Zoek: Geavanceerd zoeken
Welkom, Gast. Alsjeblieft inloggen of registreren.
Mei 26, 2012, 04:28:16

Login met gebruikersnaam, wachtwoord en sessielengte
PS3 SHOP
PS3 Forum.nl - Het Playstation 3 Forum van Nederland | PC area | PC algemeen (Moderators: nuckacola, KingOfPop1981, HHC-bossie) | Topic: Iets vaags tussen mijn muis en mijn geluid 0 geregistreerde leden en 1 gast bekijken dit topic. « vorige volgende »
Pagina's: [1] E-mail dit topic Print
Auteur Topic: Iets vaags tussen mijn muis en mijn geluid  (gelezen 270 keer)
THCweedTHC
PS3 Addict

Aantal schouderklopjes: 0

« Gepost op: April 03, 2011, 05:02:55 »

Hoi.

Ik had 5 jaar de zelfde muis maar hij viel nu echt uit elkaar en was zelfs niet meer met tape te redden. Dus ik liep vanmiddag over de markt. Liggen daar een draadloze muis en toetsenbord in een kraam voor 17.50 dus ik dacht waarom niet... kom thuis sluit het aan doet het goed(eerst gezocht naar driver op internet omdat er geen cd bij zat op de site van Trust stond dat je voor Windows XP geen driver nodig hebt. Oke plug usb stick erin alles doet het meteen, maar alleen als ik op youtube muziek luister gaat bij elke beweging van mijn muis het geluid weg:S. Dan zie ik rechts onderin in mijn balk het mute embleempje erbij komen alsof ik op mute drukt hebt en als ik stop met het bewegen van mijn muis dan is mijn geluid ook weer unmuted. Dus dat betekend dat ik mijn muis niet kan bewegen terwijl ik muziek luister. Ik heb een Trust DS-4400D WIRELESS LASER DESKSET.

Iemand een oplossing?

Peace

Hoolz
PS3 Guru!

Aantal schouderklopjes: 40
Geslacht: Man

BE QUICK OR BE DEAD!

« Antwoord #1 Gepost op: April 03, 2011, 06:22:35 »

Oplossing:

Koop logitech, trust = crap

THCweedTHC
PS3 Addict

Aantal schouderklopjes: 0

« Antwoord #2 Gepost op: April 04, 2011, 07:04:17 »

Vorige trust muis van 20 euro 5 jaar zonder problemen gedaan. Intensief gamen alles..

Pagina's: [1] E-mail dit topic Print 
PS3 Forum.nl - Het Playstation 3 Forum van Nederland | PC area | PC algemeen (Moderators: nuckacola, KingOfPop1981, HHC-bossie) | Topic: Iets vaags tussen mijn muis en mijn geluid « vorige volgende »
Ga naar: