Zoek: Geavanceerd zoeken
Welkom, Gast. Alsjeblieft inloggen of registreren.
Mei 26, 2012, 12:36:46

Login met gebruikersnaam, wachtwoord en sessielengte
PS3 SHOP
PS3 Forum.nl - Het Playstation 3 Forum van Nederland | PS3 nieuws & polls | PS3 algemeen (Moderators: nuckacola, KingOfPop1981, HHC-bossie) | Topic: wmvhd bestanden converten naar mp4 formaat voor ps3 0 geregistreerde leden en 2 gasten bekijken dit topic. « vorige volgende »
Pagina's: [1] E-mail dit topic Print
Auteur Topic: wmvhd bestanden converten naar mp4 formaat voor ps3  (gelezen 2578 keer)
Aai em ron
PS3 Newbie
*

Aantal schouderklopjes: 0

« Gepost op: September 08, 2007, 08:44:35 »

Kent iemand het programma xvid4psp om hd films naar ps3 mp4 formaat te converteren?
Het programma converteert naar x264 formaat die op de ps3 kan worden bekeken.
Je kunt de geconverteerde film streamen via nero media home of kopieren naar de hd van je ps3. Dit doe je, als nero media home de film ziet, gewoon op kopieren drukken op de ps3 en een poosje later staat ie op de harde schijf van de ps3.
Ik heb het nou een keer geprobeerd en het resultaat is geweldig naar mijn mening.
nero recode gaf bij mij te vaak beschadigde bestanden aan in de ps3.
Dus na een paar ander programma's geprobeerd te hebben, kwam ik hierop uit.
Misschien heeft iemand hier al langer ervaringen mee

nuckacola
Global Moderator
PS3 Legend!

Aantal schouderklopjes: 116
Geslacht: Man

we had joy we had fun we had united on the run

« Antwoord #1 Gepost op: September 08, 2007, 08:47:40 »

volgens mij was hier een topic van ja moet je even zoeken

Pagina's: [1] E-mail dit topic Print 
PS3 Forum.nl - Het Playstation 3 Forum van Nederland | PS3 nieuws & polls | PS3 algemeen (Moderators: nuckacola, KingOfPop1981, HHC-bossie) | Topic: wmvhd bestanden converten naar mp4 formaat voor ps3 « vorige volgende »
Ga naar: