Zoek: Geavanceerd zoeken
Welkom, Gast. Alsjeblieft inloggen of registreren.
Mei 25, 2012, 10:49:47

Login met gebruikersnaam, wachtwoord en sessielengte
PS3 SHOP
PS3 Forum.nl - Het Playstation 3 Forum van Nederland | PS3 games | Games voor de PS3 | Killzone 2 (Moderators: nuckacola, KingOfPop1981, HHC-bossie, CoenRSD) | Topic: elite difficulty 0 geregistreerde leden en 1 gast bekijken dit topic. « vorige volgende »
Pagina's: [1] E-mail dit topic Print
Auteur Topic: elite difficulty  (gelezen 393 keer)
JoNeSy
PS3 Gamer
**

Aantal schouderklopjes: 0
Geslacht: Man

« Gepost op: November 18, 2010, 07:38:06 »

Heeft iemand de game al op elite uitgespeeld.
Het wilt me maar niet lukken bij het eindgevecht tegen Radec. Ik geraak voorbij het eerste checkpoint tot als de deuren voor naar het 1ste verdiep te gaan open, verder geraak ik niet=> iemand hints?
Beste strategie die ik al ontdekt heb is met de grenade launcher iedere wave van Helghasts zoveel mogelijk uit te dunnen voordat ze over de omheining springen waar Radec zit, meestal mij vanboven aan de trap verschuilen en de Helghasts die naar boven willen afknallen of men mes gebruiken, en Rico in leven houden om de aandacht af te leiden. Geraak net tot dat de RPG's afkomen maar dan leg ik het loodje tegen de afkomen wave Helghasts, bijna altijd door één die naar boven gelopen is en mij flankeerd of een mes in men rug zet.

DraZ
PS3 Legend!

Aantal schouderklopjes: 60

PSN: DraZziE

« Antwoord #1 Gepost op: November 18, 2010, 08:09:53 »

toch tof dat je deze game nog speelt!!

ik heb helaas geen oplossing voor je!

Platinum: Fallout 3 - Ratchet&Clank:ACIT - Call of Duty:MW2 -  Bioshock - Borderlands - Fallout: New Vegas - Mafia 2 - The elder scrolls V: Skyrim
JoNeSy
PS3 Gamer
**

« Antwoord #2 Gepost op: November 19, 2010, 05:20:40 »

Ja kweet et, de game is al een beetje overtijd. Kloop wat achter, heb nog stuk of 8 games liggen, zelfs met bioshock 1 ben ik nog niet begonnen.
Denk dat ik het ga opgeve, het eindgevecht was op Normal al moeilijk en op Elite niet te doen.
grts
Jamez
PS3 Legend!

Aantal schouderklopjes: 96

ლ(ಠ益ಠლ)

« Antwoord #3 Gepost op: November 19, 2010, 05:21:35 »

Ja kweet et, de game is al een beetje overtijd. Kloop wat achter, heb nog stuk of 8 games liggen, zelfs met bioshock 1 ben ik nog niet begonnen.
Denk dat ik het ga opgeve, het eindgevecht was op Normal al moeilijk en op Elite niet te doen.
grts

Niet een walktrough op youtube die je helpt?

PSN: Jamez_AFCA
dolbyarmed
Gast
« Antwoord #4 Gepost op: November 19, 2010, 05:26:07 »

schuilen   1 of 2 dood schieten weer schuilen, goed om je heen kijken en dan moet het echt wel te halen zijn
JoNeSy
PS3 Gamer
**

« Antwoord #5 Gepost op: November 19, 2010, 09:03:27 »

Ja dat probeer ik. Maar terwijl ik mij op een tweetal Helghasts concentreer, zonder crosshair op elite duurt het mikken iets langer, komen er altijd wel een paar naar boven. Net als je ziet dat er één op het bovenverdiep is en jouw in het vizier heeft is het al te laat.
http://nextgenwalkthroughs.com/guide?seq=34&game=672
Dit is een filmpje van een kerel die het op elite heeft uitgespeeld, hij zegt zelf ook dat je veel geluk moet hebben.
Wat soms ook wonderbaarlijk goed lukt is als een zot rondlopen en alles met je mes te lijf gaan Smiley maar je moet ook weer geluk hebben.
Voorlopig geef ik het op, mss eens met Red Dead Redemption beginnen.
grts
DraZ
PS3 Legend!

Aantal schouderklopjes: 60

PSN: DraZziE

« Antwoord #6 Gepost op: November 22, 2010, 08:20:50 »

grts

bioshock 1 is een van de beste games die ik heb gespeelt, en een van de leukste platinums die ik gehaald heb!

Platinum: Fallout 3 - Ratchet&Clank:ACIT - Call of Duty:MW2 -  Bioshock - Borderlands - Fallout: New Vegas - Mafia 2 - The elder scrolls V: Skyrim
JoNeSy
PS3 Gamer
**

« Antwoord #7 Gepost op: November 24, 2010, 10:23:24 »

Ik ga de game zeker uitprobere als ik de tijd heb.
In ieder geval met Killzone 2 stop ik om het op elite te proberen.
Hoolz
PS3 Guru!

Aantal schouderklopjes: 40

BE QUICK OR BE DEAD!

« Antwoord #8 Gepost op: November 25, 2010, 06:27:02 »

Quitters never win
Winners never quit

Pagina's: [1] E-mail dit topic Print 
PS3 Forum.nl - Het Playstation 3 Forum van Nederland | PS3 games | Games voor de PS3 | Killzone 2 (Moderators: nuckacola, KingOfPop1981, HHC-bossie, CoenRSD) | Topic: elite difficulty « vorige volgende »
Ga naar: