Zoek: Geavanceerd zoeken
Welkom, Gast. Alsjeblieft inloggen of registreren.
Mei 26, 2012, 12:42:44

Login met gebruikersnaam, wachtwoord en sessielengte
PS3 SHOP
PS3 Forum.nl - Het Playstation 3 Forum van Nederland | PS3 nieuws & polls | PS3 nieuws (Moderators: nuckacola, KingOfPop1981, HHC-bossie, CoenRSD) | Topic: PS3 firmware 3.60 vanaf 10 maart online 0 geregistreerde leden en 2 gasten bekijken dit topic. « vorige volgende »
Pagina's: 1 [2] E-mail dit topic Print
Auteur Topic: PS3 firmware 3.60 vanaf 10 maart online  (gelezen 1469 keer)
Roodstra
Gast
« Antwoord #15 Gepost op: Maart 09, 2011, 11:21:37 »

Ik was altyd mmorpg tibia maar die bewaarde ook alls online

Dankzij jullie ben ik wel nieuwsgierig
« Laatste verandering: Maart 09, 2011, 11:29:42 door Roodstra » Gelogd

Jamez
PS3 Legend!

Aantal schouderklopjes: 96
Geslacht: Man

ლ(ಠ益ಠლ)

« Antwoord #16 Gepost op: Maart 10, 2011, 12:42:24 »

Ze hebben zeker geld nodig om al die rechtzaken te betalen..!?

Ik bedoel dat het gewoon belachelijk is dat het alleen voor ps3+ members is

Mja is weer een geld verhaal zoals altyd

En net als dolby zegt koop wel 500 gig en dan ben je ook klaar

En dr zal vast wel manier zijn om bevijligde gegevens over te zetten ( clone sheep etc)
En anders speel je toch lkkr overnieuw
Vind dat niet eens zo erg

Nee gaat niet!

BoycotF bedankt verwachte die post eerder van draz maar idd ben helemaal parra over die save Roodstra dat is echt weken werk en is niet cool om een 2de keer te doen

Was een boze nucka toen Tongue

PSN: Jamez_AFCA
Diesel
PS3 Gamer
**

Aantal schouderklopjes: 0

« Antwoord #17 Gepost op: Maart 10, 2011, 01:11:58 »

Sony heeft een nieuwe firmware voor de PlayStation 3 gelanceerd. De update met de naam 3.60 introduceert het cloud computing systeem voor PlayStation Plus members en tweakt enkele kleine bestaande functies van de console.

De functie cloud computing geeft PlayStation Plus abonnees de mogelijkheid om 150 MB aan savedata op te slaan op de servers van Sony. Je mag met deze 150 MB maximaal 1000 saves opslaan. Wanneer de data op de servers van Sony staat, kun je deze downloaden op elk gewenst moment.

Wanneer je PlayStation Plus abonnement verloopt, zul je de savefiles niet meer kunnen downloaden. Wel zal Sony de data zes maanden bewaren, zodat je nog snel een nieuw abonnement kunt kopen om je savedata te redden.

Naast de toevoeging van cloud computing is er nog een duurzame update. Zo is het automatisch uitschakelen van de controller na een bepaalde tijd voorzien van een update, waardoor de controller minder snel leeg is.

Bron: GameQuarter

Zo, nu eerst een Bavaria na zoveel werk.

KingOfPop1981
Twitter: KingOfPop1981.
Global Moderator
PS3 Legend!

Aantal schouderklopjes: 168

PS3 met 500GB HDD! Crazy but happy!

« Antwoord #18 Gepost op: Maart 10, 2011, 01:19:24 »

Staat er al op. Heb al wat save files online opgeslagen.

nuckacola
Global Moderator
PS3 Legend!

Aantal schouderklopjes: 116

we had joy we had fun we had united on the run

« Antwoord #19 Gepost op: Maart 10, 2011, 04:27:10 »

toppie ik ga niet update aangezien ik geen ps3 meer heb Smiley

EDIT

Firmware 3.60 is vandaag uitgebracht voor de PlayStation 3 en heeft, naast het cloud saving, enkele nieuwe beveiligingsupdates uitgevoerd. Het lijkt erop dat de PlayStation 3 voorlopig weer beveiligd is.

Cloud saving leek de voornaamste reden van de nieuwe firmware update, maar nu blijkt dat Sony enkele grote beveiligingsgaten gedicht heeft. Hacker KaKaRoToKS laat via Twitter weten dat het erop lijkt dat Sony de PlayStation 3 met firmware 3.60 weer beveiligd heeft.

Sony heeft de beveiligingsgaten niet echt opgelost, maar heeft er met de nieuwe firmware voor gezorgd dat deze nutteloos worden. De zogenaamde loaders die gehackt waren worden nu niet meer gebruikt door Sony, er is namelijk een nieuwe toegevoegd waardoor de oude niet meer gebruikt worden.

Begin dit jaar werd de PlayStation 3 gehackt door George Hotz en team Fail0verflow. Deze maakten de hacks vervolgens ook publiekelijk en de eerste custom firmware verscheen niet veel later. Beide partijen zijn inmiddels in een juridisch gevecht over het hacken van de PlayStation 3
« Laatste verandering: Maart 10, 2011, 04:56:48 door nuckacola » Gelogd

nuckacola
Global Moderator
PS3 Legend!

Aantal schouderklopjes: 116

we had joy we had fun we had united on the run

« Antwoord #20 Gepost op: Maart 10, 2011, 05:01:50 »

Inmiddels kijken we er niet raar meer van op als er verborgen [lees: niet aangekondigde] features in een firmware update zitten. We hebben in het verleden al heel vaak meegemaakt dat we stuitten op verschillende nieuwe opties na onze PlayStation®3 geüpdate te hebben. Vandaag hebben we firmware 3.60 moeten downloaden voor onze PlayStation®3 en wederom stuiten we op een verborgen, en een naar ons inziens heel erg handige, feature…

Vanaf vandaag kunnen we namelijk onze controller ook op stand-by zetten. Firmware 3.60 komt met de optie om een sleep timer voor bepaalde tijd voor je controller in te stellen. De nieuwe verborgen feature vind je terug onder het kopje ‘Instellingen voor energiebesparing’. Erg handig!

KingOfPop1981
Twitter: KingOfPop1981.
Global Moderator
PS3 Legend!

Aantal schouderklopjes: 168

PS3 met 500GB HDD! Crazy but happy!

« Antwoord #21 Gepost op: Maart 10, 2011, 10:32:51 »

Sla alleen mijn copyright save files op online en de games die ik veel speel waarvan ik de save file echt niet kwijt wil. Verders maak ik elke 3 maanden een back-up op externe HDD. Zo heb ik nu al mijn save files in het geval er wat gebeurd.

dolbyarmed
Gast
« Antwoord #22 Gepost op: Maart 11, 2011, 08:41:27 »

Inmiddels kijken we er niet raar meer van op als er verborgen [lees: niet aangekondigde] features in een firmware update zitten. We hebben in het verleden al heel vaak meegemaakt dat we stuitten op verschillende nieuwe opties na onze PlayStation®3 geüpdate te hebben. Vandaag hebben we firmware 3.60 moeten downloaden voor onze PlayStation®3 en wederom stuiten we op een verborgen, en een naar ons inziens heel erg handige, feature…

Vanaf vandaag kunnen we namelijk onze controller ook op stand-by zetten. Firmware 3.60 komt met de optie om een sleep timer voor bepaalde tijd voor je controller in te stellen. De nieuwe verborgen feature vind je terug onder het kopje ‘Instellingen voor energiebesparing’. Erg handig!

Dat was er toch al.Huh?? Heb ik ook aan staan. Controller gaat uit na 15min ofzo  als je hem niet gebruikt
DjonnyWalker
PS3 Newbie
*

Be carefull what you wish for, you just might get

« Antwoord #23 Gepost op: Maart 14, 2011, 12:18:37 »

Dat was er toch al.Huh?? Heb ik ook aan staan. Controller gaat uit na 15min ofzo  als je hem niet gebruikt

Klopt idd, alleen vanaf nu kun je de tijd instellen op dat de controller in standby modus gaat

idi-joost
PS3 Newbie
*

« Antwoord #24 Gepost op: Maart 25, 2011, 06:58:05 »

nou nog je save game opslaan, en met een andere ID openen.
dat zou echt perfect zijn.

Jamez
PS3 Legend!

Aantal schouderklopjes: 96

ლ(ಠ益ಠლ)

« Antwoord #25 Gepost op: Maart 25, 2011, 07:20:41 »

nou nog je save game opslaan, en met een andere ID openen.
dat zou echt perfect zijn.

Dat zien ze als cheaten.

PSN: Jamez_AFCA

Pagina's: 1 [2] E-mail dit topic Print 
PS3 Forum.nl - Het Playstation 3 Forum van Nederland | PS3 nieuws & polls | PS3 nieuws (Moderators: nuckacola, KingOfPop1981, HHC-bossie, CoenRSD) | Topic: PS3 firmware 3.60 vanaf 10 maart online « vorige volgende »
Ga naar: