Ik kan de spellen nog steeds niet downloaden.. Of ik doe wat gruwelijks fout

Q. Hoe claim ik mijn gratis games?- Ga vanuit je XMB naar de PlayStation Store
- Klik de de Welcome Back baner
- Ga naar de Welcome Back categorie en selecteer het ‘PlayStation 3 Gratis Games’ item, en selecteer 'Get Know’ (maar dan in het Nederlands)
- Selecteer op het volgende scherm de 2 games die je wilt downloaden.
(deze instructies gelden voor zowel de PS3 als de PSP)
Q. Ik kan de gratis games niet vinden? Het Welcome Back icoontje is verdwenen? Ik heb 1 game gedownload, waar is de tweede?
A. Ga op je XMB (het menu van je PS3 als je niet aan het gamen bent) naar:- Playstation Network
- Account Beheer
- Transactiebeheer
- Lijst van services
- PlaystationNetwork Promoties
- Gratis Playstation 3 Games / Gratis PSP Games
- Selecteer Content.
Daar kun je nu de games vinden.
Q. Ik kan mijn download niet terugvinden? Mijn ’Overzicht gedownload" is leeg?A. Zie je een game die je een download niet bij ’Netwerk'->’Downloadbeheer' staan, kijk dan eerst even bij ’Overzicht gedownload’ in de PSS(rechtsbovenin). Staat je download ook daar niet tussen, kijk dan even bij het 'Transactiebeheer' (zie het antwoord bij de vorige vraag).
Q. Waarom krijg ik een melding te zien? ("Content is niet beschikbaar" / "Er is een fout opgetreden bij de installatie" / "Er is een fout opgetreden").Het is sinds de release van get Welcome Back programma erg druk in de PlayStation Store(PSS), daardoor is er een kans dat je één van bovenstaande meldingen getoond krijgen bij het 'openen' van de PSS/Account Beheer of het downloaden van de content in de PSS. Probeer het nogmaals op een later moment, de komende dagen/uren zal het geleidelijk aan minder druk zijn.
Je hebt 30 dagen de tijd je content op te eisen, je bent niet verplicht het per se dit weekend te downloaden.