Zoek: Geavanceerd zoeken
Welkom, Gast. Alsjeblieft inloggen of registreren.
Mei 26, 2012, 12:56:08

Login met gebruikersnaam, wachtwoord en sessielengte
PS3 SHOP
PS3 Forum.nl - Het Playstation 3 Forum van Nederland | PS3 nieuws & polls | PS3 nieuws (Moderators: nuckacola, KingOfPop1981, HHC-bossie, CoenRSD) | Topic: Angry Birds-maker voorspelt uitsterven console-gaming 0 geregistreerde leden en 3 gasten bekijken dit topic. « vorige volgende »
Pagina's: 1 2 [3] E-mail dit topic Print
Auteur Topic: Angry Birds-maker voorspelt uitsterven console-gaming  (gelezen 866 keer)
Jamez
PS3 Legend!

Aantal schouderklopjes: 96
Geslacht: Man

ლ(ಠ益ಠლ)

« Antwoord #30 Gepost op: Juni 27, 2011, 01:54:25 »

dingen als playstation en zelfs xbox zullen nooit uitsterven
ze zullen misschien veranderen maar als ik een cdtje wil luisteren hoef ik geen beter geluid
als ik een game wil spelen hoeft ie niet mooier te zijn (dat gevoel had ik al bij de game return of the king op de ps2)
ik wil dat de nummers beter worden (waar dat mogelijk is) en dat de gamesmeer content krijgen en niet betere graphics
dingen waar ik me bij bijv mijn recente aanschaffing red dead redemption aan erger is dat als je de story mode heb uitgespeeld dat je dan al snel genoeg hebt van dat spel (bij undead nightmare was dat echt heel erg ze halen zelfs een paar guns uit het spel)
ik wil wedden dat bij de ps4 dat je dan perse een hdtv moet kopen anders kan je em nie eens aansluiten
dat soort taferelen stoor ik me dus aan en niet dat als je je ipad op je tv aan kan sluiten dat ie dan echt episch word
want daar heb ik al iets episch voor en dat is mijn ps3
als de ipad (of iets dergelijks) nou eens net zo goed zou zijn als de ps3 en dezelfde mogelijkheden maar dan volledig mobiel dan heb ik zoeits van ja dat lijkt me wat (stel je voor een portable ps3)

Hier heb je er een:

PSN: Jamez_AFCA

CrizCroz
PS3 Lord

Aantal schouderklopjes: 1
Geslacht: Man

« Antwoord #31 Gepost op: Juni 27, 2011, 09:33:19 »

een ipad of een handheld is leuk voor reizen etc maar als ik echt wil gamen wil een lekkere controller in me hand op een lazyboy zitten met een fockin grote scherm voor me Smiley.. en een walkin fridge naast me Tongue

Pagina's: 1 2 [3] E-mail dit topic Print 
PS3 Forum.nl - Het Playstation 3 Forum van Nederland | PS3 nieuws & polls | PS3 nieuws (Moderators: nuckacola, KingOfPop1981, HHC-bossie, CoenRSD) | Topic: Angry Birds-maker voorspelt uitsterven console-gaming « vorige volgende »
Ga naar: