Zoek: Geavanceerd zoeken
Welkom, Gast. Alsjeblieft inloggen of registreren.
Mei 26, 2012, 05:45:01

Login met gebruikersnaam, wachtwoord en sessielengte
PS3 SHOP
PS3 Forum.nl - Het Playstation 3 Forum van Nederland | PS3 trophies | Algemeen (Moderators: nuckacola, KingOfPop1981, HHC-bossie, Jamez) | Topic: Wat vind je van trophyhoeren? 0 geregistreerde leden en 1 gast bekijken dit topic. « vorige volgende »
Pagina's: [1] 2 3 ... 10 E-mail dit topic Print
Auteur Topic: Wat vind je van trophyhoeren?  (gelezen 2609 keer)
Jamez
Moderator
PS3 Legend!

Aantal schouderklopjes: 96
Geslacht: Man

ლ(ಠ益ಠლ)

« Gepost op: Mei 30, 2011, 10:20:44 »

Laat maar horen wat je van ze vindt, dit kan positief of negatief zijn!

Ik zelf vind het wel geinig om te hoeren,het is gewoon waar je je vrije tijd in wilt steken.
De een hoert trophies dan andere steekt zijn vrije tijd weer ergens anders in toch. Wink

De eindbaas der trophyhoeren:

Hakoom Level 49 (49%):

256 Platinum

997 Gold

2975 Silver

9195 Bronze

PSN: Jamez_AFCA

DraZ
PS3 Legend!

Aantal schouderklopjes: 60

PSN: DraZziE

« Antwoord #1 Gepost op: Mei 30, 2011, 10:33:17 »

ik steek mijn tijd in online knallen (mw2)... platinum trophies haal ik alleen op games die ik echt de moeite waard vind, anders zijn deze voor mijn betekenisloos Wink

Platinum: Fallout 3 - Ratchet&Clank:ACIT - Call of Duty:MW2 -  Bioshock - Borderlands - Fallout: New Vegas - Mafia 2 - The elder scrolls V: Skyrim
Crimby
PS3 Master

Aantal schouderklopjes: 19

Who said I was a Geek??

« Antwoord #2 Gepost op: Mei 30, 2011, 10:45:30 »

Ik vind de meeste trophyhoeren-games echt leuk om te doen... ice age, cloudy with a chance of meatballs en Up! zijn games waar ik erg veel plezier van heb gehad...

Borderlands vond ik echt een top spel en BFBC2 (bijna plat) is mn favo game...

Ik doe ook aan trophyhoeren maar ik heb er wel plezier van... en ik heb tijden dat ik gewoon alleen maar online knal... prima toch:)

XC-ROB
Gast
« Antwoord #3 Gepost op: Mei 30, 2011, 10:48:28 »

Ik heb er weinig mee, maar wil soms best andere helpen om wat online trophies te halen.
Ervaring is wel dat veel games de spelen hierdoor langer blijven spelen, maar ik zelf kijk er weinig tot niet naar.
CoenRSD
PS3 Guru!

Aantal schouderklopjes: 194

PS3Forum.nl | 05/2012

« Antwoord #4 Gepost op: Mei 30, 2011, 11:17:39 »

In het begin had ik er weinig mee , maar vind het nu wel leuk.

Moderator : PS3Nieuws | PS3Games
jilljanssens
PS3 Boss

Aantal schouderklopjes: 6

Kyan 4 september 2010

« Antwoord #5 Gepost op: Mei 30, 2011, 12:11:38 »

Ik koop alleen spellen die ik leuk vind/ die me leuk lijken. Ik speel het eerst gewoon en als ik dan een beetje ben uitgespeeld, kijk ik of er nog een paar makkelijke trophys zijn te halen.
Als andere er wat verder in gaan, is prima. Zo rollen de spellen tenminste over de toonbank. Maar wat ik dan weer niet snap, is een super dom spel kopen, alleen voor de trophy's.
Het is niet dat je er wat aan hebt, of om aan je kinderen te laten zien later  Tongue
« Laatste verandering: Mei 30, 2011, 12:42:45 door jilljanssens » Gelogd

DraZ
PS3 Legend!

Aantal schouderklopjes: 60

PSN: DraZziE

« Antwoord #6 Gepost op: Mei 30, 2011, 12:39:18 »

dat had ik dus bij terminator 2.. ooit 2e hands aangeschaft voor de easy platinum.. maar na 2 levels weggelegd, vond het spel gewoon echt niet leuk.. dan ga ik em niet blijven spelen

Platinum: Fallout 3 - Ratchet&Clank:ACIT - Call of Duty:MW2 -  Bioshock - Borderlands - Fallout: New Vegas - Mafia 2 - The elder scrolls V: Skyrim
KingOfPop1981
Twitter: KingOfPop1981.
Global Moderator
PS3 Legend!

Aantal schouderklopjes: 168

PS3 met 500GB HDD! Crazy but happy!

« Antwoord #7 Gepost op: Mei 30, 2011, 02:49:03 »

Sommige trophyhoer games zijn ook gewoon leuk om te doen zoals Ice Age, Cloudy With A Chance Of Meatballs, Madagascar Kartz. Met dit soort games heb ik mijzelf best vermaakt tussendoor.

Crimby
PS3 Master

Aantal schouderklopjes: 19

Who said I was a Geek??

« Antwoord #8 Gepost op: Mei 30, 2011, 02:58:14 »

Ik koop alleen spellen die ik leuk vind/ die me leuk lijken. Ik speel het eerst gewoon en als ik dan een beetje ben uitgespeeld, kijk ik of er nog een paar makkelijke trophys zijn te halen.
Als andere er wat verder in gaan, is prima. Zo rollen de spellen tenminste over de toonbank. Maar wat ik dan weer niet snap, is een super dom spel kopen, alleen voor de trophy's.
Het is niet dat je er wat aan hebt, of om aan je kinderen te laten zien later  Tongue

Je hebt sowieso weinig aan gamen... wat heb je er aan als je CoD Black Ops platinum hebt? Net zo weinig als Hannah Montana... En als je je even over je trots (niet specifiek jij hoor:) ) heen zet dan zal je zien dat spellen als ice age e.d. echt leuke spellen zijn...

Ik speel nu Cloudy with a chance of meatballs... maar m'n vriendin vind die ook erg leuk en spelen we dus samen... aangezien ik het op mn buik kan schrijven dat we battlefield gaan spelen:P

jilljanssens
PS3 Boss

Aantal schouderklopjes: 6

Kyan 4 september 2010

« Antwoord #9 Gepost op: Mei 30, 2011, 03:09:56 »

@ Crimby,

Dat klopt, daar zeg ik ook niks over. Gamen is puur vermaak.
Als je bewust een spel koopt wat je normaal niet zou spelen, maar puur om de trophy's, dat is een beetje tegen de draad in. Maar als je gewoon een spelletje koopt wat je samen met je vriendin of kind kan spelen, is dat ook voor het vermaak. Dat je hem dan meteen platinum hebt, daar is niks mis mee he.

Ik speel ook Little big planet, risk en monopoly op de ps3, omdat ik mijn vrouw anders niet aan het gamen krijg (is een reden om iedere keer een nieuwe playstation te kopen).

Ricmaniac
PS3 Master

Aantal schouderklopjes: 15

/LOVE PS3

« Antwoord #10 Gepost op: Mei 30, 2011, 03:14:58 »

ik game zelf veel ook voor de trophies. maar dan alsnog wel alleen met spellen die ik idd leuk vind. (op terminator salvation na)

Orton
PS3 Expert

Aantal schouderklopjes: 27

« Antwoord #11 Gepost op: Mei 30, 2011, 03:51:45 »

jullie zijn allemaal hoeren !!!

Soms denk ik van nou zal ik deze eens helemaal gaan halen maar op een gegeven moment zakt mijn interesse weg of koop weer een nieuw spel. Zo heb ik de meeste al uitgespeeld maar geen zin om 6 keer het spel te spelen voor die ene trophy. Maar ik vind het niet erg als iemand anders het doet voor mij geld alleen het spel niet de punten.

MilanSven
PS3 Expert

Aantal schouderklopjes: 48

« Antwoord #12 Gepost op: Mei 30, 2011, 04:04:19 »

Ik vind het ook wel leuk om te doen! Ik game eigenlijk nooit online, dus probeer dan eigenlijk wel de offline trophies te halen. En aangezien er nog best wel games zijn die alleen maar offline trophies hebben, vermaak ik me best. En hierdoor speel ik een game ook veel langer.

En heb Up! en Shrek samen met m'n vrouw gespeeld. Speel ze dus niet omdat het zulke geweldige games zijn, maar om gewoon ff lekker samen te gamen. Dus als iemand nog tips heeft voor games... Smiley

"BAZINGA!"
Ricmaniac
PS3 Master

Aantal schouderklopjes: 15

/LOVE PS3

« Antwoord #13 Gepost op: Mei 30, 2011, 04:31:31 »

en met trophy's geeft me toch meer voldoening. als je dat geluidje hoort en zo'n dikke platinum trophy ziet dan is het toch nog net iets meer van: oke ik heb alles uitgespeeld. ik heb hem klaar.

Jamez
Moderator
PS3 Legend!

Aantal schouderklopjes: 96

ლ(ಠ益ಠლ)

« Antwoord #14 Gepost op: Mei 30, 2011, 07:12:05 »

had met Coen over op msn en dit kwam toevallig voorbij.

Citaat
''ik heb Hannah montanna the game ook voor 20 gekocht,
 die haal platinum je ruilt hem voor andere game.
 je haalt die weer platinum en ruilt die weer.
 het is gewoon een kleine inverstering in een hoerenhandel ghehe''

Vond het wel grappig.

PSN: Jamez_AFCA

Pagina's: [1] 2 3 ... 10 E-mail dit topic Print 
PS3 Forum.nl - Het Playstation 3 Forum van Nederland | PS3 trophies | Algemeen (Moderators: nuckacola, KingOfPop1981, HHC-bossie, Jamez) | Topic: Wat vind je van trophyhoeren? « vorige volgende »
Ga naar: