Zoek: Geavanceerd zoeken
Welkom, Gast. Alsjeblieft inloggen of registreren.
Mei 25, 2012, 11:25:05

Login met gebruikersnaam, wachtwoord en sessielengte
PS3 SHOP
PS3 Forum.nl - Het Playstation 3 Forum van Nederland | PS3 nieuws & polls | PS3 algemeen (Moderators: nuckacola, KingOfPop1981, HHC-bossie) | Topic: HDTV kiezen 0 geregistreerde leden en 2 gasten bekijken dit topic. « vorige volgende »
Pagina's: [1] E-mail dit topic Print
Auteur Topic: HDTV kiezen  (gelezen 887 keer)
antraxX
PS3 Master

Aantal schouderklopjes: 1
Geslacht: Man

Set Yourself Free

« Gepost op: Augustus 29, 2007, 10:01:19 »

yuuuu

Welke tv zouden jullie kiezen? Want ik twijfel tussen deze 2 Wink

http://www.pixmania.be/be/nl/569763/art/philips/lcd-televisie-32pfl5322.html?itag=6506

http://www.pixmania.be/be/nl/571144/art/samsung/lcd-16-9-televisie-le32s8.html

grtrzzzzzzzz

Playstation 3 60GB: Oblivion, Virtua tennis 3, Ressistance Fall Of Men, Fifa08, Warhawk, call of duty 4, Gran turismo 5 Prologue, GTA IV, Call of Duty 3, Assasin Creed & Battlefield: Bad Company.

LCD-TV Samsung LE32S81

BC
PS3 Newbie
*

Aantal schouderklopjes: 0

« Antwoord #1 Gepost op: Augustus 29, 2007, 12:52:35 »

ik zou die samsung dies mooier
gamer007q
PS3 Boss

living like no other

« Antwoord #2 Gepost op: Augustus 29, 2007, 12:54:30 »

ik zouw voor de samsung kiezen

maar ze zijn allebij even goed  ze

antraxX
PS3 Master

Set Yourself Free

« Antwoord #3 Gepost op: Augustus 29, 2007, 01:51:14 »

denk ook samsung, ga hem morgevroeg bestellen Wink

Playstation 3 60GB: Oblivion, Virtua tennis 3, Ressistance Fall Of Men, Fifa08, Warhawk, call of duty 4, Gran turismo 5 Prologue, GTA IV, Call of Duty 3, Assasin Creed & Battlefield: Bad Company.

LCD-TV Samsung LE32S81
gamer007q
PS3 Boss

living like no other

« Antwoord #4 Gepost op: Augustus 29, 2007, 01:52:36 »

veel plezier ermee Afro

Bram313
PS3 Expert

« Antwoord #5 Gepost op: Augustus 29, 2007, 03:01:40 »

die aldi tv

I own: Oblivion, Call Of Duty 4, Devil may Cry 4, Heavenly Sword, Uncharted, Motorstorm, Resistance Fall Of Man, Unreal Tournament III, Ninja Gaiden Sigma, Rainbow Six Vegas, Fifa 08, Orange Box, Asassins Creed.
Garak1
Gast
« Antwoord #6 Gepost op: Augustus 29, 2007, 03:24:04 »

Welke aldi tv?
DonPShot
PS3 Boss

« Antwoord #7 Gepost op: Augustus 29, 2007, 03:32:04 »

Ik zou ze allebei niet nemen. Ze zijn niet eens full-HD, maar HD-ready. Daar heb je toch geen PS3 voor gekocht?
Mijn idee is te wachten tot voor hetzelfde geld een full-HD tv te koop is of ondertussen lekker door te sparen tot je echt wat goeds kunt kopen.

Succes met (dit) niet kopen.
Darkfreak
n00b-pwner
PS3 Master

Aantal schouderklopjes: 3

I r teh 1337-modz0rz

« Antwoord #8 Gepost op: Augustus 29, 2007, 05:55:55 »

Voordat ze spellen maken waar je verschill in 1080p en 720p kunt ZIEN duurt nog wel even ..
Tenzij jij me weis wilt maken dat jij verschill in 720p en 1080p kunt zien bij bijvoorbeeld "The Darkness" ..

720p (HDReady) is al behoorlijk mooi, en veel beter dan een gewone PC ..
Ik heb ook "maar" een HDR tv, maar ben er wel dik tevreden mee, dus heb ik me een paar 1000 euro bespaart voor die paar extra lijntjes.

OT:
Ik zou de Samsung pakken, hij is mooier en heeft een hoger contrast, wat enorm veel verschill in beeldkwaliteit maakt!

Must have games:
EyePet, Prototype, Street Fighter

Games owned:
LittleBigPlanet, Soulcalibur 4, Metal Gear Solid 4, Devil May Cry 4 LE, Guitar Hero 3, Guitar Hero: World
DonPShot
PS3 Boss

« Antwoord #9 Gepost op: Augustus 29, 2007, 08:05:57 »

Nee, de Darkness zal ik niet aanschaffen om de haarfijne beelden. Om een andere reden ook niet overigens. Ik heb de demo gespeeld. Is niet mijn ding.
Ridge racer vind ik er fantastisch uitzien. Calling all cars, ook al zijn het cartoons, ziet er scherp gestoken uit. Ik kan het dus wel zien. Ik zou het jou ook kunnen laten zien.
Ik vraag elke week of ze al Blue ray films hebben in de videotheek. De nieuwe in high resolution opgenomen films komen ook beter tot hun recht in full-HD als ik kijk naar de promotiefilmpjes in de PSS. HD is de toekomst.

'720p (HDReady) is al behoorlijk mooi, en veel beter dan een gewone PC ..' zeg je , Darkfreak je bedoelt waarschijnlijk SD van 'Standaard Definition'. De beeldkwaliteit van gewone tv's, want op mijn pc met goede monitor kon ik al langer een beter DVD-beeld krijgen dan op m'n tv.

Dat jij tevreden bent met je tv mag jezelf weten. Ik ervaar het genot en de voordelen van een full-HD beeld en kan het iedereen aanraden. Ik raad dan ook iedereen aan als hij of zij de stap naar beter beeld wil zetten full-HD serieus te overwegen.
Als je SD gewend bent is HD-ready al een behoorlijke vooruitgang. Maar als je door even te wachten voor hetzelfde geld full-HD kunt krijgen dan weet je het wel zou ik denken.
Er zullen steeds meer spellen in full-HD worden uitgebracht. Er is geen man over boord als je het niet in die resolutie kunt zien. Maar het is jammer als je later spijt krijgt als je wel doorhebt wat er mogelijk is of was. Je kunt je centjes maar één keer uitgeven.

Je weet wat voor monitor ik heb Darkfreak. Meer dan full HD en ik ben er zeer content mee. Ik zeg niet dat iedereen die monitor moet kopen. Maar voor twee tot driehonderd euro meer dan voor deze twee tv's, kun je full HD krijgen.

Ieder zijn meug.
« Laatste verandering: Augustus 29, 2007, 08:07:46 door DonPShot » Gelogd
Darkfreak
n00b-pwner
PS3 Master

I r teh 1337-modz0rz

« Antwoord #10 Gepost op: Augustus 30, 2007, 04:58:33 »

Of jer neemt een 30" Monitor van Dell xD ..

Ik blijf erbij, als je niet zoveel geld wilt uitgeven, wat bij mij het geval was, dan pak je een HDReady.
Als je het geld hebt, en kunt  missen, neem je voor meer geld een mooie Plasma FullHD.

Maar, hier was duidelijke de vraag welke van die 2 hij beter kan pakken.
Dus ik ga ervan uit dat dat ook wel 't limiet van z'n budget is.
Dus jij helpt er niet bepaald mee door te vertellen dat hij een FullHD moet pakken, want we weten allemaal wel dat dat beter is.

Must have games:

Games owned:
LittleBigPlanet, Soulcalibur 4, Metal Gear Solid 4, Devil May Cry 4 LE, Guitar Hero 3, Guitar Hero: World
DonPShot
PS3 Boss

« Antwoord #11 Gepost op: Augustus 30, 2007, 07:32:36 »

Ach, ik weet het niet. Ik hoop dat het inderdaad een overwogen keuze is. Ik heb al meer mensen gezien die zich lekker lieten maken met 'HDReady', dachten dat ze het beste beeld kregen, terwijl ze er later achter kwamen dat er verschil is tussen 'HDReady' en 'fullHD'. Ik hoop wat duidelijkheid gebracht te hebben.
Succes met de keuze en laat je niet gek maken. Het was niet mijn bedoeling om neerbuigend te doen. Mijn excuses daarvoor.
antraxX
PS3 Master

Set Yourself Free

« Antwoord #12 Gepost op: Augustus 30, 2007, 09:04:24 »

ik vind 700€ al genoeg voor een tv, ik ga niet al mijn geld besteden om een beetje meer details te kunnen zien in een game/film, het is mss wel waar wat je zegt, maar met een HD-ready ben ik al tevreden Wink

LCD-TV Samsung LE32S81
Darkfreak
n00b-pwner
PS3 Master

I r teh 1337-modz0rz

« Antwoord #13 Gepost op: Augustus 30, 2007, 12:09:46 »

Samsung dus

Must have games:

Games owned:

Pagina's: [1] E-mail dit topic Print 
PS3 Forum.nl - Het Playstation 3 Forum van Nederland | PS3 nieuws & polls | PS3 algemeen (Moderators: nuckacola, KingOfPop1981, HHC-bossie) | Topic: HDTV kiezen « vorige volgende »
Ga naar: