Zoek: Geavanceerd zoeken
Welkom, Gast. Alsjeblieft inloggen of registreren.
Mei 26, 2012, 06:32:32

Login met gebruikersnaam, wachtwoord en sessielengte
PS3 SHOP
PS3 Forum.nl - Het Playstation 3 Forum van Nederland | PS3 nieuws & polls | PS3 algemeen (Moderators: nuckacola, KingOfPop1981, HHC-bossie) | Topic: Gaming binnen 10 jaar van Apple 0 geregistreerde leden en 2 gasten bekijken dit topic. « vorige volgende »
Pagina's: [1] E-mail dit topic Print
Auteur Topic: Gaming binnen 10 jaar van Apple  (gelezen 340 keer)
YoupY
PS3 Hero

Aantal schouderklopjes: 3
Geslacht: Man

« Gepost op: Juni 21, 2011, 04:49:33 »

Hoofd PlayStation: ‘Gaming binnen tien jaar van Apple’

Nintendo, Microsoft en Sony zijn over tien jaar waarschijnlijk niet meer de grootste spelers in de gamesindustrie. De kans is vrij groot dat Apple die positie inneemt met iOS. Dat zegt Phil Harrison in het journalistieke gamesmagazine EDGE. Harrison stond jarenlang aan het hoofd van Sony’s Europese PlayStation-tak. “Je ziet een spel, drukt een knop en het staat op je apparaat. Games kopen gaat zo elegant in de App Store dat de concurrentie moet uitkijken niet snel als antiek aan te voelen.”

Volgens Harrison werkt het ook in Apple’s voordeel dat ze geen winkelketens tevreden hoeven te houden en dat ze zo kunnen gaan en staan waar ze willen. Diezelfde winkels dreigen bijvoorbeeld geen Xbox 360 of PlayStation 3 meer te verkopen als hun fabrikanten zeggen dat hun focus komt te liggen op de verkoop van digitale spellen. Op de iOS waren er in eerste instantie al geen fysieke games te kopen, dus winkelketens verliezen er niks mee als de App Store zelf meer games verkoopt.

De voormalig topman zei ook dat lokale opslag over twee decennia slechts nog een grap is en dat de browser tegen die tijd nagenoeg onzichtbaar zal zijn. Dat zijn twee ontwikkelingen die bij Apple al in volle gang zijn met iCloud en de App Store. Bovendien sluit het aan bij Flurry’s recente onderzoek dat apps op mobiele systemen nu al populairder zijn dan mobiel internetten. Harrison verwacht dat de grootste vernieuwingen in gaming op mobiele platformen zullen plaatsvinden. Wel is het wellicht mogelijk dat Microsoft en Sony vanaf hun volgende spelcomputer óók hoofdzakelijk inzetten op digitale verspreiding. Nintendo zou volgens Harrison later volgen omdat zij net een nieuwe console hebben aangekondigd: de Wii U.

Bron: Iphoneclub.nl

PSN: youpy

Hoolz
PS3 Guru!

Aantal schouderklopjes: 40

BE QUICK OR BE DEAD!

« Antwoord #1 Gepost op: Juni 21, 2011, 07:58:49 »

Lol, ik word hier niet bepaald vrolijk van ofzo.

Lang leve Playstation:-D

KingOfPop1981
Twitter: KingOfPop1981.
Global Moderator
PS3 Legend!

Aantal schouderklopjes: 168

PS3 met 500GB HDD! Crazy but happy!

« Antwoord #2 Gepost op: Juni 21, 2011, 08:03:10 »

Een hoop marketing gelul waar hij ook voor betaald wordt onder tafel. Apple heeft nog niks bewezen op game gebied behalve wat mini games in een Apple Store die leuk zijn voor 5 minuten en die ze niet eens zelf gemaakt hebben. Kan dit bericht echt niet serieus nemen.

Jamez
PS3 Legend!

Aantal schouderklopjes: 96

ლ(ಠ益ಠლ)

« Antwoord #3 Gepost op: Juni 21, 2011, 08:19:38 »

kleine meuk games vs triple A titles ye sure.... Wink

PSN: Jamez_AFCA
Crimby
PS3 Master

Aantal schouderklopjes: 19

Who said I was a Geek??

« Antwoord #4 Gepost op: Juni 21, 2011, 08:33:56 »

1 woord.... LOL

YoupY
PS3 Hero

Aantal schouderklopjes: 3

« Antwoord #5 Gepost op: Juni 21, 2011, 08:40:19 »

Dat was mijn reactie ook Tongue

PSN: youpy
CoenRSD
PS3 Guru!

Aantal schouderklopjes: 194

PS3Forum.nl | 05/2012

« Antwoord #6 Gepost op: Juni 21, 2011, 08:43:01 »

Voor altijd die hard Sony PlayStation , no matter what!  Cool

Moderator : PS3Nieuws | PS3Games
budje
Gast
« Antwoord #7 Gepost op: Juni 21, 2011, 08:58:50 »

Das mooi klote voor me houdt het over 10 jaar op voor me want heb echt een schijt hekel aan Apple
KingOfPop1981
Twitter: KingOfPop1981.
Global Moderator
PS3 Legend!

Aantal schouderklopjes: 168

PS3 met 500GB HDD! Crazy but happy!

« Antwoord #8 Gepost op: Juni 21, 2011, 09:05:47 »

Das mooi klote voor me houdt het over 10 jaar op voor me want heb echt een schijt hekel aan Apple

Ik zou niet teveel waarde hechten aan dit artikel. Ook Sony zal met zijn PS4 games niet alleen digitaal uitbrengen. Dit omdat simpelweg internet in veel landen niet geheel dekkend is over de bevolking en nog steeds te traag is. Zelfs in Nederland is internet gemiddeld nog veel te traag.

karel
PS3 Addict

Aantal schouderklopjes: 6

« Antwoord #9 Gepost op: Juni 21, 2011, 09:28:48 »

Ik zou niet teveel waarde hechten aan dit artikel. Ook Sony zal met zijn PS4 games niet alleen digitaal uitbrengen. Dit omdat simpelweg internet in veel landen niet geheel dekkend is over de bevolking en nog steeds te traag is. Zelfs in Nederland is internet gemiddeld nog veel te traag.
In Belgie is het internet bij sommige providers ook veel te traag. (belgacom)

BoycotF
PS3 Master

Aantal schouderklopjes: 11

« Antwoord #10 Gepost op: Juni 21, 2011, 11:34:12 »

En waarom?

budje
Gast
« Antwoord #11 Gepost op: Juni 22, 2011, 01:15:59 »

ik koop niks van apple afzetters , alles wat ze op de markt zetten kan je goedkoper krijgen en koop je dan bv een Ipad dan mag je nog eens 50 euro neerleggen voor een usbpoort adaptertje en extra betalen voor een oplader . Uitzuigers zijn het
starscreamM14
PS3 Boss

Aantal schouderklopjes: 12

Hail to the king baby

« Antwoord #12 Gepost op: Augustus 08, 2011, 03:48:43 »

hier in arnhem met kpn is internet ook veel te traag
kunnen providers niet gewoon een functie uitbrengen waarmee
je een bepaalde bandbreeddte reserveert voor je console
zodat je geen lag krijgt als een ander op een laptop zit in hetzelfde huis

Pagina's: [1] E-mail dit topic Print 
PS3 Forum.nl - Het Playstation 3 Forum van Nederland | PS3 nieuws & polls | PS3 algemeen (Moderators: nuckacola, KingOfPop1981, HHC-bossie) | Topic: Gaming binnen 10 jaar van Apple « vorige volgende »
Ga naar: