Tongue) mee , en als jij bv. een Blu-Ray speler wilt kopen (die gemiddeld €400 - €500 zijn) ben je bijna net zoveel kwijt als een PS3 die meer bied als een blu-ray speler. Een Blu-Ray speler IS de toekomst (en het heden Tongue) en de goede oude DVD zal zo goed als bijna wegvallen. En jij zegt dat van "da vinek ook maar zever" , zonder een controller en games kun je niet veel Cheesy

CSS for live !
GTAfreakGTA
PS3 Boss

Geslacht: Man

« Antwoord #93 Gepost op: December 16, 2007, 08:40:29 »

Van mij mag dit draadje gesloten worden want Sony© heeft mijn wens gehoord. Waarschijnlijk door de laatste Update zijn de toetsen geactiveerd worden.

Deed van de week GTA SA er weer eens in en warempel reageerde het "gaspedaal" weer zoals vroeger en ik kan weer cruisen!!! Cheesy Cheesy Cheesy Cheesy

SONY©, BEDANKT!!!! Afro

Member of the C.L.A.N. Paintball Team!

http://www.youtube.com/theJoeExperiment

Pagina's: 1 ... 5 6 [7] E-mail dit topic Print 
PS3 Forum.nl - Het Playstation 3 Forum van Nederland | Hardware, software & design | Controllers (Moderators: nuckacola, KingOfPop1981, HHC-bossie) | Topic: Sixaxis = Achteruitgang « vorige volgende »
Ga naar: