Zoek: Geavanceerd zoeken
Welkom, Gast. Alsjeblieft inloggen of registreren.
Mei 26, 2012, 04:26:56

Login met gebruikersnaam, wachtwoord en sessielengte
PS3 SHOP
PS3 Forum.nl - Het Playstation 3 Forum van Nederland | PS3 nieuws & polls | PS3 nieuws (Moderators: nuckacola, KingOfPop1981, HHC-bossie, CoenRSD) | Topic: Het grote PS3 Forum nieuwe stijl topic 0 geregistreerde leden en 2 gasten bekijken dit topic. « vorige volgende »
Pagina's: 1 [2] 3 4 ... 23 E-mail dit topic Print
Auteur Topic: Het grote PS3 Forum nieuwe stijl topic  (gelezen 8254 keer)
KingOfPop1981
Twitter: KingOfPop1981.
Global Moderator
PS3 Legend!

Aantal schouderklopjes: 168
Geslacht: Man

PS3 met 500GB HDD! Crazy but happy!

« Antwoord #15 Gepost op: Maart 28, 2011, 07:58:39 »

ik ga dolby niet anders behandelen... want ik mag hm graag, maar vind het wel een erg rare sprong

De sprong was een nieuw PS3 Forum en toen kwam het idee met huidige forum meer gaan doen en de mogelijkheden daarvoor opzoeken ook qua sponsoring en dergelijke. Dus er is veel overleg geweest ook met de eigenaar.

Jamez
PS3 Legend!

Aantal schouderklopjes: 96

ლ(ಠ益ಠლ)

« Antwoord #16 Gepost op: Maart 28, 2011, 08:13:24 »

Nooit zo gezegt dat het niet mocht dat is een beetje onzin Wink   
En wat er allemaal op msn is gezegt door jullie  laat ik het ook bij.  dus als jullie het hier ook bij laten dan zijn jullie net zo welkom als de rest Wink   

dat is wel zo gezegd. Over msn gezegd door ons? vriend ik heb alles opgeslagen dus ik weet niet welke kwats je verkoopt....  Huh?

Naja succes met het forum enzo.

PSN: Jamez_AFCA
KingOfPop1981
Global Moderator
PS3 Legend!

« Antwoord #17 Gepost op: Maart 28, 2011, 08:15:33 »

dat is wel zo gezegd. Over msn gezegd door ons? vriend ik heb alles opgeslagen dus ik weet niet welke kwats je verkoopt....  Huh?

Naja succes met het forum enzo.

Frisse start voor iedereen?!

Clubpas moet sowieso wel toegevoegde waarde hebben. Ik zit niet echt te wachten op "speciale forumrechten", dat mijn stem in een poll zwaarder telt als clublid ofzo:P

@Layout; zou de kleuren houden, hierdoor wordt het forum herkent. Ook niet te veel veranderen in de layout, zodat alles weer moeilijk wordt enzo:P

Nee, alles wat je nu kan blijft allemaal hetzelfde. De layout gaan we nog over brainstormen. Moet wat moderner worden maar wel herkenbaar zoals we nu zijn.
« Laatste verandering: Maart 28, 2011, 08:18:42 door KingOfPop1981 » Gelogd

Jamez
PS3 Legend!

ლ(ಠ益ಠლ)

« Antwoord #18 Gepost op: Maart 28, 2011, 08:17:52 »

Frisse start voor iedereen?!

Ja,maar dan moet de waarheid niet verdraaid worden. Wink

nuckacola
Global Moderator
PS3 Legend!

Aantal schouderklopjes: 116

we had joy we had fun we had united on the run

« Antwoord #19 Gepost op: Maart 28, 2011, 08:18:52 »

wat jullie allemaal hebben lopen bekvechten op msn gaat ons forum leden niks aan vergeet het dus aub iedereen is welkom op de meeting als die er komt

DraZ
PS3 Legend!

Aantal schouderklopjes: 60

PSN: DraZziE

« Antwoord #20 Gepost op: Maart 28, 2011, 08:19:11 »

die clubpas lijkt me wel chill... vooral de bbq, samen naar gamebeurs gaan (als we goedkoper tickets kunnen krijgen via de admin ofzo zou dat ook wel vet zijn)
revieuws laten schrijven door leden gaat denk ik moeilijk worden, moet je toch wel al wat ervaring voor hebben, en je moet er dan wel voor zorgen dat leden niet alleen maar de spellen 'gratis/eerder' willen spelen, en zich met de review er dan maar snel vanaf maken (dat zie je uiteraard wel na 1 of 2x)

en hoop als jullie de layout gaan vernieuwen, dat de site wel even stabiel blijft als nu, want ik heb nooit ergens last van (op een accasional uitgerekte shout na)

Platinum: Fallout 3 - Ratchet&Clank:ACIT - Call of Duty:MW2 -  Bioshock - Borderlands - Fallout: New Vegas - Mafia 2 - The elder scrolls V: Skyrim
Jamez
PS3 Legend!

ლ(ಠ益ಠლ)

« Antwoord #21 Gepost op: Maart 28, 2011, 08:19:51 »

wat jullie allemaal hebben lopen bekvechten op msn gaat ons forum leden niks aan vergeet het dus aub iedereen is welkom op de meeting als die er komt

Dat zeg ik ook niet,maar wil graag dat Dolby niet iets anders gaat lopen zeggen dan wat er echt gebeurd is.(hierbij laat ik het)

KingOfPop1981
Global Moderator
PS3 Legend!

« Antwoord #22 Gepost op: Maart 28, 2011, 08:21:40 »

Dat zeg ik ook niet,maar wil graag dat Dolby niet iets anders gaat lopen zeggen dan wat er echt gebeurd is.(hierbij laat ik het)

Ik zie een mooi moment om even met elkaar in gesprek te gaan via PM of MSN dit topic lekker schoon te laten met betrekking tot oud zeer.

BoycotF
PS3 Master

Aantal schouderklopjes: 11

« Antwoord #23 Gepost op: Maart 28, 2011, 08:22:26 »

die clubpas lijkt me wel chill... vooral de bbq, samen naar gamebeurs gaan (als we goedkoper tickets kunnen krijgen via de admin ofzo zou dat ook wel vet zijn)
revieuws laten schrijven door leden gaat denk ik moeilijk worden, moet je toch wel al wat ervaring voor hebben, en je moet er dan wel voor zorgen dat leden niet alleen maar de spellen 'gratis/eerder' willen spelen, en zich met de review er dan maar snel vanaf maken (dat zie je uiteraard wel na 1 of 2x)

en hoop als jullie de layout gaan vernieuwen, dat de site wel even stabiel blijft als nu, want ik heb nooit ergens last van (op een accasional uitgerekte shout na)
Dan doen we regels bedenken. Een informatieve/uitgebreide review is verplicht na het spelen van dat gratis spel. Anders ban ofzo..

Dolbyarmed
Gast
« Antwoord #24 Gepost op: Maart 28, 2011, 08:23:31 »

Ja,maar dan moet de waarheid niet verdraaid worden. Wink

zoals ik al in een pm zei die ik je vandaag netjes stuurde    gewoon dingen die gebeurd zijn achte laten en weer verder Wink    heeft totaal geen nut om weer er over te beginnen.
nuckacola
Global Moderator
PS3 Legend!

Aantal schouderklopjes: 116

we had joy we had fun we had united on the run

« Antwoord #25 Gepost op: Maart 28, 2011, 08:24:07 »

een bbq zou idd erg leuk zijn draz en lekker

KingOfPop1981
Global Moderator
PS3 Legend!

« Antwoord #26 Gepost op: Maart 28, 2011, 08:24:52 »

Dan doen we regels bedenken. Een informatieve/uitgebreide review is verplicht na het spelen van dat gratis spel. Anders ban ofzo..

Regels komen allemaal vanzelf als desbetreffende ideeën realiteit worden.

Zijn er nog meer ideeën. Nu de tijd voor iedereen zijn/haar wensen bekend te maken.

DraZ
PS3 Legend!

« Antwoord #27 Gepost op: Maart 28, 2011, 08:25:39 »

nouja.. misschien moeten deze spellen ook niet opgestuurd worden naar leden die minder dan 100 berichtjes hebben ofzo... of toch de actievere leden van het forum (nee, niet naar mij, want ik heb daar helemaal geen tijd voor Wink)

maar als die brainstorm allemaal goed uitgewerkt wordt, denk ik dat dit forum nog wel veel meer leden kan gaan aantrekken

zorg er aub wel voor, dat er niet teveel reclame en banners op de site komen, dat kost je leden (ookal verdien je daar natuurlijk wel weer geld aan)

en wat is eigelijk de bedoeling van die pas, ik bedoel, een beetje winst voor de mensen die hier veel uren insteken, of voor de admin die moet betalen om de site in de lucht te houden begrijp ik wel, maar het zou natuurlijk ook wel leuk zijn als de leden daar van kunnen meeprofiteren door bijvoorbeeld korting te krijgen voor gamebeursen, reiskostenvergoeding voor de bbq of LAN etc... Smiley

Platinum: Fallout 3 - Ratchet&Clank:ACIT - Call of Duty:MW2 -  Bioshock - Borderlands - Fallout: New Vegas - Mafia 2 - The elder scrolls V: Skyrim
Dolbyarmed
Gast
« Antwoord #28 Gepost op: Maart 28, 2011, 08:25:55 »

Heb je gelijk in draz.  daarom als motivatie  om de beste review te schrijven  wint 1 iemand een gratis game einde van het jaar. als je de beste en leukste review hebt geschreven Wink   maar het review schrijven kan dan alleen door  leden die een clubpas hebben ( en dit zijn zoiezo altijd serieuse leden lijkt me;) )

over je 2de reactie   draz.   

de ideeen van de clubpas staan op vorige pagina.
« Laatste verandering: Maart 28, 2011, 08:28:01 door Dolbyarmed » Gelogd
DraZ
PS3 Legend!

« Antwoord #29 Gepost op: Maart 28, 2011, 08:26:54 »

nog een idee, die al vaker gezegd is: maak van de berichtaantallen een grotere verdeling met meer termen, imho ben je te snel ps3 guru Wink

Pagina's: 1 [2] 3 4 ... 23 E-mail dit topic Print 
PS3 Forum.nl - Het Playstation 3 Forum van Nederland | PS3 nieuws & polls | PS3 nieuws (Moderators: nuckacola, KingOfPop1981, HHC-bossie, CoenRSD) | Topic: Het grote PS3 Forum nieuwe stijl topic « vorige volgende »
Ga naar: