Zoek: Geavanceerd zoeken
Welkom, Gast. Alsjeblieft inloggen of registreren.
Mei 26, 2012, 04:17:59

Login met gebruikersnaam, wachtwoord en sessielengte
PS3 SHOP
PS3 Forum.nl - Het Playstation 3 Forum van Nederland | PS3 games | Tips, tricks and cheats (Moderators: nuckacola, KingOfPop1981, HHC-bossie, CoenRSD) | Topic: Bulletstorm 0 geregistreerde leden en 1 gast bekijken dit topic. « vorige volgende »
Pagina's: [1] E-mail dit topic Print
Auteur Topic: Bulletstorm  (gelezen 716 keer)
Shifter
PS3 Addict

Aantal schouderklopjes: 5

« Gepost op: Maart 23, 2011, 07:09:19 »

Gisteren de demo gespeeld van Billetstorm en het hele concept spreekt me wel aan. Alleen de demo was erg kort, dus is het moelijk oordelen + de kwaliteit was behoorlijk slecht (soms zelfs blokkerig).

Nu ben ik op zoek naar een goede review of misschien heeft ieamnd het spel al gespeeld. Momenteel weerhoud de kwaliteit me van het kopen van de game, echter misschien is alleen de demo bagger.

iemand een goed tip voor een review

Shifter
PS3 Addict

Aantal schouderklopjes: 5

« Antwoord #1 Gepost op: Maart 25, 2011, 05:37:18 »

Hmmm, schijnbaar is het spel toch niet populair. Geen reviews te vinden en ook niemand die het speelt.

nuckacola
Global Moderator
PS3 Legend!

Aantal schouderklopjes: 116
Geslacht: Man

we had joy we had fun we had united on the run

« Antwoord #2 Gepost op: Maart 25, 2011, 05:41:12 »

ik heb gister heel even dit spel gespeelt man en het was echt lauwe shit gast is gewoon lam en dat merk je ook met lopen en richten veel humor deze ga ik zeker nog wel verder spelen

jordy1601
PS3 Gamer
**

Aantal schouderklopjes: 0

« Antwoord #3 Gepost op: April 12, 2011, 08:13:10 »

Heb hem ook gekocht, echt een top spel Wink

Mij persoonlijk spreekt het wel aan, er wordt gewoon zo veel in gescholden en zoals Nuckacola al zei: "Die vent is gewoon lam" maar dan in een goede zin. Zeker de moeite waard dat spel, alleen is hij grafisch niet zo'n topper maar de gameplay maakt dat zeker goed Wink

Pagina's: [1] E-mail dit topic Print 
PS3 Forum.nl - Het Playstation 3 Forum van Nederland | PS3 games | Tips, tricks and cheats (Moderators: nuckacola, KingOfPop1981, HHC-bossie, CoenRSD) | Topic: Bulletstorm « vorige volgende »
Ga naar: