Zoek: Geavanceerd zoeken
Welkom, Gast. Alsjeblieft inloggen of registreren.
Mei 25, 2012, 10:09:31

Login met gebruikersnaam, wachtwoord en sessielengte
PS3 SHOP
PS3 Forum.nl - Het Playstation 3 Forum van Nederland | Hardware, software & design | Design (Moderators: nuckacola, KingOfPop1981, HHC-bossie) | Topic: ps3 case mod wie heeft wat en waar kan je wat bestellen ?? 0 geregistreerde leden en 2 gasten bekijken dit topic. « vorige volgende »
Pagina's: [1] E-mail dit topic Print
Auteur Topic: ps3 case mod wie heeft wat en waar kan je wat bestellen ??  (gelezen 2062 keer)
Roodstra
Gast
« Gepost op: September 27, 2010, 07:07:10 »

beste mensen

ik ben net 2 weken bezitter van een Ps3 slim 120 gig 

in die 2 weken had ik al besloten dat ik een case mod wou omdat ik de kast gewoon op zn zachts gezecht erg ongeschikt vond

ik heb daarom een schedel gekocht (replica plastic) dr een stuk van afgezaagt op mn case geplakt netjes weg geplamuurt geschuurd en met spuitplamuur bewerkt tot een glad geheel en met piano lak gespoten om 4 lagen voor een diep zwarte kleur elke keer schuren etc etc 3 dagen verder en beina klaar

maar nu wil ik meer :O
ik wil oner andere de koeling aanpakken omdat ik weet dat het beter kan en dan wil ik niet zeggen dat sony zn werk niet doet maar kan wel ietsje beter oa beter stuur werk van luchtstroom toe en af voer
mischien dat ik hem op een plexi glas plaat maak (soort laptop koeler met van die fannetjes) geeft het geheel wel beetje licht effect
maar wat hebben jullie met jullie Ps gedaan kwa mods of waar kan je ideen op doen of weet je waar je het een en ander kan bestellen

KingOfPop1981
Twitter: KingOfPop1981.
Global Moderator
PS3 Legend!

Aantal schouderklopjes: 168
Geslacht: Man

PS3 met 500GB HDD! Crazy but happy!

« Antwoord #1 Gepost op: September 27, 2010, 07:29:06 »

De PS3 Slim heeft geen koel problemen. Dus of het verstandig is daar wat aan te doen.

Foto's van je project?

mototje
PS3 Hero

Aantal schouderklopjes: 0

psn: "mototjesk8brd" zeg ff dat je NL bent

« Antwoord #2 Gepost op: September 27, 2010, 07:31:51 »

denk dat geen enkel actief forum lid hier zijn ps3 gemodded heeft

Roodstra
Gast
« Antwoord #3 Gepost op: September 27, 2010, 07:46:59 »

URL=http://img412.imageshack.us/i/img0044rs.jpg/][/URL]

Uploaded with ImageShack.us
mototje
PS3 Hero

Aantal schouderklopjes: 0

psn: "mototjesk8brd" zeg ff dat je NL bent

« Antwoord #4 Gepost op: September 27, 2010, 07:50:42 »

heb je goed gedaan, zou zelf geen doodshoofd op mijn ps3 hoeven.... maar ziet er verder super strak uit

Hoolz
PS3 Guru!

Aantal schouderklopjes: 40

BE QUICK OR BE DEAD!

« Antwoord #5 Gepost op: September 27, 2010, 08:30:25 »

Echt gaaf man!!! kan je dat ook voor forum members doen tegen een prijsje oid?

nuckacola
Global Moderator
PS3 Legend!

Aantal schouderklopjes: 116

we had joy we had fun we had united on the run

« Antwoord #6 Gepost op: September 27, 2010, 09:39:21 »

heel erg mooi man

Roodstra
Gast
« Antwoord #7 Gepost op: September 28, 2010, 07:20:46 »

@ iedereen thnx voor de complimenten ik doe mn best Cheesy

@Hoolz
ikkan het eventueel wel doen voor jullie maar ik zeg eerlijk ben niet goedkoop

dit doordat ..

Plastic primer a Eu13.-
alebastine spuitplamuur a Eu13.-
2 bussen verf van a Eu 4.- Ps
schuurpapier korrel 400,600,1200 a Eu 1.- per velletje gemiddelt 2 van elk grofte
en dan nog de polysester plamuur a Eu50 per pot (doet je wel paar stations mee ...)
dan plus de tijd die er in gaat zitten schuren plamuren nog meer schuren spuiten schuren spuiten en dan aan het einde polysten !!
polysten gebruik ik commadant voor (goedje uit de auto industrie voor vele bekend en ideaal polyst middel en daar door krijg je zomeeteen een diepe glans net als bij piano vleugels )

dan las ik ergens ook op dit forum een argument van krimpen en uitzetten zal ik gelukkig geen last van hebben aangezien het hier om krimpvrij matriaal gebruik en plastic ook niet krimt of uitzet en het gene wat het doet minimaal is en voor 99 % geen scheurtjes zal opleveren (zeg nooit nooit want dan zal je altyd zien)

verder ben ik vandaag weer ff mee bezig geweest en een 4 de laag gegeven en van te voren met 600 geschuurd morgen nog 1 x schuren met 1200 en dan nog een laag geven
dan in de avond ga ik de letters PS3 goud verven
daarna overmorgen alles polysten voor de gladde tegen je op glimmende finish
Jamez
PS3 Legend!

Aantal schouderklopjes: 96

ლ(ಠ益ಠლ)

« Antwoord #8 Gepost op: September 28, 2010, 07:30:46 »

hmm succes met het afwerken Wink ,ik ben zeer benieuwd naar het eindresultaat.

PSN: Jamez_AFCA
dolbyarmed
Gast
« Antwoord #9 Gepost op: September 28, 2010, 07:46:31 »

De beunhaas manier Wink   Leuk wat je ermee doet maar  de manier waarop..     spuitbus verf van 4euro....    enz.   ziet er wel aardig uit maar niet voor eeuwig.

Ik bedoel het niet verkeerd hoor ! maar ik ben daar altijd zo pietje precies in..   vind het jammer dat je op materiaal bezuinigt.    Het kan 10x mooier worden
Roodstra
Gast
« Antwoord #10 Gepost op: September 28, 2010, 09:27:05 »

@dolby verf is verf en met een kompressor spuiten kan ik ook mn maat heb een profi spuit gekocht om zn golf 1 te spuiten maar 2 componenten lak waarvoor ?? ik ben niet van plan er mee te gaan gooien of er wat op te liggen dus echt heavy duty hoeft het niet te wezen
en kwa uiterlijk is het meer de aan tal lagen en het schuurwerk wat een mooi eindresultaat opleverd met de voeldoende droogtijd

het verschil met 2 componenten lack is de hardheid en de droog tijd kwa kleur merk je er niks van maar als ie afgelakt is zometeen is ie net zo hard

dolbyarmed
Gast
« Antwoord #11 Gepost op: September 28, 2010, 09:34:57 »

Nee dat klopt.  maar wel in kwaliteit lak Wink  en je gebruikt kunstofprimer  terwijl  de ps3 van PE-plastic is gemaakt.   kunstof en plastic zit groot verschil in.  en die primer is vaak ook alleen maar geschikt voor abs kunstof.

Maargoed.  na paar maanden weer opnieuw spuit met een spuitbusje is niet de duurste ding Wink dus zo erg is het niet.

Ik ben daar gewoon nauw in moet bij mij met zoiets echt perfect zijn Wink
Roodstra
Gast
« Antwoord #12 Gepost op: September 29, 2010, 07:39:07 »

@ dolby Zullen wel zien bij de jouwe dan ..en ten 2de ik ga geen 100 euro uitgeven voor verf  moet leuk blijven en doe wel meer case mods ook voor de pc's

verder heb net ledjes bestelt bij de conrad vrijdag verwacht ik ze wil ledjes in mn controllers hebben oa de power/home button in rood en voor op mischien 2 voor het trillen maar daar tweifel ik nog over
om eerlijk te zijn vind zonde om gaatjs te boren in mn controller
ga di weekend kijken voor 2 rooie controllers

Pagina's: [1] E-mail dit topic Print 
PS3 Forum.nl - Het Playstation 3 Forum van Nederland | Hardware, software & design | Design (Moderators: nuckacola, KingOfPop1981, HHC-bossie) | Topic: ps3 case mod wie heeft wat en waar kan je wat bestellen ?? « vorige volgende »
Ga naar: