Zoek: Geavanceerd zoeken
Welkom, Gast. Alsjeblieft inloggen of registreren.
Mei 25, 2012, 11:45:54

Login met gebruikersnaam, wachtwoord en sessielengte
PS3 SHOP
PS3 Forum.nl - Het Playstation 3 Forum van Nederland | PS3 trophies | Algemeen (Moderators: nuckacola, KingOfPop1981, HHC-bossie, Jamez) | Topic: ps3 trophyhunters 0 geregistreerde leden en 1 gast bekijken dit topic. « vorige volgende »
Pagina's: [1] 2 3 E-mail dit topic Print
Auteur Topic: ps3 trophyhunters  (gelezen 722 keer)
gamepro9220
PS3 Newbie
*

Aantal schouderklopjes: 0
Geslacht: Man

« Gepost op: Januari 04, 2011, 05:21:09 »

Jow gasten van de Benelux. Gamepro9220 hier, ben al tijdje bezig met het oprichten van een site voor trophyhunters alle nationaliteiten zijn welkom maar natuurlijk een paar veel nederlandstalige is altijd fijn hoor. Wat kan je vinden op deze site? Je vindt er als begin onze home page terug: hier vindt je de zin van de week, ook een aantal links die altijd intersant kunnen zijn in de gaming wereld En leuke foto's. Volgende pagina is de news page hier zal je het nieuws dat ik en de andere beheerder door krijgen van makers etc... terug vinden. Ook hebben we de page van nieuwe games deze wordt elke maand aangepast omdat sommige games worden uitgestelt. Ook hebben wij oog voor de nieuwste gadget's die verkrijgbaar zijn voor onze favi console. Ook onze kalender kan je weer vinden die natuurlijk ook steeds weer wordt aangepast met nieuwe dingen die er die maand te doen zijn. Een pagina is nog steeds leeg omdat ik niet meer weet wat ik er op moet zetten en laat ik de members en bezoekers zelf kiezen wat ze er op willen zien. Ook hebben we oog voor le die voor sommige onder ons heel belangrijk zijn natuurlijk. De laatste twee pagina's staan in teken van onze members je hebt de ranking hier kan je zien hoe goed je bent binnen in de groep en zelf een beetje vechten voor de eerste plek te bemachtigen. En dan onze trophy's page waar je steeds weer alle trophy's kunt weer vinden dat de members tot nu toe hebben gekregen. AAAAAAAAA kut ene vergeten je hebt de members page nog daar vindt je alle andere info weer van onze leden:psn, leefplaats, leeftijd, geboorte datum, hun consoles die ze hebben en de games dat ze allemaal hebben

gamepro9220
PS3 Newbie
*

« Antwoord #1 Gepost op: Januari 04, 2011, 05:22:28 »

als je wilt joinen moet je maar een mail sturen naar schepperssteve@hotmail.com of een berichtje plaatsen naar mijn psn gamepro9220

Crimby
PS3 Master

Aantal schouderklopjes: 19

Who said I was a Geek??

« Antwoord #2 Gepost op: Januari 04, 2011, 05:23:38 »

wat is de site?

gamepro9220
PS3 Newbie
*

« Antwoord #3 Gepost op: Januari 04, 2011, 05:25:16 »

niet letten op de vele fouten in tekst en zo ik ben geen pro site beheerder de echte web master zit momenteel in amerika voor zijn werk dus beheer ik die even, http://ps3trophyhunters.come2me.nl/

Jamez
Moderator
PS3 Legend!

Aantal schouderklopjes: 96

ლ(ಠ益ಠლ)

« Antwoord #4 Gepost op: Januari 04, 2011, 05:26:58 »

ik zeg dat er al zoiets bestaat: www.trophyhunters.nl

PSN: Jamez_AFCA
gamepro9220
PS3 Newbie
*

« Antwoord #5 Gepost op: Januari 04, 2011, 05:32:58 »

ja kan er wel goed in zitten dat er al zo een site bestaat maar toch

oke
« Laatste verandering: Januari 04, 2011, 05:39:20 door Jamez » Gelogd

Jamez
Moderator
PS3 Legend!

ლ(ಠ益ಠლ)

« Antwoord #6 Gepost op: Januari 04, 2011, 05:39:43 »

zover ik bekeken heb,ziet dit er minder goed uit dan trophyhunters.nl

gamepro9220
PS3 Newbie
*

« Antwoord #7 Gepost op: Januari 04, 2011, 05:41:08 »

ik vraag mijn steeds af waar jullie gasten eigenlijk allemaal zitten ik speel dagelijks een uur of drie verschillende online games en vindt steeds niemand hoger dan mijn level en hier kom ik er direkt twee tegen dam zo een mannen zoek ik als lid voor de site voor hun tips en zo door te geven

ja maar trophyhunters zelf heeft een team web designers er achter zitten die hun er toch wel meer mee kunnen bezig houden als ik omdat dat hun job is en die van mij is nog steeds games verkopen, game mania, dus een beetje credit voor een newbie hoor dit is gewoon dit iets kleinere broertje van al die groter site's en zo en voor de meer underground gamer zoals quinnlad die dus in ierland woont

natuurlijk is alle hulp welkom en ook suggesties die de site kunnen verbeteren ook ze

« Laatste verandering: Januari 04, 2011, 05:48:02 door Jamez » Gelogd

dolbyarmed
Gast
« Antwoord #8 Gepost op: Januari 04, 2011, 05:49:00 »

haaha thanks voor je voorbeeld van een gratis site Smiley   Nu zie ik pas echt het verschil tussen een gekochte site en gratis site. EN Ik denk dat je veel verloren moeite doet.  Als iemand  "lid"  wil worden van een site denk dat de mensen eerder gaan naar een prof website dan een gratis doe het zelf en veel fouten website...    

Serieuse trophie hoertjes  zitten toch hier of  via de echte trophyhunters site Wink
« Laatste verandering: Januari 04, 2011, 05:52:25 door dolbyarmed » Gelogd
gamepro9220
PS3 Newbie
*

« Antwoord #9 Gepost op: Januari 04, 2011, 05:51:59 »

ja oke snap ik wel ergens geef ik hun ook wel gelijk want dat zijn de pro maar ik blijf en ben toch nog steeds iemand die naar de kleinere man gaat dan naar de groter

dolbyarmed
Gast
« Antwoord #10 Gepost op: Januari 04, 2011, 05:53:32 »

Zonde van je tijd want denk dat (bijna) Niemand  Lid word van je site.  En wat is je doel ervan ? en wat wil je er mee bereiken.  wat heeft het nut voor de mensen die lid moeten worden ?  Dus voordelen en na delen
Crimby
PS3 Master

Aantal schouderklopjes: 19

Who said I was a Geek??

« Antwoord #11 Gepost op: Januari 04, 2011, 05:54:08 »

Nou trophyhunters.nl doet het vandaag voor het eerst weer redelijk.... als dat een professionele site is met een team erachter eet ik mn schoen op.... die site crashed dagelijks

Jamez
Moderator
PS3 Legend!

ლ(ಠ益ಠლ)

« Antwoord #12 Gepost op: Januari 04, 2011, 05:55:29 »

ja oke snap ik wel ergens geef ik hun ook wel gelijk want dat zijn de pro maar ik blijf en ben toch nog steeds iemand die naar de kleinere man gaat dan naar de groter

In deze tijd gaan mensen enkel voor ''de grote'' dat zie je zowel kwa sites als verkoop van games (''zie de COD's/Fifa's)
Dat bedoel ik maar even te zeggen.
Ik snap je idee wel enzo maar om in deze tijd nog zo'n site ''goed'' op te zetten is een zware klus!(lukt sowieso niet met zo'n gratis ding)

Nou trophyhunters.nl doet het vandaag voor het eerst weer redelijk.... als dat een professionele site is met een team erachter eet ik mn schoen op.... die site crashed dagelijks

Dat inderdaad wel,maja ps3clan.nl zit er achter(dat verklaard het) Cheesy

dolbyarmed
Gast
« Antwoord #13 Gepost op: Januari 04, 2011, 05:57:15 »

Weet je wel wat het kost om zoiets te onderhouden Wink  en wie betaald het ?  niet de gebruikers Smiley   dus als er geen geld is dan zal er ook beperkingen zijn en gebruiken ze bijv. oudere software die mischien elke keer overbeladen word.   wie weet Wink   

Zo'n sites moet het van sponsoren hebben.
gamepro9220
PS3 Newbie
*

« Antwoord #14 Gepost op: Januari 04, 2011, 05:57:24 »

ja omdat op trophyhunters.nl dagelijks veel te veel leden komt en de webmasters kunnen het niet aan ik weet het want een wow geek (kameraad van mij) werkt er voor. Wat is het niet geen idee eigenlijk gewoon gamers dichter bij een brengen. En gewoon een kleine groep maken met een aantal tp's voor de fun gewoon weg

thanks dolbyarmed ik doe het zelf dus mijne software is oud en ik heb geen sponser ik heb niks hoor en die groote site dus wel
« Laatste verandering: Januari 04, 2011, 06:00:05 door Jamez » Gelogd

Pagina's: [1] 2 3 E-mail dit topic Print 
PS3 Forum.nl - Het Playstation 3 Forum van Nederland | PS3 trophies | Algemeen (Moderators: nuckacola, KingOfPop1981, HHC-bossie, Jamez) | Topic: ps3 trophyhunters « vorige volgende »
Ga naar: