Zoek: Geavanceerd zoeken
Welkom, Gast. Alsjeblieft inloggen of registreren.
Mei 26, 2012, 04:36:40

Login met gebruikersnaam, wachtwoord en sessielengte
PS3 SHOP
PS3 Forum.nl - Het Playstation 3 Forum van Nederland | PS3 nieuws & polls | PS3 help (Moderators: nuckacola, KingOfPop1981, HHC-bossie) | Topic: GT5 academy aanmelden lukt niet, verkeerd land PSN? 0 geregistreerde leden en 1 gast bekijken dit topic. « vorige volgende »
Pagina's: [1] E-mail dit topic Print
Auteur Topic: GT5 academy aanmelden lukt niet, verkeerd land PSN?  (gelezen 339 keer)
18vti
PS3 Newbie
*

Aantal schouderklopjes: 0

« Gepost op: April 07, 2011, 01:17:44 »

Hoi,

Ik was vandaag bezig met GT5 toen ik zag dat je ook (ben niet zo heel actief) mee kon doen met GT5 Academy 2011.
Zodra ik me via de NL site wil aanmelden (kan niet met explorer, werkt niet) krijg ik de melding dat mijn PSN account niet onder de geldige landen valt.
Heel raar want als ik inlog in PSN staat er gewoon Nederland als land en zou ik dus mee moeten kunnen doen met academy 2011 omdat NL daar ook aan mee mag doen.

Overige zaken lukken allemaal wel met de PS3.

Kent iemand bovenstaand probleem?

Mvg, Arjan

Jamez
PS3 Legend!

Aantal schouderklopjes: 96
Geslacht: Man

ლ(ಠ益ಠლ)

« Antwoord #1 Gepost op: April 07, 2011, 05:47:03 »

GT5 Academy is volgens mij al bezig dus je kan je daardoor niet meer aanmelden.

PSN: Jamez_AFCA
18vti
PS3 Newbie
*

« Antwoord #2 Gepost op: April 07, 2011, 07:55:16 »

GT5 Academy is volgens mij al bezig dus je kan je daardoor niet meer aanmelden.

Hij staat bij de seasonal events dus zou je nog gewoon moeten kunnen spelen, dat is ook wat ik elders lees.

Ik zit meer te tubben over dat PSN zegt dat ik niet in 1 van de deelnemende landen zit...PSN adres staat correct, land Nederland...Ergens zit er wat verkeerd
18vti
PS3 Newbie
*

« Antwoord #3 Gepost op: April 08, 2011, 11:00:24 »

Okay, het is gelukt Smiley

Dubbel inloggen op PSN was de oorzaak denk ik.
Gister via de laptop succesvol geregistreerd terwijl de PS3 uitstond.

Nu nog even 15 seconden vinden op de baan Wink

Pagina's: [1] E-mail dit topic Print 
PS3 Forum.nl - Het Playstation 3 Forum van Nederland | PS3 nieuws & polls | PS3 help (Moderators: nuckacola, KingOfPop1981, HHC-bossie) | Topic: GT5 academy aanmelden lukt niet, verkeerd land PSN? « vorige volgende »
Ga naar: