Zoek: Geavanceerd zoeken
Welkom, Gast. Alsjeblieft inloggen of registreren.
Mei 26, 2012, 06:06:35

Login met gebruikersnaam, wachtwoord en sessielengte
PS3 SHOP
PS3 Forum.nl - Het Playstation 3 Forum van Nederland | Hardware, software & design | PSN en online services (Moderators: nuckacola, KingOfPop1981, HHC-bossie) | Topic: geboortedatum 0 geregistreerde leden en 2 gasten bekijken dit topic. « vorige volgende »
Pagina's: [1] E-mail dit topic Print
Auteur Topic: geboortedatum  (gelezen 984 keer)
neorely
PS3 Newbie
*

Aantal schouderklopjes: 0

« Gepost op: Juni 05, 2011, 10:20:32 »

ik zal mijn probleem even uitleggen:

Ik en een vriend hebben tijdje gelden samen een psn account aangemaakt. Mijn ps3 ging toen kapot. Op mijn nieuwe ps3 wilde ik vandaag inloggen op dat gezamelijke account. Hiervoor moest ik e-mail en wachtwoord invullen wat gelukt is, maar vervolgens moest ik ook een geboortedatum invullen. Mijn vriend en ik weten allebij helaas niet welke datum we hebben ingesteld. Mijn vriend kan op zijn ps3 nog wel op dit gezamelijk account dus ik vroeg me af of er een manier was om je eigen geboortedatum te zien zodat ik deze kan invullen of is er een andere manier om dit probleem te verhelpen? Ik heb al lopen zoeken maar ik kon het niet vinden, zowel op de ps3 niet als via de site.

alsevast bedankt

KingOfPop1981
Twitter: KingOfPop1981.
Global Moderator
PS3 Legend!

Aantal schouderklopjes: 168
Geslacht: Man

PS3 met 500GB HDD! Crazy but happy!

« Antwoord #1 Gepost op: Juni 05, 2011, 10:25:25 »

Sony bellen. Ik snap trouwens nog steeds niet waarom mensen zomaar wat invullen. Wat is er mis met je eigen geboorte datum.

neorely
PS3 Newbie
*

Aantal schouderklopjes: 0

« Antwoord #2 Gepost op: Juni 05, 2011, 10:28:08 »

aangezien ik en mijn vriend niet op de zelfde dag jarig zijn hebben we geen van beide gebruikt.. maarja welke wel?
KingOfPop1981
Global Moderator
PS3 Legend!

« Antwoord #3 Gepost op: Juni 05, 2011, 10:29:07 »

aangezien ik en mijn vriend niet op de zelfde dag jarig zijn hebben we geen van beide gebruikt.. maarja welke wel?

Nog steeds niet logisch dan maar goed. Normaal gezien kan je het via de PS website wel bekijken maar die is nog nog online. Dus wordt Sony bellen.

BoycotF
PS3 Master

Aantal schouderklopjes: 11

« Antwoord #4 Gepost op: Juni 05, 2011, 10:47:23 »

Sony bellen. Ik snap trouwens nog steeds niet waarom mensen zomaar wat invullen. Wat is er mis met je eigen geboorte datum.
Haha ik hoorde altijd als je 16 bent en je wilt iets uit de store kopen wat 18+ is dat dat niet mag ofzo? Tongue

KingOfPop1981
Global Moderator
PS3 Legend!

« Antwoord #5 Gepost op: Juni 05, 2011, 10:48:43 »

Haha ik hoorde altijd als je 16 bent en je wilt iets uit de store kopen wat 18+ is dat dat niet mag ofzo? Tongue

Klopt. En 18+ games staan dan geblokkeerd. Ik snap wel dat velen daarom andere geboortedatum invullen maar snap niet dat heel veel zo stom zijn deze niet even op te schrijven.

CoenRSD
PS3 Guru!

Aantal schouderklopjes: 194

PS3Forum.nl | 05/2012

« Antwoord #6 Gepost op: Juni 06, 2011, 07:31:33 »

Klopt. En 18+ games staan dan geblokkeerd. Ik snap wel dat velen daarom andere geboortedatum invullen maar snap niet dat heel veel zo stom zijn deze niet even op te schrijven.

Gewoon je eigen geboortedatum , maar dan een ander bouwjaar. En gewoon opschrijven inderdaad.

Moderator : PS3Nieuws | PS3Games
CeriasZ
PS3 Lord

Aantal schouderklopjes: 39

HomeBoy~

« Antwoord #7 Gepost op: Augustus 12, 2011, 08:16:56 »

Gewoon je eigen geboortedatum , maar dan een ander bouwjaar. En gewoon opschrijven inderdaad.

Het zijn geen auto's. Tongue

CeriasZ

Pagina's: [1] E-mail dit topic Print 
PS3 Forum.nl - Het Playstation 3 Forum van Nederland | Hardware, software & design | PSN en online services (Moderators: nuckacola, KingOfPop1981, HHC-bossie) | Topic: geboortedatum « vorige volgende »
Ga naar: