Zoek: Geavanceerd zoeken
Welkom, Gast. Alsjeblieft inloggen of registreren.
Mei 25, 2012, 07:56:28

Login met gebruikersnaam, wachtwoord en sessielengte
PS3 SHOP
PS3 Forum.nl - Het Playstation 3 Forum van Nederland | PS3 nieuws & polls | PS3 help (Moderators: nuckacola, KingOfPop1981, HHC-bossie) | Topic: PS3, problemen met vergaren netwerk 0 geregistreerde leden en 1 gast bekijken dit topic. « vorige volgende »
Pagina's: [1] E-mail dit topic Print
Auteur Topic: PS3, problemen met vergaren netwerk  (gelezen 603 keer)
lordluud2
PS3 Newbie
*

Aantal schouderklopjes: 0

« Gepost op: September 02, 2010, 08:42:24 »

Dag mensen,

Ik heb een probleempje met het verkrijgen van een online verbinding (@home destijds, nu Ziggo).

Ik heb geprobeerd de computer naam in te voeren in de Playsation 3 maar dit was zonder effect.

Ook kan hij nog steeds niet het Ip adres verifieren. Hij ziet wel dat hij is aangesloten op de modem.

Ik heb de PS3 rechtstreeks aangesloten op mijn modem (internet voor de pc eruit, en hoppa voor de PS3 erin).

Nu kan ik wel handmatig het IP adres invoeren bij de instellingen van de PS3, maar ik weet niet eens waar ik mijn IP adres kan vinden. Welk Ip adres zoekt ie nou eigenlijk?

Iemand die mij hier kan proberen doorheen te loodsen? Een console zonder online te kunnen is op z'n zachts gezegd nogal saai.

En om nou te zeggen dat ik een whizzkid ben... Nou nee  Roll Eyes

Alvorens bedankt voor de hulp.
« Laatste verandering: September 02, 2010, 08:46:07 door lordluud2 » Gelogd

KingOfPop1981
Twitter: KingOfPop1981.
Global Moderator
PS3 Legend!

Aantal schouderklopjes: 168
Geslacht: Man

PS3 met 500GB HDD! Crazy but happy!

« Antwoord #1 Gepost op: September 03, 2010, 12:11:49 »

Dat geeft altijd problemen rechtstreekse kabels. Je kan proberen stekker uit je modem te halen. Minuutje wachten. Stekker erin dan 5 min wachten. Dan PS3 aan en alles op automatisch zetten en laten zoeken. Soms lukt dit maar vaak geeft dit problemen. Beste oplossing is router ertussen. Voor een paar tientjes ben je dan klaar.

mototje
PS3 Hero

Aantal schouderklopjes: 0

psn: "mototjesk8brd" zeg ff dat je NL bent

« Antwoord #2 Gepost op: September 03, 2010, 02:34:38 »

sws router ertussen zetten ja. en over het ip-adres, je kunt je ip adres niet vinden, makkelijkst is om je ip van je pc op te zoeken, dit exact overnemen, alleen het laatste getal iets hoger of lager maken(mag namelijk niet hetzelfde zijn.)

Pagina's: [1] E-mail dit topic Print 
PS3 Forum.nl - Het Playstation 3 Forum van Nederland | PS3 nieuws & polls | PS3 help (Moderators: nuckacola, KingOfPop1981, HHC-bossie) | Topic: PS3, problemen met vergaren netwerk « vorige volgende »
Ga naar: