Zoek: Geavanceerd zoeken
Welkom, Gast. Alsjeblieft inloggen of registreren.
Mei 26, 2012, 12:21:44

Login met gebruikersnaam, wachtwoord en sessielengte
PS3 SHOP
PS3 Forum.nl - Het Playstation 3 Forum van Nederland | PS3 trophies | Algemeen (Moderators: nuckacola, KingOfPop1981, HHC-bossie, Jamez) | Topic: Trophy staat op 0%!! 0 geregistreerde leden en 2 gasten bekijken dit topic. « vorige volgende »
Pagina's: [1] E-mail dit topic Print
Auteur Topic: Trophy staat op 0%!!  (gelezen 421 keer)
wolfke01
PS3 Newbie
*

Aantal schouderklopjes: 0

« Gepost op: Januari 31, 2011, 02:03:48 »

Hallo,
ik heb de game Uncharted 1 volledig uitgespeeld (lange tijd geleden) toen zat de PS3 nog niet (of zelden) op internet.
Maar nu ik mijn Trophy's bekijk staat de game op 0% en 0 tophy's behaald...
Ik heb reeds gesyncroniseerd en toch blijft alles op 0% staan...
Hoe zou dit komen?
Kan ik er iets aan doen of moet ik alles herbeginnen vanaf nul... (door eerst alle opgeslane data te wissen...)

Kan iemand mij helpen?? Dank u!!
Wolke 01

DraZ
PS3 Legend!

Aantal schouderklopjes: 60
Geslacht: Man

PSN: DraZziE

« Antwoord #1 Gepost op: Januari 31, 2011, 02:06:33 »

heb je toen niet gesynchroniseerd? want dan pas worden trophies permanent opgeslagen.
Als je nu je savegames of gamedata kwijt bent, ben ik bang dat je weer opnieuw moet beginnen Sad

Platinum: Fallout 3 - Ratchet&Clank:ACIT - Call of Duty:MW2 -  Bioshock - Borderlands - Fallout: New Vegas - Mafia 2 - The elder scrolls V: Skyrim
Đayli
PS3 Hero

Aantal schouderklopjes: 9

« Antwoord #2 Gepost op: Januari 31, 2011, 02:13:42 »

je hoeft niet te synchroniseren om de trophy data te bewaren maar is het wel de zelfde ps3?

wolfke01
PS3 Newbie
*

Aantal schouderklopjes: 0

« Antwoord #3 Gepost op: Januari 31, 2011, 02:15:57 »

Ja hoor zelfde PS3, alles correct gedaan....

Heb al gelezen dat het zou kunnen dat er op het moment dat ik het spel speelde er nog geen trophy's bestonden enzo...

Hoe dan ook, ik heb nu alles gewist en begin volledig opnieuw, is al tijdje geleden dus geen probleem... dubbel plezier van het spel...
;-)
jardi94
Gast
« Antwoord #4 Gepost op: Januari 31, 2011, 02:16:33 »

ja uncharted is niet echt een probleem om hem nog een keer te doen
DraZ
PS3 Legend!

Aantal schouderklopjes: 60

PSN: DraZziE

« Antwoord #5 Gepost op: Januari 31, 2011, 02:19:55 »

maar als je synchroniseerd stuur je toch de info naar de server van sony, en dan is ie opgeslagen? Maargoed, als je alle gamedata enz nog hebt, maar er toen nog geen trophies waren, krijg je ze natuurlijk niet met terugwerkende kracht Wink zo werkt het helaas niet

Platinum: Fallout 3 - Ratchet&Clank:ACIT - Call of Duty:MW2 -  Bioshock - Borderlands - Fallout: New Vegas - Mafia 2 - The elder scrolls V: Skyrim
HHC-bossie
Global Moderator
PS3 Guru!

Aantal schouderklopjes: 63

Allles is voor Bossie

« Antwoord #6 Gepost op: Januari 31, 2011, 02:25:20 »

je hebt gelijk Draz. je moet sync. voor dat de trophies opgeslagen worden op de server van Sony, anders staan ze alleen op je ps3!

29-06-2007 tot 10-09-2010 ps3 60 gb † R.I.P.
Jamez
Moderator
PS3 Legend!

Aantal schouderklopjes: 96

ლ(ಠ益ಠლ)

« Antwoord #7 Gepost op: Januari 31, 2011, 02:46:06 »

je hebt gelijk Draz. je moet sync. voor dat de trophies opgeslagen worden op de server van Sony, anders staan ze alleen op je ps3!

Klopt.

Weet dat uncharted eerst trophy-loos was en na een patch pas trophies kreeg.

PSN: Jamez_AFCA

Pagina's: [1] E-mail dit topic Print 
PS3 Forum.nl - Het Playstation 3 Forum van Nederland | PS3 trophies | Algemeen (Moderators: nuckacola, KingOfPop1981, HHC-bossie, Jamez) | Topic: Trophy staat op 0%!! « vorige volgende »
Ga naar: