Zoek: Geavanceerd zoeken
Welkom, Gast. Alsjeblieft inloggen of registreren.
Mei 25, 2012, 08:12:56

Login met gebruikersnaam, wachtwoord en sessielengte
PS3 SHOP
PS3 Forum.nl - Het Playstation 3 Forum van Nederland | Hardware, software & design | Controllers (Moderators: nuckacola, KingOfPop1981, HHC-bossie) | Topic: Melding batterijniveau uitzetten 0 geregistreerde leden en 2 gasten bekijken dit topic. « vorige volgende »
Pagina's: [1] E-mail dit topic Print
Auteur Topic: Melding batterijniveau uitzetten  (gelezen 372 keer)
AlbertS
PS3 Newbie
*

Aantal schouderklopjes: 0

« Gepost op: September 08, 2010, 03:26:14 »

Beste forumleden,

Ik heb de PS3 slim en gebruik tegenwoordig controllers van het merk "BigBen". (Gekocht bij Bart Smit). Deze controller hebben geen accu maar 2 AA batterijen.
Ik heb deze controllers aangeschaft omdat ze steviger zijn dan de originele controllers.... en stukken goedkoper.
In een half jaar tijd heb ik 2 originele controller verspeeld. (Het plastic waar de linker joystick in draait is gescheurd, zodat de joystick blijft steken. Waarschijnlijk ga ik zo in het spel Fifa10 op dat ik te veel kracht zet!).
Dit probleem heb ik met de BigBen controllers niet.

Het enige wat me stoort is het volgende:

Tijdens Fifa10 krijg ik regelmatig een melding dat het batterijniveau te laag is. Terwijl dit niet het geval is!! (Ik heb dit diverse malen gemeten met een batterijtester. Batterijen nog voor 3/4 vol!!).
Deze batterijen kan ik zonder meer gebruiken in andere apparatuur.
Waarschijnlijk is dit een PS3-melding en niet van de controllers.

Kan iemand mij vertellen of en hoe ik die melding uit kan zetten?

Sorry voor de lange uitleg. Maar ik wilde zo duidelijk mogelijk zijn.

Alvast bedankt voor het antwoord.

Albert

Jamez
PS3 Legend!

Aantal schouderklopjes: 96
Geslacht: Man

ლ(ಠ益ಠლ)

« Antwoord #1 Gepost op: September 11, 2010, 08:34:25 »

vreemd,dit soort onzin problemen krijg je altijd met third-party controllers...
Koop gewoon echte Dualshock 3 controllers,die werken teminste normaal.

PSN: Jamez_AFCA

Pagina's: [1] E-mail dit topic Print 
PS3 Forum.nl - Het Playstation 3 Forum van Nederland | Hardware, software & design | Controllers (Moderators: nuckacola, KingOfPop1981, HHC-bossie) | Topic: Melding batterijniveau uitzetten « vorige volgende »
Ga naar: