Zoek: Geavanceerd zoeken
Welkom, Gast. Alsjeblieft inloggen of registreren.
Mei 26, 2012, 12:28:18

Login met gebruikersnaam, wachtwoord en sessielengte
PS3 SHOP
PS3 Forum.nl - Het Playstation 3 Forum van Nederland | PS3 nieuws & polls | PS3 help (Moderators: nuckacola, KingOfPop1981, HHC-bossie) | Topic: Arcadyan ARV 7519 Fifa 11; status beperkt. 0 geregistreerde leden en 2 gasten bekijken dit topic. « vorige volgende »
Pagina's: [1] E-mail dit topic Print
Auteur Topic: Arcadyan ARV 7519 Fifa 11; status beperkt.  (gelezen 3897 keer)
Dylantijs6
PS3 Newbie
*

Aantal schouderklopjes: 0

« Gepost op: Februari 13, 2011, 09:15:59 »

Hallo jongens.

Mijn Fifa 11 firewall-status is beperkt, terwijl mijn NAT Type 2 is.
Wat moet ik doen om mijn firewall status middelzwaar of open te maken?

KingOfPop1981
Twitter: KingOfPop1981.
Global Moderator
PS3 Legend!

Aantal schouderklopjes: 168
Geslacht: Man

PS3 met 500GB HDD! Crazy but happy!

« Antwoord #1 Gepost op: Februari 13, 2011, 01:50:20 »

Ten eerste niet zo ongeduldig door diverse berichtje achter elkaar te posten. Gewoon afwachten tot iemand antwoord geeft. Nu moest ik alle onzin weer verwijderen.

Over je probleem. Gezien je modem zit je bij KPN die de Arcadyan ook wel Experiabox noemen. KPN levert waardeloze firmwares bij zijn Experiabox. En ze doen daar heel weinig aan. Ik zou zeggen andere provider zoeken aangezien dit een algemeen probleem is bij de nieuwere modems van KPN.

mototje
PS3 Hero

psn: "mototjesk8brd" zeg ff dat je NL bent

« Antwoord #2 Gepost op: Februari 19, 2011, 07:35:32 »

Ten eerste niet zo ongeduldig door diverse berichtje achter elkaar te posten. Gewoon afwachten tot iemand antwoord geeft. Nu moest ik alle onzin weer verwijderen.

Over je probleem. Gezien je modem zit je bij KPN die de Arcadyan ook wel Experiabox noemen. KPN levert waardeloze firmwares bij zijn Experiabox. En ze doen daar heel weinig aan. Ik zou zeggen andere provider zoeken aangezien dit een algemeen probleem is bij de nieuwere modems van KPN.
kun je niet gewoon een nieuwe router kopen???

arnoinholland
PS3 Newbie
*

« Antwoord #3 Gepost op: Maart 10, 2011, 07:11:22 »

Hoi Allen,

Ik speel fifa 11 op de ps3. Ik heb geen idee waar ik kan zien of mijn firewall op beperkt staat.
Ik heb alle poorten in de arcadyan open gezet... alle die nodig waren.
Want echt alle poorten open zetten werkte ook niet goed.

Ik begrijp inmiddels wel dat dit aan de firewall in de arcadyan van kpn ligt.

De helpdesk van de kpn kan niets voor mij doen. Mijn zwager zit ook bij de kpn en heeft een oude router van hun.
Een zilvere siemens sx551, deze doet het prima, maar die kunnen ze me niet geven.

Er moet toch iets mogelijk zijn om het wel werkend te krijgen?

Nat type is 2, maar online gamen lukt niet, kan mij wel aanmelden bij het psn, maar met fifa UT andere spelers vinden is onmogelijk...

HELP!
KingOfPop1981
Twitter: KingOfPop1981.
Global Moderator
PS3 Legend!

Aantal schouderklopjes: 168
Geslacht: Man

PS3 met 500GB HDD! Crazy but happy!

« Antwoord #4 Gepost op: Maart 10, 2011, 01:20:59 »

Hoi Allen,

Ik speel fifa 11 op de ps3. Ik heb geen idee waar ik kan zien of mijn firewall op beperkt staat.
Ik heb alle poorten in de arcadyan open gezet... alle die nodig waren.
Want echt alle poorten open zetten werkte ook niet goed.

Ik begrijp inmiddels wel dat dit aan de firewall in de arcadyan van kpn ligt.

De helpdesk van de kpn kan niets voor mij doen. Mijn zwager zit ook bij de kpn en heeft een oude router van hun.
Een zilvere siemens sx551, deze doet het prima, maar die kunnen ze me niet geven.

Er moet toch iets mogelijk zijn om het wel werkend te krijgen?

Nat type is 2, maar online gamen lukt niet, kan mij wel aanmelden bij het psn, maar met fifa UT andere spelers vinden is onmogelijk...

HELP!

Is niet mogelijk. Met de Arcadyan en de 789 van KPN. Ze zijn er zogenaamd al anderhalf jaar mee bezig. Had zelf ook de sx551 maar heb niet afgewacht tot die kapot zou gaan dus zit inmiddels bij een andere provider.

arnoinholland
PS3 Newbie
*

« Antwoord #5 Gepost op: Maart 10, 2011, 05:59:42 »

Hey bedankt voor je reactie!

Echt balen! Ga proberen om nog aan zo een siemens sx551 te komen!
Convictor
PS3 Newbie
*

« Antwoord #6 Gepost op: November 16, 2011, 07:46:28 »

http://kpn-customer.custhelp.com/app/answers/detail/a_id/7259

Beetje late reactie maar misschien help ik er nog iemand mee. Hier staat een stappenplan om te volgen (heb zelf ook Arcadyan modem) en het was op deze manier op te lossen. Moest op het einde de PS3 en de modem uitzetten --> na 30 seconden modem opnieuw aan --> als alle benodigde lampjes daarvan branden de PS3 aan. Dat heeft mij een nat type 2 bezorgd.

Pagina's: [1] E-mail dit topic Print 
PS3 Forum.nl - Het Playstation 3 Forum van Nederland | PS3 nieuws & polls | PS3 help (Moderators: nuckacola, KingOfPop1981, HHC-bossie) | Topic: Arcadyan ARV 7519 Fifa 11; status beperkt. « vorige volgende »
Ga naar: