Zoek: Geavanceerd zoeken
Welkom, Gast. Alsjeblieft inloggen of registreren.
Mei 26, 2012, 05:37:57

Login met gebruikersnaam, wachtwoord en sessielengte
PS3 SHOP
PS3 Forum.nl - Het Playstation 3 Forum van Nederland | PC area | PC algemeen (Moderators: nuckacola, KingOfPop1981, HHC-bossie) | Topic: Gadgets werken niet meer in win 7 0 geregistreerde leden en 1 gast bekijken dit topic. « vorige volgende »
Pagina's: [1] E-mail dit topic Print
Auteur Topic: Gadgets werken niet meer in win 7  (gelezen 2593 keer)
BFarmy
PS3 Addict

Aantal schouderklopjes: 1
Geslacht: Man

« Gepost op: Mei 23, 2011, 06:22:19 »

Werken je gadget op het bureaublad niet meer goed?
Geen probleem, dit is simpel op te lossen door het programma Malwarebytes Anti-Malware te downloaden. Url: http://www.malwarebytes.org/
Heb dit probleem dankzij dit programma opgelost.
Gebruiksaanwijzing:
1. Je doet het programma open.
2. Je klikt op: snelle scan.
3. Als het programma je pc gescand heeft zal hij waarschijnlijk wel "gevaarlijke objecten" hebben gevonden. (Dus ook het object dat je gadgets blokt)
4. Dan klik je op "Objecten verwijderen" (links onderaan)
5. Het programma zal je vragen om je computer te herstarten, dan klik je op "Herstarten".
6. Wanneer je computer is herstart is je pc clean van alle malware. Het object dat je gadgets geblokt heeft is dan ook verwijdert en zie je ze terug voluit.

Dit programma is gratis (behalve Malwarebytes Anti-Malware PRO). Het is een zeer nuttig programma om je malware van je computer te verwijderen.

vb van de gadget:

* Knipsel gadget.JPG (1.44 KB, 213x114 - bekeken 153 keer.)

KingOfPop1981
Twitter: KingOfPop1981.
Global Moderator
PS3 Legend!

Aantal schouderklopjes: 168

PS3 met 500GB HDD! Crazy but happy!

« Antwoord #1 Gepost op: Mei 23, 2011, 06:28:12 »

Waarom zouden die niet meer goed werken met Windows 7?

BFarmy
PS3 Addict

Aantal schouderklopjes: 1

« Antwoord #2 Gepost op: Mei 23, 2011, 06:50:42 »

Waarom zouden die niet meer goed werken met Windows 7?
Ik weet niet, ik heb dit opeens gekregen toen ik men pc opzette.
Het is geen soort virus want toen mijn pc gescand heb met "Norman" (antivirusprogramma)  toen detecteerde hij helemaal niets. Maar het kan ook gewoon komen door verkeerde instellingen, en dat corrigeert hij dan. Maar veel mensen krijgen dit probleem op win 7. Ik was toen aan het rond googelen maar geen enkele goede oplossing.

Pagina's: [1] E-mail dit topic Print 
PS3 Forum.nl - Het Playstation 3 Forum van Nederland | PC area | PC algemeen (Moderators: nuckacola, KingOfPop1981, HHC-bossie) | Topic: Gadgets werken niet meer in win 7 « vorige volgende »
Ga naar: