Zoek: Geavanceerd zoeken
Welkom, Gast. Alsjeblieft inloggen of registreren.
Mei 25, 2012, 07:25:47

Login met gebruikersnaam, wachtwoord en sessielengte
PS3 SHOP
PS3 Forum.nl - Het Playstation 3 Forum van Nederland | PS3 games | Online gaming | Clans (Moderators: nuckacola, KingOfPop1981, HHC-bossie, CoenRSD) | Topic: Mw2 S&D clan 0 geregistreerde leden en 2 gasten bekijken dit topic. « vorige volgende »
Pagina's: [1] E-mail dit topic Print
Auteur Topic: Mw2 S&D clan  (gelezen 657 keer)
doemaariets
PS3 Newbie
*

Aantal schouderklopjes: 0

« Gepost op: Augustus 15, 2010, 03:52:34 »

zoek jij een quickscopende S&D clan.
join dutch assasins.
we hebben momenteel 3 leden maar we zijn net opgestart.
kijk op www.dassclannl.tk

Jamez
PS3 Legend!

Aantal schouderklopjes: 96
Geslacht: Man

ლ(ಠ益ಠლ)

« Antwoord #1 Gepost op: Augustus 15, 2010, 04:00:01 »

wij op het forum hebben al een mw2 en een Quickscope clan,dus denk ik dat er weinig interesse voor deze clan zal zijn. Wink

PSN: Jamez_AFCA
doemaariets
PS3 Newbie
*

« Antwoord #2 Gepost op: Augustus 15, 2010, 04:03:29 »

wij op het forum hebben al een mw2 en een Quickscope clan,dus denk ik dat er weinig interesse voor deze clan zal zijn. Wink

weet ik er zijn er wel meerdere maar ik wil een goeie clan met clan wars en niet zo klote clan, die uit elkaar valt en nooit clan wars houdt want dan is het nut van een clan weg
Jamez
PS3 Legend!

Aantal schouderklopjes: 96

ლ(ಠ益ಠლ)

« Antwoord #3 Gepost op: Augustus 15, 2010, 04:12:14 »

weet ik er zijn er wel meerdere maar ik wil een goeie clan met clan wars en niet zo klote clan, die uit elkaar valt en nooit clan wars houdt want dan is het nut van een clan weg

Dan moet je zeker niet hier zijn,als je al weet dat we een clan hebben en je nog is leden komt zoeken heeft het weinig nut. Wij hier op het forum gamen meer voor de fun met een groepje(zie het als een soort clan) dan voor serieuze clanwars want daar hebben de meeste van ons geen tijd voor.

PSN: Jamez_AFCA
doemaariets
PS3 Newbie
*

« Antwoord #4 Gepost op: Augustus 15, 2010, 04:14:00 »

Dan moet je zeker niet hier zijn,als je al weet dat we een clan hebben en je nog is leden komt zoeken heeft het weinig nut. Wij hier op het forum gamen meer voor de fun met een groepje(zie het als een soort clan) dan voor serieuze clanwars want daar hebben de meeste van ons geen tijd voor.
ok thnx ik ben meer een serieuze gamer maar ik laat deze topic gewoon staan misschien reageert er iemand op
nuckacola
Global Moderator
PS3 Legend!

Aantal schouderklopjes: 116

we had joy we had fun we had united on the run

« Antwoord #5 Gepost op: Augustus 15, 2010, 04:18:17 »

zo als bekend clans niet gewenst

Pagina's: [1] E-mail dit topic Print 
PS3 Forum.nl - Het Playstation 3 Forum van Nederland | PS3 games | Online gaming | Clans (Moderators: nuckacola, KingOfPop1981, HHC-bossie, CoenRSD) | Topic: Mw2 S&D clan « vorige volgende »
Ga naar: