Zoek: Geavanceerd zoeken
Welkom, Gast. Alsjeblieft inloggen of registreren.
Mei 25, 2012, 08:05:29

Login met gebruikersnaam, wachtwoord en sessielengte
PS3 SHOP
PS3 Forum.nl - Het Playstation 3 Forum van Nederland | PS3 nieuws & polls | PS3 algemeen (Moderators: nuckacola, KingOfPop1981, HHC-bossie) | Topic: Belangrijke Vraag?! 0 geregistreerde leden en 1 gast bekijken dit topic. « vorige volgende »
Pagina's: [1] 2 E-mail dit topic Print
Auteur Topic: Belangrijke Vraag?!  (gelezen 5396 keer)
Noel#89
PS3 Newbie
*

Aantal schouderklopjes: 0
Geslacht: Man

« Gepost op: December 13, 2006, 02:25:49 »

Heey ik ben op het gebied van ps3 nog niet super geinformeerd maar ik had een vraagje! Ik heb de mogelijkheid om de ps3 uit de VS te laten komen nog voor kerst. Maar ik had een vraagje ik heb ergens gelezen dat je een USA version van Ps3 wel met een transformer ofzo iets op een nederlandse tv kan spelen, maar nu is mijn vraag waar kan je zo iets kopen, en kan je ook wel europese spelen erop spelen?

Ik hoop op spoedige antwoorden thanks!

How do you want to be remembered?

The Duke
Gast
« Antwoord #1 Gepost op: December 13, 2006, 02:57:31 »

Hey,

In de VS zijn de TV's gebaseerd op de NTSC standaard, in Europa gebruikt men PAL. Een NTSC signaal werkt niet op een PAL TV maar er zijn converters te koop alhoewel die niet altijd even goed werken blijkbaar. Indien je een redelijk moderne TV hebt heb je goeie kans dat die zowel NTSC als PAL ondersteund en het dus geen probleem meer is.

Wel ook even een power convertor kopen anders is het boem als je em insteekt  Shocked

Laat ff weten hoe die is, jaloers hier.
Noel#89
PS3 Newbie
*

« Antwoord #2 Gepost op: December 13, 2006, 03:33:22 »

bedankt voor je reactie! alleen ook enig idee waar je ze kan kopen en rond welke prijs?
En dan nog even over de spellen zou je later al komen spellen in NL uit die dan wel op de USA version kunnen spelen?
 Greets

How do you want to be remembered?
The Duke
Gast
« Antwoord #3 Gepost op: December 14, 2006, 12:53:28 »

In Nederland komt de PS3 pas in Maart uit maar of er dan voldoende units beschikbaar zijn blijft de vraag. De PS3 is wel regiovrij dus maakt niet uit waar je je spellen vandaan haalt.

Cheers
misterrr_mike
d-.-b
PS3 Expert

Aantal schouderklopjes: 2

« Antwoord #4 Gepost op: December 28, 2006, 11:48:43 »

Ik heb de Ps3 uit Dubai ( die weer geïmporteerd waren uit Japan), dus wel beter dat de spellen regiovrij zijn, ik ben weer helemaal blij Tongue Grin
zAo
PS3 Newbie
*

« Antwoord #5 Gepost op: December 28, 2006, 03:05:22 »

Volgens mij is hij dan niet regiovrij. Overigens zijn de BR films iig niet regiovrij, dus die moet je ook uit Azie zien te krijgen dan.
misterrr_mike
d-.-b
PS3 Expert

Aantal schouderklopjes: 2

« Antwoord #6 Gepost op: December 28, 2006, 09:13:19 »

ooh oke, das wel irritant, maarja, ik zie wel Tongue

Ik zie net op http://www.techzine.nl/nieuws/9334/PlayStation-3-regiovrij-voor-spellen.html dat spellen niet regiovrij zijn, dus dat is wel beter
« Laatste verandering: December 28, 2006, 09:15:45 door misterrr_mike » Gelogd
mad kat
PS3 Newbie
*

« Antwoord #7 Gepost op: Januari 10, 2007, 11:01:05 »

hey,

Ik las op een site dat je met je ps3 ook televisie films nemen. Klopt dat? Want weer op een andere site stond dat dat niet kon.

Ik hoop snel op antwoorden.
The Duke
Gast
« Antwoord #8 Gepost op: Januari 11, 2007, 12:58:47 »

Volgens mij kan dat standaard niet maar zou me niks verbazen als dat een optie wordt in de toekomst (of een illegale crack).

Zou wel maar de 60 GB aanschaffen dan  Wink
G.Dark
PS3 Master

Aantal schouderklopjes: 1

Moderator Hardware & Design

« Antwoord #9 Gepost op: Maart 05, 2007, 05:11:47 »

hey,

Ik las op een site dat je met je ps3 ook televisie films nemen. Klopt dat? Want weer op een andere site stond dat dat niet kon.

Ik hoop snel op antwoorden.

tis in iedergeval niet bevestigd. hoe het er dus maar op dat het niet zo is. als het dan wel zo mocht zijn, dan is het weer een meevaller. en als het bevestigd zou worden, dan lees je dat hier op ps3forum.nl dus hou onze site in de gaten!
vendetta
PS3 Boss

« Antwoord #10 Gepost op: Maart 05, 2007, 07:49:57 »

het kan wel had ik gezien iemand had zijn hle ps3 omgebouwt in een video en dvd recorder Grin
G.Dark
PS3 Master

« Antwoord #11 Gepost op: Maart 05, 2007, 07:52:44 »

ja maar die heeft dus geen gerantie meer enz. en dat is niet officieel sony. want ik heb ook gelezen ove riemand die er 200 gb ofzo had ingebouwd. was zown hele kast.
vendetta
PS3 Boss

« Antwoord #12 Gepost op: Maart 05, 2007, 07:57:19 »

haha
G.Dark
PS3 Master

« Antwoord #13 Gepost op: Maart 05, 2007, 07:58:33 »

ze rade je ook aan dat niet na te doen.
vendetta
PS3 Boss

« Antwoord #14 Gepost op: Maart 05, 2007, 08:15:45 »

neej je kan alles molle Cry Cry Cry Cry

Pagina's: [1] 2 E-mail dit topic Print 
PS3 Forum.nl - Het Playstation 3 Forum van Nederland | PS3 nieuws & polls | PS3 algemeen (Moderators: nuckacola, KingOfPop1981, HHC-bossie) | Topic: Belangrijke Vraag?! « vorige volgende »
Ga naar: