Zoek: Geavanceerd zoeken
Welkom, Gast. Alsjeblieft inloggen of registreren.
Mei 25, 2012, 11:38:50

Login met gebruikersnaam, wachtwoord en sessielengte
PS3 SHOP
PS3 Forum.nl - Het Playstation 3 Forum van Nederland | PS3 trophies | Algemeen (Moderators: nuckacola, KingOfPop1981, HHC-bossie, Jamez) | Topic: Het Trophies topic! 0 geregistreerde leden en 1 gast bekijken dit topic. « vorige volgende »
Pagina's: [1] 2 3 ... 16 E-mail dit topic Print
Auteur Topic: Het Trophies topic!  (gelezen 4593 keer)
Jamez
Moderator
PS3 Legend!

Aantal schouderklopjes: 96
Geslacht: Man

ლ(ಠ益ಠლ)

« Gepost op: Januari 03, 2011, 01:17:11 »

Nadat Sony met firmware 2.41 is gekomen is er de mogelijkheid om trophies te verzamelen! Hierbij een topic helemaal gewijd aan deze nieuwe feature.

Wat zijn Trophies?
De gedachte achter het Trophies systeem is om je te belonen voor het behalen van bepaalde taken in een game. Dit is een ideale manier om andere gamers te laten zien welke games jij speelt en wat al wel of niet behaald hebt in deze game.
Als je bij jouw trophies venster gaat kijken zul je eerst een lijst zien van de games die jij hebt die de mogelijkheid bieden om trophies te verzamelen (achter de games staan ook de percentages met hoever je in de game bent met het behalen van trophies). Als je een betreffende game aanklikt krijg je een lijst me alle trophies van die game. Als je nog helemaal niks gehaald hebt zul je slechts alleen maar vraagtekens zien. Maar als je bepaalde trophies behaald hebt zal het vraagteken verdwijnen en krijg je de naam voor die trophy. Je kan de trophies ook aan klikken hier kan je zien hoe je de trophy kan behalen. Als je deze al behaald hebt krijg je nog wat extra informatie zoals de datum wanneer je deze trophy behaald hebt.

Brons & Zilver & Goud & Platinum!
Zou jij tevreden zijn met brons? Sony geeft met het trophies systeem ook de mogelijkheid om binnen de trophies die je behaald een rangorde te hebben van brons, zilver, goud en platinum. Hoe moeilijker de opdracht is hoe betere trophy je krijgt. . Net als in het echt zou je brons, zilver of goud kunnen behalen. Maar er is ook nog platinum, deze kan je behalen als je alle trophies van een game gehaald hebt.

Je eigen gamecard
Om het nog persoonlijker te maken zal iedereen een eigen gamercard krijgen hier staat behalve je PSN naam ook nog wat extra informatie als je dat wilt zoals welke talen je spreek. Het belangrijkste is dat hier ook op aan staat gegeven hoeveel trophies je behaald hebt en welk level je bent. Het aantal trophies geeft aan welk level je bent maar je level kan ook bepaalde criterium bevatten zoals dat je een x aantal gouden of platinum trophies moet hebben. Je gamercard kan ook weergeven hoeveel trophies je hebt en dan met name hoeveel bronsen, zilveren, gouden of platinum trophies je beschikt. Ook kan je je eigen trophies vergelijken met die van je vrienden. Hier kan je goed vergelijken wie welke trophies heeft.

Dat klinkt leuk die Trophies! Maar volgens mij ken ik het ergens van?
Klopt, Microsoft is ermee begonnen door het op de xbox 360 uit te brengen maar daar heet het Achievements. Buiten het feit over gejat is of niet is het een mooi iets dat dit nu ook de Playstation is.

Waarom dit topic?
Dit topic is bedoeld om elkaar nieuws te geven over welke games trophies zullen beschikken en later natuurlijk de mogelijkheid om hier te bespreken welke trophies jij behaald hebt bij een game of elkaar uit te leggen om een bepaalde trophy te behalen. Ook is dit topic ervoor om te voorkomen dat alle andere topics worden bestookt met de zelfde vragen of die bepaalde game trophies zal bevatten.
« Laatste verandering: Januari 03, 2011, 01:29:32 door Jamez » Gelogd

PSN: Jamez_AFCA

Jamez
Moderator
PS3 Legend!

ლ(ಠ益ಠლ)

« Antwoord #1 Gepost op: Januari 03, 2011, 01:18:00 »

Ik begin wel. Smiley

Hier mijn ID:

Ik zit nu op iets van 76% van Sly 1 dat word de eerst volgende platinum.

Crimby
PS3 Master

Aantal schouderklopjes: 19

Who said I was a Geek??

« Antwoord #2 Gepost op: Januari 03, 2011, 01:22:49 »

dan begin ik met mn vraag. ik ben met mafia 2 bezig maar er pas na chapter 8 achter gekomen dat ik playboy magazines moet vinden... maar moet ik dan idd helemaal opnieuw alle chapters doorlopen? of kan dat op het eind ook tijdens free roaming?

dolbyarmed
Gast
« Antwoord #3 Gepost op: Januari 03, 2011, 01:24:20 »

dan begin ik met mn vraag. ik ben met mafia 2 bezig maar er pas na chapter 8 achter gekomen dat ik playboy magazines moet vinden... maar moet ik dan idd helemaal opnieuw alle chapters doorlopen? of kan dat op het eind ook tijdens free roaming?

Ja.  Je moet alle levels opnieuw doen om de playboys te halen.  50stuks

via youtube kan je zien waar ze liggen ! 

heb je ook de game op hard uitgespeelt of aan het uit spelen ??
Crimby
PS3 Master

Who said I was a Geek??

« Antwoord #4 Gepost op: Januari 03, 2011, 01:30:19 »

ja dat wel alleen twijfel ik elke keer weer.... wat een makkie

dolbyarmed
Gast
« Antwoord #5 Gepost op: Januari 03, 2011, 01:31:55 »

Ja is simpel. daarom ook easy plat.   alleen gaat veel tijd in zitte
Crimby
PS3 Master

Who said I was a Geek??

« Antwoord #6 Gepost op: Januari 03, 2011, 01:34:16 »

ja weet niet of ik deze plat ga halen dan:P ik verveel me altijd kapot als ik collectables moet halen

Jamez
Moderator
PS3 Legend!

ლ(ಠ益ಠლ)

« Antwoord #7 Gepost op: Januari 03, 2011, 01:38:14 »

ja weet niet of ik deze plat ga halen dan:P ik verveel me altijd kapot als ik collectables moet halen

Gewoon guides of video's gebruiken en het gaat snel. Wink

Crimby
PS3 Master

Who said I was a Geek??

« Antwoord #8 Gepost op: Januari 03, 2011, 01:41:32 »

mja dan moet ik al die missies overnieuw doen toch?

dolbyarmed
Gast
« Antwoord #9 Gepost op: Januari 03, 2011, 01:44:49 »

Ja vanaf het begin Wink
Crimby
PS3 Master

Who said I was a Geek??

« Antwoord #10 Gepost op: Januari 03, 2011, 01:48:04 »

blegh

dolbyarmed
Gast
« Antwoord #11 Gepost op: Januari 03, 2011, 02:08:51 »

Ik vond hem wel leuk  om hem 2x over nieuw te doen Smiley
Jamez
Moderator
PS3 Legend!

ლ(ಠ益ಠლ)

« Antwoord #12 Gepost op: Januari 03, 2011, 02:11:43 »

Ik vond hem wel leuk  om hem 2x over nieuw te doen Smiley

Dat 3 uur rijden met je auto ook? Tongue

Crimby
PS3 Master

Who said I was a Geek??

« Antwoord #13 Gepost op: Januari 03, 2011, 02:17:25 »

3 uur rijden? of bedoel je alles bij elkaar?

Jamez
Moderator
PS3 Legend!

ლ(ಠ益ಠლ)

« Antwoord #14 Gepost op: Januari 03, 2011, 02:21:53 »

3 uur rijden? of bedoel je alles bij elkaar?

is een bepaalde trophy,moet je maar even aan Dolby vragen.

Pagina's: [1] 2 3 ... 16 E-mail dit topic Print 
PS3 Forum.nl - Het Playstation 3 Forum van Nederland | PS3 trophies | Algemeen (Moderators: nuckacola, KingOfPop1981, HHC-bossie, Jamez) | Topic: Het Trophies topic! « vorige volgende »
Ga naar: