Zoek: Geavanceerd zoeken
Welkom, Gast. Alsjeblieft inloggen of registreren.
Mei 25, 2012, 07:32:13

Login met gebruikersnaam, wachtwoord en sessielengte
PS3 SHOP
PS3 Forum.nl - Het Playstation 3 Forum van Nederland | PS3 games | Games voor de PS3 (Moderators: nuckacola, KingOfPop1981, HHC-bossie, CoenRSD) | Topic: Mass Effect 2 0 geregistreerde leden en 1 gast bekijken dit topic. « vorige volgende »
Pagina's: [1] 2 E-mail dit topic Print
Auteur Topic: Mass Effect 2  (gelezen 507 keer)
Jamez
PS3 Legend!

Aantal schouderklopjes: 96
Geslacht: Man

ლ(ಠ益ಠლ)

« Gepost op: Augustus 17, 2010, 05:02:16 »

Omschrijving:
In Mass Effect 2 kruipt de speler voor de tweede maal in de huid van Commander Shepard. Hij krijgt de opdracht van Cerberus, een zeer geheim genootschap van de mensheid, om een team te vormen waarmee hij een zeer gevaarlijke missie kan uitvoeren.

In de game spelen de verschillende gevechten een grote rol. Shepard en zijn team maken gebruik van verschillende wapens en krachten om af te rekenen met de vijanden. Er zijn een stuk of tien nieuwe wapens, waaronder een grenade launcher. In totaal zijn er negentien wapenklassen, waardoor je gevarieerd wapentuig kunt gebruiken. Terwijl hij vecht, kan Shepard opdrachten aan zijn medespelers geven, maar moet hij ook dekking zoeken.

Mass Effect 2 biedt een duisterder verhaal dan deel één, waarbij keuzes van de spelers een grotere rol spelen. Als jij genoeg hebt van een verrader, dan kun je hem heel gemakkelijk afmaken in een gesprek. Je hebt veel mogelijkheden om de gesprekken te sturen en het verloop van gesprekken bepaalt jouw relatie met andere personages.

Deze Role-Playing Game borduurt voort op het verhaal van het eerste Mass Effect-deel. Daarom kunnen spelers hun save-bestand uit die game importeren in Mass Effect 2. Hierdoor worden alle gebeurtenissen die je hebt meegemaakt in Mass Effect, verwerkt in Mass Effect 2. Dit zorgt ervoor dat je met de Commander Shepard wiens karakter je zelf hebt gevormd in het eerste deel verder kunt spelen.

Van Insidegamer:

Citaat

Mass Effect 2 komt in januari naar de PS3

Tijdens de Electronic Arts persconferentie heeft Bioware aangekondigd dat zij in januari Mass Effect 2 naar de PlayStation 3 brengen. Het is een opvallende move, vooral omdat het eerste deel niet op de PlayStation 3 is verschenen en er in het verhaal wel vaak naar het origineel wordt verwezen.

Met deze aankondiging is kans ook groot dat het derde deel ook op de PlayStation 3 komt.

Van Ps3-sense.nl:

Citaat
Mass Effect op de PS3 geen rechtstreekse port

Bioware heeft onthuld dat Mass Effect 2 niet gelijk is met de titel op de Xbox 360. Deze game, die in februari 2011 moet komen, zal verschillende veranderingen met zich meebrengen. De graphics krijgen een nieuw likje verf en zullen veel van de Playstation gaan vragen. Ontwikkelaars gaven namelijk bij de release van beide next-gen consoles voorkeur aan de Xbox, maar zien nu in dat de PlayStation toch een mooier plaatje op het weet scherm krijgen. Maar naast deze mooie visuele veranderingen gaat men ook de gameplay een beetje aanpakken. Er is echter nog niets bekend gemaakt over deze verandering, dus we wachten af.

De speciale intro was echter wel al bekend. Omdat PlayStation eigenaren niet kennis hebben kunnen maken met het eerste deel in de Mass Effect serie zal er een speciale exclusieve intro komen voor deze gamer, waarin ze kennismaken met de toedracht van de gebeurtenissen in dit deel. Hier moeten echter ook nog details over komen. Wij wachten met veel smart op deze game en houden jullie er ook zeker van op de hoogte. Mass Effect 2 (PS3) komt in februari 2011 naar de PlayStation 3.

Citaat
"Mass Effect 2 grafisch net iets anders"

Volgens Bioware-oprichter, Greg Zeschuk, heeft de PlayStation 3-versie van Mass Effect 2  enkele veranderingen ten opzichte van de Xbox 360-versie. Zo ziet het er grafisch net iets anders uit, en speelt de game net iets anders. Mass Effect 2 verschijnt februari volgend jaar en bevat een nog onbekend verhaal met de gebeurtenissen uit Mass Effect 1. Ook bevat de PS3-versie mogelijk alle reeds uitgebrachte downloadbare content voor de game.

Citaat
"Het belangrijkste verschil is dat de PlayStation 3 anders in elkaar zit dan de Xbox 360. Grafisch zijn er enkele veranderingen, vanwege de specificaties van de hardware. Ook speelt het spel net iets anders, je speelt natuurlijk met een andere controller, waardoor de besturing net iets anders aanvoelt."

Release: 21/01/2011
« Laatste verandering: December 10, 2010, 06:45:38 door Jamez » Gelogd

PSN: Jamez_AFCA

Hoolz
PS3 Guru!

Aantal schouderklopjes: 40

BE QUICK OR BE DEAD!

« Antwoord #1 Gepost op: Augustus 17, 2010, 07:50:33 »

hahahaha lol, en ik zat eergister nog Mass Effect 2 te spelen bij een maat van me en dacht kut zooi ik wil deze game op ps3 en kijk is aan Cheesy

Jamez
PS3 Legend!

ლ(ಠ益ಠლ)

« Antwoord #2 Gepost op: Augustus 17, 2010, 08:30:04 »

hahahaha lol, en ik zat eergister nog Mass Effect 2 te spelen bij een maat van me en dacht kut zooi ik wil deze game op ps3 en kijk is aan Cheesy

IK hoop dat we ook deel 1 krijgen want anders snappen we het verhaal natuurlijk niet. Sad

Jamez
PS3 Legend!

ლ(ಠ益ಠლ)

« Antwoord #3 Gepost op: September 27, 2010, 05:23:35 »

Citaat
Mass Effect op de PS3 geen rechtstreekse port

Bioware heeft onthuld dat Mass Effect 2 niet gelijk is met de titel op de Xbox 360. Deze game, die in februari 2011 moet komen, zal verschillende veranderingen met zich meebrengen. De graphics krijgen een nieuw likje verf en zullen veel van de Playstation gaan vragen. Ontwikkelaars gaven namelijk bij de release van beide next-gen consoles voorkeur aan de Xbox, maar zien nu in dat de PlayStation toch een mooier plaatje op het weet scherm krijgen. Maar naast deze mooie visuele veranderingen gaat men ook de gameplay een beetje aanpakken. Er is echter nog niets bekend gemaakt over deze verandering, dus we wachten af.

De speciale intro was echter wel al bekend. Omdat PlayStation eigenaren niet kennis hebben kunnen maken met het eerste deel in de Mass Effect serie zal er een speciale exclusieve intro komen voor deze gamer, waarin ze kennismaken met de toedracht van de gebeurtenissen in dit deel. Hier moeten echter ook nog details over komen. Wij wachten met veel smart op deze game en houden jullie er ook zeker van op de hoogte. Mass Effect 2 (PS3) komt in februari 2011 naar de PlayStation 3.

Hoolz
PS3 Guru!

BE QUICK OR BE DEAD!

« Antwoord #4 Gepost op: September 27, 2010, 08:37:55 »

IK hoop dat we ook deel 1 krijgen want anders snappen we het verhaal natuurlijk niet. Sad

Ja, die snappen we dus wel.. lees jij je post niet???

Citaat

Jamez
PS3 Legend!

ლ(ಠ益ಠლ)

« Antwoord #5 Gepost op: September 27, 2010, 08:59:26 »

Ja, die snappen we dus wel.. lees jij je post niet???

Ehm zie je de datums. dat laatste nieuwtje wat je citeert is van vandaag. Wink

Hoolz
PS3 Guru!

BE QUICK OR BE DEAD!

« Antwoord #6 Gepost op: September 27, 2010, 09:08:23 »

Aha, dat had ik nog niet gezien, maar wist wel dat dat al wat langer bekend was.

Excuses!

Jamez
PS3 Legend!

ლ(ಠ益ಠლ)

« Antwoord #7 Gepost op: September 27, 2010, 09:15:39 »

Aha, dat had ik nog niet gezien, maar wist wel dat dat al wat langer bekend was.

Excuses!

Achja kan wel is gebeuren Tongue

Jamez
PS3 Legend!

ლ(ಠ益ಠლ)

« Antwoord #8 Gepost op: November 29, 2010, 02:48:10 »

Citaat
Nieuwe details Mass Effect 2 voor PS3

In de nieuwste editie van Official PlayStation Magazine staan nieuwe details omtrent de PlayStation 3-versie van Mass Effect 2. Zo zou het interactief stripverhaal een save game generator zijn, bevat de game alle drie de downloadbare content en heeft Mass Effect 2 meer dan een dozijn aan kleinere dlc. In totaal komt dat neer op twintig uur extra speeltijd.

Daarnaast is er drie jaar lang gewerkt aan de engine van de game en hoeven PlayStation 3-bezitters geen enkele patch meer te downloaden die Xbox 360-bezitters wel hebben moeten downloaden. Mass Effect 2 verschijnt januari 2011 voor de PlayStation 3.

Jamez
PS3 Legend!

ლ(ಠ益ಠლ)

« Antwoord #9 Gepost op: December 10, 2010, 06:46:10 »

Citaat
Mass Effect 2 krijgt eindelijk een releasedatum

We hebben er echt enorm lang op moeten wachten. Soms leek het zelfs een soap. Maar nu is eindelijk het moment aangekomen dat je de releasedatum van Mass Effect 2 in je agenda kan schrijven. Electronic Arts heeft tegenover IGN bevestigd dat Mass Effect 2 vanaf 18 januari 2011 verkrijgbaar is in de United States. Europa is een paar dagen later aan de beurt, namelijk op 21 januari 2011.

De PlayStation 3 versie bevat alle uitgebrachte downloadable content van de game. Dus nog even volhouden allemaal, daarna kunnen PlayStation 3 eigenaren ook eindelijk kennismaken met de Mass Effect franchise.

LastRights
PS3 Addict

Aantal schouderklopjes: 9

« Antwoord #10 Gepost op: December 08, 2011, 06:59:19 »

Iemand dit spel uitgespeeld?

Kan ik er met een gerust hart 20 euri op kapotslaan?

Voor meer PSVita info ga naar: http://www.playstation-forum.eu/
LastRights
PS3 Addict

« Antwoord #11 Gepost op: Februari 02, 2012, 10:11:23 »

Dit spel is geweldig, RPG/shooter meer shooter dan RPG.

Ziet er geweldig uit , het verhaal is ook goed en het geluid en dialogen zijn top.

LastRights
PS3 Addict

« Antwoord #12 Gepost op: Februari 03, 2012, 11:06:36 »

Vier uur gespeeld en het wordt alleen maar beter.

SuperModelZX
PS3 Geek
**

Aantal schouderklopjes: 2

Megaman Dragonoid

« Antwoord #13 Gepost op: Februari 12, 2012, 08:52:53 »

Ik heb de spel sinds gisteren (ben nog niet begonnen. want ik wil eerst saints row the third uit spelen op een 100%) maar vindt het wel een leuke spel omdat ik het bij een vriend bij me heb gezien. dus dat is wel lekker

LastRights
PS3 Addict

« Antwoord #14 Gepost op: Februari 13, 2012, 02:10:25 »

Zelf zit er nu een dikke acht uur in en het spel wordt alleen maar beter Smiley

Pagina's: [1] 2 E-mail dit topic Print 
PS3 Forum.nl - Het Playstation 3 Forum van Nederland | PS3 games | Games voor de PS3 (Moderators: nuckacola, KingOfPop1981, HHC-bossie, CoenRSD) | Topic: Mass Effect 2 « vorige volgende »
Ga naar: