Zoek: Geavanceerd zoeken
Welkom, Gast. Alsjeblieft inloggen of registreren.
Mei 26, 2012, 12:23:02

Login met gebruikersnaam, wachtwoord en sessielengte
PS3 SHOP
PS3 Forum.nl - Het Playstation 3 Forum van Nederland | PS3 games | Games voor de PS3 (Moderators: nuckacola, KingOfPop1981, HHC-bossie, CoenRSD) | Topic: Battlefield 3 0 geregistreerde leden en 2 gasten bekijken dit topic. « vorige volgende »
Pagina's: 1 [2] 3 4 ... 64 E-mail dit topic Print
Auteur Topic: Battlefield 3  (gelezen 18639 keer)
BoycotF
PS3 Master

Aantal schouderklopjes: 11
Geslacht: Man

« Antwoord #15 Gepost op: Februari 10, 2011, 06:26:14 »

BTW Jamez je maakt echt nice topics man  Afro

worldwar2boy
PS3 Addict

Aantal schouderklopjes: 0

« Antwoord #16 Gepost op: Februari 17, 2011, 02:43:42 »

Waarom staat Koerdistan niet tussen de maps die al bevestigd zijn? Suleymaniyah komt ook voor in dit spel, de eerste keer in een online game waarin je in Koerdistan kunt rondlopen en vechten. Toch wel een hele vernieuwing vind ik.

Maar een ding snap ik niet: in de Kurdistan Regionale Regering is er sinds 2003 niet gevochten. Er zijn geen doden, gewonden etc. gevallen door echt geweld tussen terroristen en Koerdische Peshmerga's. Sterker nog: in de gehele Koerdistan Regio is er geen één coalitie soldaat omgekomen sinds 2003.

Wat moet je dan bestrijden? Tongue
BoycotF
PS3 Master

« Antwoord #17 Gepost op: Februari 17, 2011, 03:29:10 »

Kurdistan bestaat niet meer  Afro

stivoman
PS3 Addict

Aantal schouderklopjes: 9

[NL]stivoman

« Antwoord #18 Gepost op: Februari 17, 2011, 03:58:22 »

Wanneer komt die uit dan ga ik voor de deur liggen dan

worldwar2boy
PS3 Addict

« Antwoord #19 Gepost op: Februari 17, 2011, 05:31:59 »

Kurdistan bestaat niet meer  Afro

Komt het niet meer in het spel voor? Want het gebied zelf bestaat wel hoor Smiley
Zelfs de meesten Arabieren ontkennen dat niet meer Smiley
BoycotF
PS3 Master

« Antwoord #20 Gepost op: Februari 17, 2011, 08:08:06 »

Komt het niet meer in het spel voor? Want het gebied zelf bestaat wel hoor Smiley
Zelfs de meesten Arabieren ontkennen dat niet meer Smiley
Ik bedoel in het echt R.I.P Kurdistan NOT. Ahaha Turkije gewoon land ingenomen en PKK probeert nu nog hun land terug te krijgen gaat nooit lukken XD

worldwar2boy
PS3 Addict

« Antwoord #21 Gepost op: Februari 17, 2011, 09:24:56 »

Ik bedoel in het echt R.I.P Kurdistan NOT. Ahaha Turkije gewoon land ingenomen en PKK probeert nu nog hun land terug te krijgen gaat nooit lukken XD

Haha, ik kom uit Zuid-Kurdistan, De Regionale Regering van Kurdistan. Veel mensen in mijn familie hebben gevochten tegen het Ba'ath regime, waaronder mijn vader. Het lukte hen om met de minste middelen het grootste regime te verdrijven, denk je dat Turkije, een mier vergeleken met Saddam, het van de PKK gaat winnen? Kom op man, iedereen weet dat de PKK zéér slecht bewapend is, voor de helft bestaat uit vrouwen en het Turkse leger afmaakt. Als je het zo meent, waar is die ''superieure'' Turkse leger van jou dan? Waarom kunnen ze een paar man niet verslaan in 31 jaar tijd? Rot op jongen, niemand krijgt de Koerden uit hun plek Smiley
Ricmaniac
PS3 Master

Aantal schouderklopjes: 15

/LOVE PS3

« Antwoord #22 Gepost op: Februari 18, 2011, 01:08:20 »

denk dat dit weer wat speel uurtjes worden Smiley

Hoolz
PS3 Guru!

Aantal schouderklopjes: 40

BE QUICK OR BE DEAD!

« Antwoord #23 Gepost op: Februari 18, 2011, 11:34:50 »

Jup inderdaad.

BoycotF
PS3 Master

« Antwoord #24 Gepost op: Februari 18, 2011, 02:21:58 »

Haha, ik kom uit Zuid-Kurdistan, De Regionale Regering van Kurdistan. Veel mensen in mijn familie hebben gevochten tegen het Ba'ath regime, waaronder mijn vader. Het lukte hen om met de minste middelen het grootste regime te verdrijven, denk je dat Turkije, een mier vergeleken met Saddam, het van de PKK gaat winnen? Kom op man, iedereen weet dat de PKK zéér slecht bewapend is, voor de helft bestaat uit vrouwen en het Turkse leger afmaakt. Als je het zo meent, waar is die ''superieure'' Turkse leger van jou dan? Waarom kunnen ze een paar man niet verslaan in 31 jaar tijd? Rot op jongen, niemand krijgt de Koerden uit hun plek Smiley
Pak je atlas man kijk maar er is geen zuid kurdistan er is helemaal niks van kurdistan op de kaart. Als kurdistan zo goed is volgens jou waarom hebben ze hun land nog niet terug?

Crimby
PS3 Master

Aantal schouderklopjes: 19

Who said I was a Geek??

« Antwoord #25 Gepost op: Februari 18, 2011, 03:08:26 »

Welleens van Sun Tzu gehoord? Moet je eens lezen, kijken of het dan nog steeds niet mogelijk is:D

BoycotF
PS3 Master

« Antwoord #26 Gepost op: Februari 18, 2011, 05:07:17 »

Welleens van Sun Tzu gehoord? Moet je eens lezen, kijken of het dan nog steeds niet mogelijk is:D
Amerikaans leger denk je dat die de Koerden ook niet weghaalt? Ik geef de Koerden dan 1 dag XD

Crimby
PS3 Master

Who said I was a Geek??

« Antwoord #27 Gepost op: Februari 18, 2011, 07:10:06 »

Amerikaans leger maken te veel fouten

BoycotF
PS3 Master

« Antwoord #28 Gepost op: Februari 18, 2011, 09:33:01 »

Amerikaans leger maken te veel fouten
Ja maar ze blijven toch sterk.

Crimby
PS3 Master

Who said I was a Geek??

« Antwoord #29 Gepost op: Februari 18, 2011, 10:23:28 »

Best interessant om Sun Tzu Art of War te lezen... dan kom je toch wel achter andere dingen Wink

Pagina's: 1 [2] 3 4 ... 64 E-mail dit topic Print 
PS3 Forum.nl - Het Playstation 3 Forum van Nederland | PS3 games | Games voor de PS3 (Moderators: nuckacola, KingOfPop1981, HHC-bossie, CoenRSD) | Topic: Battlefield 3 « vorige volgende »
Ga naar: