Zoek: Geavanceerd zoeken
Welkom, Gast. Alsjeblieft inloggen of registreren.
Mei 25, 2012, 10:43:19

Login met gebruikersnaam, wachtwoord en sessielengte
PS3 SHOP
PS3 Forum.nl - Het Playstation 3 Forum van Nederland | Hardware, software & design | Algemeen (Moderators: nuckacola, KingOfPop1981, HHC-bossie) | Topic: Logic 3 SoundStation3 0 geregistreerde leden en 1 gast bekijken dit topic. « vorige volgende »
Pagina's: [1] E-mail dit topic Print
Auteur Topic: Logic 3 SoundStation3  (gelezen 192 keer)
Crimby
PS3 Master

Aantal schouderklopjes: 19
Geslacht: Man

Who said I was a Geek??

« Gepost op: November 10, 2010, 07:23:44 »

Hey,

Ik heb deze boxen dus bij bol.com besteld en netjes meteen binnen gekregen... alleen nu zie ik dat deze alleen aan te sluiten is via de ps3.... als ik dit doe kan ik dan ook het geluid van de televisie naar deze boxen krijgen? m'n ps3 is aangesloten via hdmi naar mijn tv.

ik heb nu de boxen in de headset aansluiting van mn tv aangesloten maar dan kan je niet alles perfect instellen.....

Crimby
PS3 Master

Aantal schouderklopjes: 19
Geslacht: Man

Who said I was a Geek??

« Antwoord #1 Gepost op: November 10, 2010, 07:35:16 »

oke even vernieuwend...

wat ik kan doen is dit setje op de ps3 aansluiten... dan is de vraag welk geluid komt dan als ik tv kijk... die van de boxjes of die van de tv.
dan is het zo dat ik als ik films kijk dit via de mediabox doe... dan wil ik dus wel geluid via de externe boxen... maar die zitten dan aan de ps3 aangesloten...

ik zou natuurlijk de ps3 als mediacenter kunnen gebruiken maar ik dacht dat de ps3 niet alles afspeelde.... dus dan komen er toch weer wat vragen los.

de boxjes zouden aangesloten moeten worden op de ps3 via scart.

Pagina's: [1] E-mail dit topic Print 
PS3 Forum.nl - Het Playstation 3 Forum van Nederland | Hardware, software & design | Algemeen (Moderators: nuckacola, KingOfPop1981, HHC-bossie) | Topic: Logic 3 SoundStation3 « vorige volgende »
Ga naar: