Zoek: Geavanceerd zoeken
Welkom, Gast. Alsjeblieft inloggen of registreren.
Mei 26, 2012, 04:52:25

Login met gebruikersnaam, wachtwoord en sessielengte
PS3 SHOP
PS3 Forum.nl - Het Playstation 3 Forum van Nederland | PS3 nieuws & polls | PS3 nieuws (Moderators: nuckacola, KingOfPop1981, HHC-bossie, CoenRSD) | Topic: Opvolger Wii krachtiger dan Xbox 360 en PlayStation 3 0 geregistreerde leden en 1 gast bekijken dit topic. « vorige volgende »
Pagina's: [1] 2 3 E-mail dit topic Print
Auteur Topic: Opvolger Wii krachtiger dan Xbox 360 en PlayStation 3  (gelezen 1044 keer)
nuckacola
Global Moderator
PS3 Legend!

Aantal schouderklopjes: 116
Geslacht: Man

we had joy we had fun we had united on the run

« Gepost op: April 15, 2011, 03:22:06 »

even is een keer iets anders dan ps3 nieuws komt nintendo op de E3 met een opvolger van de wii Huh? en hij is sterker dan de ps3 Huh?

“Our sources have said the the console is significantly more powerful than the PlayStation 3 and Xbox 360.”
IGN

“Nintendo is doing this one right,” said an anonymous source. “It’s not a gimmick like the Wii.”
Gameinformer

“The controller will be all-new and has a HD screen on it.”

“Nintendo’s plans sounds unreal,” one source said. “Publishers are already planning launch titles and it’s all very exciting.”
CVG

Dus als de anonieme bronnen, die vandaag opeens besloten om allemaal tegelijk hun mond open te doen, gelijk hebben doet Nintendo binnenkort weer mee aan de hardware-race. De filosofie achter de Wii en de DS was juist dat een bescheiden prijskaartje, een vriendelijk uiterlijk en innovatieve spellen belangrijker waren dan de allermooiste graphics, maar met hun volgende spelcomputer lijkt Nintendo daar op terug te komen. Een poging om de hardcore gamers terug te winnen, volgens de bronnen van IGN.

Backwards compatibility met de Wii wordt ook een paar keer genoemd, maar dat hoeft natuurlijk niet te betekenen dat het nieuwe apparaat weer een bewegingsgevoelige controller gebruikt. De Wii is ook alleen maar backwards compatible met de GameCube als je een paarse controller inplugt. Misschien gaat de terugkeer naar mooie graphics ook wel gepaard met een terugkeer naar een gewone controller. Of zou er toch weer een nieuwe gimmick zijn (ŕ la het touchscreen, de bewegingsgevoelige controller en het 3D scherm) die zo geheimzinnig is dat ontwikkelaars er zelfs anoniem niet over durven te praten?

•Nintendo zelf reageert zoals gebruikelijk niet op geruchten.
•Het apparaat heet in ieder geval niet de Wiiii; dat was een woordgrapje van Kotaku (Wii + Romeinse twee) waar ik om moest lachen.
•Een pre-announcement (zoals vorig jaar met de 3DS) zou al deze maand kunnen gebeuren. Daarna zou Nintendo hun volgende spelcomputer op de E3 volledig willen onthullen.
•Dat andere teken van een naderende spelcomputer is ook al gesignaleerd: een prijsverlaging voor de Wii. Volgens nog meer anonieme bronnen betaal je vanaf volgende maand nog maar 150 euro voor een Wii + Mario Kart.
[g.forum]

« Laatste verandering: April 15, 2011, 03:42:33 door nuckacola » Gelogd

harleypaul
PS3 Lord

Aantal schouderklopjes: 22

Acta Non Verba

« Antwoord #1 Gepost op: April 15, 2011, 04:16:20 »

Hij mag ook gerust sterker zijn dan de PS3, hoelang bestaat de PS3 al. Alles wat erna komt moet ook wel sterker en sneller en beter zijn. Nou ja, beter. Dat word ie vast niet.

We few, we happy few,
we band of brothers
For he today that sheds
his blood with me
Shall be my brother
nuckacola
Global Moderator
PS3 Legend!

« Antwoord #2 Gepost op: April 15, 2011, 04:21:52 »

controller met 3D scherm er in mario HD vraag mij af wat voor driver er in moet komen dan dvd kan echt niet meer

Orton
PS3 Expert

Aantal schouderklopjes: 27

« Antwoord #3 Gepost op: April 15, 2011, 04:52:21 »

Er komt geen 3d optie in de wii. Omdat net als de 3ds willen ze dit zonder bril kunnen doen.

jardi94
PS3 Addict

Aantal schouderklopjes: 10

slaap lekker!

« Antwoord #4 Gepost op: April 15, 2011, 05:02:27 »

zou er mischien over na denken als ze goede titels binnen halen anders dus echt niet

KingOfPop1981
Twitter: KingOfPop1981.
Global Moderator
PS3 Legend!

Aantal schouderklopjes: 168

PS3 met 500GB HDD! Crazy but happy!

« Antwoord #5 Gepost op: April 15, 2011, 05:03:31 »

Ze zeggen zelf geen gimmick van de Wii. Dus wordt een heel ander concept dan de Wii.

Shifter
PS3 Addict

Aantal schouderklopjes: 5

« Antwoord #6 Gepost op: April 15, 2011, 07:29:30 »

Om de hardcore gamer terug...... jammer nintendo, ik heb al een vermogen uitgegeven aan de NES, SNEs, N64, Gamecube en Wii en ja ik heb ze allemaal nog staan. Helaas werden de games op de gamecube al minder en die van de Wii zijn volledig ruk.

Eerst zien dan geloven, bij de PS3 wordt ik op mijn wenken bediend qua games. Ik zie daarom weinig reden om terug te keren naar nintendo met al hun loze beloftes. (we laten de hardcore gamers niet in de steek,,, ja mijn reet)

nuckacola
Global Moderator
PS3 Legend!

« Antwoord #7 Gepost op: April 15, 2011, 07:47:15 »

De controller van de Wii-opvolger heeft een scherm met een diagonaal van 6 inch (ruim 15 centimeter). Dat meldt de grote Franse website 01net.com op basis van anonieme bronnen.

Deze site beweert dat de projectnaam van de spelcomputer Project Cafe is, dat het apparaat draait op een PowerPC-processor van IBM met drie cores en een grafische chip heeft van Ati. De Wii werkt ook op de grafische techniek van Ati en IBM's PowerPC-techniek wordt in verschillende vormen gebruikt in de Wii, Xbox 360 en PlayStation 3.

Volgens 01net zou het apparaat 512 megabyte aan intern geheugen hebben. Dat is aanzienlijk meer dan de 88 megabyte van de Wii en net zoveel als de Xbox 360. Bovendien gebruikt de Xbox 360 ook een PowerPC-processor met drie cores en een grafische kaart van Ati. Als deze informatie klopt, dan lijkt het onwaarschijnlijk dat de Wii-opvolger veel krachtiger is dan de PlayStation 3 en Xbox 360. Die bewering werd eerder vandaag gedaan door bronnen van CVG en IGN.

Đayli
PS3 Hero

Aantal schouderklopjes: 9

« Antwoord #8 Gepost op: April 15, 2011, 07:59:48 »

De controller van de Wii-opvolger heeft een scherm met een diagonaal van 6 inch (ruim 15 centimeter). Dat meldt de grote Franse website 01net.com op basis van anonieme bronnen.

Deze site beweert dat de projectnaam van de spelcomputer Project Cafe is, dat het apparaat draait op een PowerPC-processor van IBM met drie cores en een grafische chip heeft van Ati. De Wii werkt ook op de grafische techniek van Ati en IBM's PowerPC-techniek wordt in verschillende vormen gebruikt in de Wii, Xbox 360 en PlayStation 3.

Volgens 01net zou het apparaat 512 megabyte aan intern geheugen hebben. Dat is aanzienlijk meer dan de 88 megabyte van de Wii en net zoveel als de Xbox 360. Bovendien gebruikt de Xbox 360 ook een PowerPC-processor met drie cores en een grafische kaart van Ati. Als deze informatie klopt, dan lijkt het onwaarschijnlijk dat de Wii-opvolger veel krachtiger is dan de PlayStation 3 en Xbox 360. Die bewering werd eerder vandaag gedaan door bronnen van CVG en IGN.

512 mb maar en dan krachter als de ps3 nou veel succes

BFarmy
PS3 Addict

Aantal schouderklopjes: 1

« Antwoord #9 Gepost op: April 16, 2011, 09:30:57 »

Eerst zien dan geloven, wanneer deze waarschijnlijk uitkomt krijg je vast te maken met "kinderziektes" en van al die toestanden... De ps3 is tot nu toe de beste console.

Orton
PS3 Expert

Aantal schouderklopjes: 27

« Antwoord #10 Gepost op: April 16, 2011, 10:08:59 »

Toch ga ik hem kopen. Puur omdat ik het wil mee maken hoe zo iets is. Voor het zelfde geld komen er wel leuke spellen op.

Hoolz
PS3 Guru!

Aantal schouderklopjes: 40

BE QUICK OR BE DEAD!

« Antwoord #11 Gepost op: April 16, 2011, 10:13:17 »

*koopt niks van Nintendo*

jardi94
PS3 Addict

Aantal schouderklopjes: 10

slaap lekker!

« Antwoord #12 Gepost op: April 16, 2011, 01:55:36 »

ik wacht alles wel af nintendo moet nog veel verbeteren online

Ricmaniac
PS3 Master

Aantal schouderklopjes: 15

/LOVE PS3

« Antwoord #13 Gepost op: April 18, 2011, 10:49:50 »

beter dan ps3 mag ook wel idd.. ook omdat ps3 al ruime 5 jaar uit is.

Maar sowieso is ps3 gewoon eigenlijk niet mooi. als je het vergelijkt met pc en xbox. Pc logisch want kan veel meer shit in. maar bijna alle spellen zijn op xbox mooier dan ps3. alleen ben ik ps fanboy + vind het leuker hoe het zit met trophie systeem en ook nog is de exclusives die ik vetter vind dan Xbox.

Maar toch vraag ik me af hoe ze bed8 hebben om de ps3 zo te maken zoals die is. grootste probleem blijft de videokaart in dat ding. enige echte minpunt van ps3 vind ik. Maar begrijp me niet verkeerd hoor. iedereen die geen ps3 heeft moet er nog 1 gaan halen hoor Tongue best console so far

nuckacola
Global Moderator
PS3 Legend!

« Antwoord #14 Gepost op: April 18, 2011, 11:02:07 »

Ricmaniac  sterkte met deze uitspraak lol

EDIT klopje voor je man
« Laatste verandering: April 18, 2011, 11:04:39 door nuckacola » Gelogd

Pagina's: [1] 2 3 E-mail dit topic Print 
PS3 Forum.nl - Het Playstation 3 Forum van Nederland | PS3 nieuws & polls | PS3 nieuws (Moderators: nuckacola, KingOfPop1981, HHC-bossie, CoenRSD) | Topic: Opvolger Wii krachtiger dan Xbox 360 en PlayStation 3 « vorige volgende »
Ga naar: