Zoek: Geavanceerd zoeken
Welkom, Gast. Alsjeblieft inloggen of registreren.
Mei 25, 2012, 10:28:55

Login met gebruikersnaam, wachtwoord en sessielengte
PS3 SHOP
PS3 Forum.nl - Het Playstation 3 Forum van Nederland | PS3 games | Games voor de PS3 | Call Of Duty | Modern Warfare 2 (Moderators: nuckacola, KingOfPop1981, HHC-bossie, CoenRSD) | Topic: call of dutty 0 geregistreerde leden en 3 gasten bekijken dit topic. « vorige volgende »
Pagina's: 1 [2] E-mail dit topic Print
Auteur Topic: call of dutty  (gelezen 791 keer)
Hoolz
PS3 Guru!

Aantal schouderklopjes: 40
Geslacht: Man

BE QUICK OR BE DEAD!

« Antwoord #15 Gepost op: December 05, 2010, 07:19:17 »

5 stief broertjes hmm lijkt me sterk.

Zou wel kunnen hoor.
Ik heb zelf 1 stiefbroer, en verder geen broers.

Bijv;

Mijn moeder heeft 2 kinderen, en getrouwde man heeft 3 kinderen, heb ik alsnog 2 broers, en 3 stiefbroers.

Heb zelf wel is met Sony gebeld en die zeiden tegen mij dat het mag staan op 5 geactiveerde PS3's en hebben niks gezegd over waar de PS3 evt. zou staan.

Wat wel zo is dat je na 5 keer het niet meer kan downloaden (Dan kan je Sony bellen en zeggen dat je het opnieuw wil laten activeren, dan gaan de oude downloads verloren, en kan je 5 keer opnieuw downloaden).

Hebben jullie trouwens last van ene status_to_chase ? die wil de heletijd gameshare met mij doen, word er echt goed ziek van.

mikehooger
PS3 Newbie
*

Aantal schouderklopjes: 0

« Antwoord #16 Gepost op: December 05, 2010, 07:27:17 »

dit is allemaal erg overdreven sony zal zelf echt niet nagaan of die ps3's allemaal van jou zijn, dus ik zie nu eigenlijk het nut van het er tegeningaan niet meer maar het is zeker niet illegaal dat is volkomen onzin
Jamez
PS3 Legend!

Aantal schouderklopjes: 96

ლ(ಠ益ಠლ)

« Antwoord #17 Gepost op: December 05, 2010, 07:28:47 »

dit is allemaal erg overdreven sony zal zelf echt niet nagaan of die ps3's allemaal van jou zijn, dus ik zie nu eigenlijk het nut van het er tegeningaan niet meer maar het is zeker niet illegaal dat is volkomen onzin

Tuurlijk is het wel illegaal, zo loopt Sony inkomsten mis en lees de volgende keer de voorwaarden als je iets aankoopt in de PSstore.

PSN: Jamez_AFCA
Ğayli
PS3 Hero

Aantal schouderklopjes: 9

« Antwoord #18 Gepost op: December 05, 2010, 07:33:03 »

het is illegaal want het is niet JOU ps3 maar tuurlijk controleert sony niet of die ps3's wel allemaal van zelfde eigenaar zijn

Pagina's: 1 [2] E-mail dit topic Print 
PS3 Forum.nl - Het Playstation 3 Forum van Nederland | PS3 games | Games voor de PS3 | Call Of Duty | Modern Warfare 2 (Moderators: nuckacola, KingOfPop1981, HHC-bossie, CoenRSD) | Topic: call of dutty « vorige volgende »
Ga naar: