Zoek: Geavanceerd zoeken
Welkom, Gast. Alsjeblieft inloggen of registreren.
Mei 26, 2012, 05:51:00

Login met gebruikersnaam, wachtwoord en sessielengte
PS3 SHOP
PS3 Forum.nl - Het Playstation 3 Forum van Nederland | Hardware, software & design | PSN en online services (Moderators: nuckacola, KingOfPop1981, HHC-bossie) | Topic: PSN: Kan wachtwoord niet veranderen door service onderhoud? 0 geregistreerde leden en 1 gast bekijken dit topic. « vorige volgende »
Pagina's: [1] E-mail dit topic Print
Auteur Topic: PSN: Kan wachtwoord niet veranderen door service onderhoud?  (gelezen 725 keer)
Bo-Cullen
PS3 Newbie
*

Aantal schouderklopjes: 0

« Gepost op: Mei 30, 2011, 06:12:52 »

Goedenavond!

Ik heb vanaf vrijdag geprobeerd mijn wachtwoord te veranderen van mijn PSN account maar krijg zowel
op de Playstation als op Internet een 'Under maintenance' melding.
Ook kan ik hierdoor niet inloggen bij welke website dan ook van Sony of Playstationnetwork.
Weet iemand misschien een oplossing? Of hoe lang dit onderhoud nu weer gaat duren?

Alvast bedankt voor je tijd,
Bo

Orton
PS3 Expert

Aantal schouderklopjes: 27
Geslacht: Man

« Antwoord #1 Gepost op: Mei 30, 2011, 06:17:20 »

klopt gisteren en vanmiddag deed hij het nog maar ze hebben hem weer offline gehaald. Je moet nog even geduld hebben denk ik.

dkawa
PS3 Newbie
*

« Antwoord #2 Gepost op: Augustus 10, 2011, 07:55:41 »

is nog steeds het geval, of niet? Ik probeerde net mn wachtwoord te wijzigen en de site zegt nog steeds 'site under construction'

https://store.playstation.com/accounts/reset/beginPasswordResetFlow.action?target=login
KingOfPop1981
Twitter: KingOfPop1981.
Global Moderator
PS3 Legend!

Aantal schouderklopjes: 168
Geslacht: Man

PS3 met 500GB HDD! Crazy but happy!

« Antwoord #3 Gepost op: Augustus 10, 2011, 08:50:59 »

In principe niet maar je kan je wachtwoord ook wijzigen op via je PS3.

dkawa
PS3 Newbie
*

« Antwoord #4 Gepost op: Augustus 10, 2011, 09:35:07 »

In principe niet maar je kan je wachtwoord ook wijzigen op via je PS3.

hoe dan?

Pagina's: [1] E-mail dit topic Print 
PS3 Forum.nl - Het Playstation 3 Forum van Nederland | Hardware, software & design | PSN en online services (Moderators: nuckacola, KingOfPop1981, HHC-bossie) | Topic: PSN: Kan wachtwoord niet veranderen door service onderhoud? « vorige volgende »
Ga naar: