Zoek: Geavanceerd zoeken
Welkom, Gast. Alsjeblieft inloggen of registreren.
Mei 26, 2012, 05:15:05

Login met gebruikersnaam, wachtwoord en sessielengte
PS3 SHOP
PS3 Forum.nl - Het Playstation 3 Forum van Nederland | PS3 nieuws & polls | PS3 nieuws (Moderators: nuckacola, KingOfPop1981, HHC-bossie, CoenRSD) | Topic: "Voetbal-games maakt agressiever dan shooter-games" 0 geregistreerde leden en 3 gasten bekijken dit topic. « vorige volgende »
Pagina's: 1 [2] E-mail dit topic Print
Auteur Topic: "Voetbal-games maakt agressiever dan shooter-games"  (gelezen 813 keer)
nuckacola
Global Moderator
PS3 Legend!

Aantal schouderklopjes: 116
Geslacht: Man

we had joy we had fun we had united on the run

« Antwoord #15 Gepost op: Mei 08, 2011, 09:12:07 »

van voetbal wordt ik zowiezo ..... agressief

MartieB19
Gast
« Antwoord #16 Gepost op: Mei 08, 2011, 09:33:14 »

Waarschijnlijk omdat het je bij voetbalspellen de wedstrijd kan kosten en problemen in het verloop van de competitie. Bij schietspellen druk je op het knopje respawn en je kunt vervolgens meteen wraak nemen.

Overigens heb ik nog nooit bij Fifa te maken gehad met een scheidsrechter die een onterechte penalty gaf, of een buitenspelgoal niet afkeurde...dus sowieso rare vergelijking.

En vinden jullie het niet een beetje goedkoop om de reactie van een heel land op basis van die 40 personen te concluderen.
« Laatste verandering: Mei 08, 2011, 09:39:00 door MartieB19 » Gelogd
nuckacola
Global Moderator
PS3 Legend!

Aantal schouderklopjes: 116

we had joy we had fun we had united on the run

« Antwoord #17 Gepost op: Mei 08, 2011, 09:38:13 »

echt niet Huh? fifa zit al jaren vol met fouten weet nog een tijd dat ik dacht dat fifa door vrouwen werd gemaakt omdat die buitenspel voor geen meter werkte

CoenRSD
Moderator
PS3 Guru!

Aantal schouderklopjes: 194

PS3Forum.nl | 05/2012

« Antwoord #18 Gepost op: Mei 08, 2011, 09:38:31 »

Waarschijnlijk omdat het je bij voetbalspellen de wedstrijd kan kosten en problemen in het verloop van de competitie. Bij schietspellen druk je op het knopje respawn en je kunt vervolgens meteen wraak nemen.

Overigens heb ik nog nooit bij Fifa te maken gehad met een scheidsrechter die een onterechte penalty gaf, of een buitenspelgoal niet afkeurde...dus sowieso rare vergelijking.

Kijk , dit zijn goeie posts! Ben het volkomen met je eens. Respwanen , opzoeken en vervolgens paybacken is heel wat makkelijker als een hele wedstrijd overnieuw spelen. Schouderklopje voor jou.

Moderator : PS3Nieuws | PS3Games
MartieB19
Gast
« Antwoord #19 Gepost op: Mei 08, 2011, 09:42:20 »

echt niet Huh? fifa zit al jaren vol met fouten weet nog een tijd dat ik dacht dat fifa door vrouwen werd gemaakt omdat die buitenspel voor geen meter werkte
Haha, humor!
Nee serieus, ook als ik met hands speel zijn de penalty's altijd terecht geweest. ( Heb ik het wel over Fifa 11 he, heb daar echt weinig problemen bij )
CoenRSD
Moderator
PS3 Guru!

PS3Forum.nl | 05/2012

« Antwoord #20 Gepost op: Mei 08, 2011, 09:43:13 »

Haha, humor!
Nee serieus, ook als ik met hands speel zijn de penalty's altijd terecht geweest. ( Heb ik het wel over Fifa 11 he, heb daar echt weinig problemen bij )

Ach , de grensrechters in het spel zitten tenminste altijd goed met buitenspel. In real life wil dat nog wel eens anders zijn...

MartieB19
Gast
« Antwoord #21 Gepost op: Mei 08, 2011, 09:50:31 »

Ach , de grensrechters in het spel zitten tenminste altijd goed met buitenspel. In real life wil dat nog wel eens anders zijn...
Het enige wat me een beetje kan irriteren is dat de scheidsrechter in de weg staat als je iemand een dieptepass gaf die in scoringspositie staat.
CoenRSD
Moderator
PS3 Guru!

PS3Forum.nl | 05/2012

« Antwoord #22 Gepost op: Mei 08, 2011, 09:53:15 »

Het enige wat me een beetje kan irriteren is dat de scheidsrechter in de weg staat als je iemand een dieptepass gaf die in scoringspositie staat.

Oh. Het enigste wat ik irritand vind aan FIFA11 (Online) is als de tegenstander de wedstrijd pauzeert. Maar , bij de voorgaande FIFA's liepen de grensrechters niet eens in het veld rond. Toch goed dat ze er nu wel zijn , voor het nog relalistischer maken van het spel. Tja , en als de scheids dan een keer in de pad loopt , dan is dat maar zo. Geloof gerust dat je het irri vind hoor.

MartieB19
Gast
« Antwoord #23 Gepost op: Mei 08, 2011, 10:08:49 »

Oh. Het enigste wat ik irritand vind aan FIFA11 (Online) is als de tegenstander de wedstrijd pauzeert. Maar , bij de voorgaande FIFA's liepen de grensrechters niet eens in het veld rond. Toch goed dat ze er nu wel zijn , voor het nog relalistischer maken van het spel. Tja , en als de scheids dan een keer in de pad loopt , dan is dat maar zo. Geloof gerust dat je het irri vind hoor.
Oh, met online bedoel je! Dan is het irritant als je tegenstander weg gaat in de 89e minuut wanneer je hem 5-0 klop geeft. Njah, dat de scheids in de weg loopt dat is nog niet het einde van de wereld want dat is natuurlijk ook mogelijk in real life football.
Watdoeje
PS3 Newbie
*

Aantal schouderklopjes: 0

« Antwoord #24 Gepost op: Mei 09, 2011, 08:49:23 »

Haha, zo had ik het eigenlijk nog nooit bekeken, moet wel zeggen dat ik ermee eens ben.
XC-ROB
Gast
« Antwoord #25 Gepost op: Mei 09, 2011, 10:11:34 »

Oh, met online bedoel je! Dan is het irritant als je tegenstander weg gaat in de 89e minuut wanneer je hem 5-0 klop geeft. Njah, dat de scheids in de weg loopt dat is nog niet het einde van de wereld want dat is natuurlijk ook mogelijk in real life football.

Dat wekt bij mij ook bijzonder veel irritatie op, al is het in mijn geval meestal een zwaar bevochten 2-1 stand Sad

Pagina's: 1 [2] E-mail dit topic Print 
PS3 Forum.nl - Het Playstation 3 Forum van Nederland | PS3 nieuws & polls | PS3 nieuws (Moderators: nuckacola, KingOfPop1981, HHC-bossie, CoenRSD) | Topic: "Voetbal-games maakt agressiever dan shooter-games" « vorige volgende »
Ga naar: